Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 07:28
rockyj
rockyj is offline
Ik las net toevallig die announcement over dat mensen te makkelijk hun gegevens op internet laten rondslingeren. Nu denk ik bij mezelf natuurlijk, wat boeit het nou als mensen weten waar ik woon, maarja

Zijn er mensen die bang worden als mensen achter hun echte naam, adres of wat dan ook komen en vertel je belevenissen ofzo
Oud 11-05-2002, 08:02
Verwijderd
Ik heb het betreffende document geschreven .. maar voornamelijk voor anderen en naar aanleiding van die topic op feedback.

Als je achter mijn gegevens komt, boeit me dat tamelijk weinig. Wat wou je ermee doen?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 08:30
damaetas
damaetas is offline
ik kreeg overlaatst een meel van iemand die bij hoog en laag beweerd dat ik de vrouw van zijn leven was, nouja dat was eigenlijk best wel zielig. het feit alleen al dat ik de voruw van iemands leven ben iemand die van autotuning houdt dan nog wel

maar wat als zo iemand ineens voor mijn deur staat, hopelijk zijn die zeven stoere gozers hier dan thuis om me te beschermen.
Oud 11-05-2002, 09:53
Luca
Luca is offline
Ach ja, het is al eens voorgekomen. Ik ben er op zich wel bang voor, maar wat wil je doen?
Oud 11-05-2002, 09:54
R
R is offline
Ni bang, Maar als ik iemand zwaar loop te fucken, Dan wil ik ni weet dat die gene weet wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:01
KazzZ
KazzZ is offline
ik hou dr niet zo van als mensen m'n telefoonnummer weten, of mn adres als ik die mensen vertrouw ist natuurlijk niet erg, maar je hebt zoveel gekken op het internet!Mensen die beweren dat ik de liefde van hun leven ben etc das toch diep triest. Mooi niet dat ik mijn achternaam geef kep geen zin in stalkers, laat mij maar mooi anoniem blijven.
Oud 11-05-2002, 10:11
pseudoniem
pseudoniem is offline
ik weet niet eens hoeveel gegevens ik geef...

toch eens een keer kijken... niet dat ik bang ben, want wat moeten ze van mij?!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:10
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik ben altijd bang dat iemand van m'n school zou teweten komen dat ik op et forum zit,en dat ie dan sommige dingen tegen me zou gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:18
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
jah, daarom verander ik zo af en toe eens van naam, E-mail adres en al die zooi.
Oud 11-05-2002, 11:29
M@rco
M@rco is offline
Nee... maar ik ben (hier tenminste) dan ook redelijk anoniem, dus niemand komt er ook achter wie ik ben.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:38
Verwijderd
der is hier (en ergens anders) toch niks over me bekent
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:23
PV
PV is offline
ach je kan mij zo gaan stalken als je wil.. ga je gang maar je kan ook iemand gaan stalken zonder dat je daar via internet toe komt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:24
Verwijderd
nee hoor...
ik houd van stalkers...
die strelen alleen maar mijn ego...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:33
Tom
Tom is offline
mijn gegevens (adres/telefoonnr) zijn binnen een minuut te achterhalen.. en een hoop persoonlijke zooi ook wel... privacy heb je toch al niet meer tegenwoordig en als iemand echt wil komt ie er toch wel achter op één of andere manier.
Oud 11-05-2002, 12:38
Denise84
Denise84 is offline
Waarom denk je dat ik zeg dat ik in Tilburg woon
Oud 11-05-2002, 12:46
Verwijderd
Och..ik laat essentiële gegevens echt niet rondslingeren. Als ik zeg in welke plaats ik woon, dan vind ik dat niet onvoorzichtig. Wat maakt mij het nou uit, als men mijn positie kan pinpointen tot een gebied van tien vierkante kilometer? Daar hebben ze nog niks aan. Dingen als het telefoonnummer van mijn GSM of mijn exacte adres en postcode zal ik natuurlijk niet publiceren, maar dat is ook wel oerstom.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:55
Shock
Shock is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
ik ben altijd bang dat iemand van m'n school zou teweten komen dat ik op et forum zit,en dat ie dan sommige dingen tegen me zou gebruiken.
dat doe je jezelf aan... als je daar bang voor bent, post dan geen dingen waarvan je bang bent dat ze het tegen je kunnen gebruiken. Neem anders een nietszeggende nickname en hou je profiel leeg.
Oud 11-05-2002, 16:56
Qamra
Qamra is offline
Nee...
Oud 11-05-2002, 16:59
Shock
Shock is offline
De dingen die iedereen in m'n profiel kan zien zeggen op zich niet zoveel, dus daar maak ik me geen zorgen om. M'n telefoonnummer en adres geef ik wel alleen aan mensen waarvan ik sowieso 99% zeker weet dat ze er geen gekke dingen mee gaan doen
Oud 11-05-2002, 17:33
italianboy
italianboy is offline
het andere uiterste:

ga je chatten vraag je,

hoe heet je: zeg ik niet
waar woon je; zeg ik niet

begint leuk zo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:39
Slither
Slither is offline
Bij 't bewerken van m'n ICQ-profiel:

Citaat:
Update Your Details Frequently.
The more details you fill in - the easier it would be to find you.
Hmm
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:40
Verwijderd
neuj niet echt eigenlijk

gebruik ook gewoon m'n naam
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:52
Verwijderd
Mn voornaam mogen ze weten, mn doopnamen... Ik geef ook vrij snel mensen mn mobiele nummer. Niet mn thuisnummer. En ik zeg ook gewoon in welke stad ik woon. Mensen die ik al wat langer 'ken' geef ik best mn adres. Maar mn achternaam zeg ik niet

Nah, ik zit der eigenlijk niet zo mee.. Bij mij komen toch geen mensen die zeggen dat ik de liefde van hun leven ben of mensen die me willen stalken..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:53
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Nou ja ligt eraan wat je allemaal zegt en doet.

Maar ik ben niet zo gauw bang ik heb toch al me hele gegevens op de internet staan.
Ben alleen bang voor god

Met vr mazzels

PeaCe
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Ben alleen bang voor god

Met vr mazzels

PeaCe
die kan ook stalken hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 18:11
Tampert
Tampert is offline
Zieke persoon die mij gaat stalken...

ik sta soweieso onder de naam van mijn ma in het telefoonboek trouwens. Dus aan mijn naam (Grange) heb je ngog niets... al kun je het eventueel opzoeken op de site van de uva... En daar staat vast een adres... Nou boeiend!! Heb ik ook eens telefoon... en post
Oud 11-05-2002, 18:34
beuk
beuk is offline
Citaat:
Tampert schreef:
Zieke persoon die mij gaat stalken...

ik sta soweieso onder de naam van mijn ma in het telefoonboek trouwens. Dus aan mijn naam (Grange) heb je ngog niets... al kun je het eventueel opzoeken op de site van de uva... En daar staat vast een adres... Nou boeiend!! Heb ik ook eens telefoon... en post
maar vervelende forummers kunnen je nu wel emailen =)
Oud 11-05-2002, 19:04
Piccola
Piccola is offline
Ik geef mijn telefoonnummer, adres of iets dergelijks nooit! Maar goed, genoeg mensen weten mijn achternaam en in welke stad ik woon, dusss als ze willen kunnen ze toch wel achter mijn adres komen. Maar ik heb nog nooit ergens echt last van gehad ofzo. Ow, wel 1 keer maar dat hield al heel snel op nadat mijn vader even een keer gezellig met hem gechat heeft!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:34
WolterB
WolterB is offline
t maakt mij echt niet uit. Als iemand anhter mn gegevens wil komen lukt dat ook wel, maar mn telefoonnumer zet ik nooit op internet omdat dat een geheim nr is
Oud 11-05-2002, 20:03
Verwijderd
Boeit me geen moer.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 12:14
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
beuk schreef:

maar vervelende forummers kunnen je nu wel emailen =)
oeh spannend ...

ach... tampert@scholieren.com is toch maar forward... en ik krijg op dat e-mailadrs zo'n 5 virussen per week (leve questor die een virusscanner op de mailserver hgeeft geïnstalleerd!!!)
Oud 12-05-2002, 12:20
beuk
beuk is offline
niet dat het gevoelige informatie is, maar je uva adres ook
Oud 12-05-2002, 12:38
snoopy
snoopy is offline
nee. Ik ben soms wel bang dat iemand die ik hier op het forum heel stomme dingen vind zeggen, dat dat bijv. m'n beste vriendin blijkt te zijn, irl, ofzow... (kans is klein, I know.)
Oud 13-05-2002, 12:01
Optima
Optima is offline
ik???? bang???
ik denk dat mensen ZELF eerder bang moeten zijn als ze erahcter komen wie ik ben..

ze zullen zich iig DIEP schamen
Oud 15-05-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:12
Martin Dude
Martin Dude is offline
stalkers? kom maar op

neej, iedereen die wil weten waar ik woon, mag t weten, maar vraag t dan wel gewoon .. ok?
Oud 16-05-2002, 15:49
Parlaatje
Parlaatje is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik heb het betreffende document geschreven .. maar voornamelijk voor anderen en naar aanleiding van die topic op feedback.

Als je achter mijn gegevens komt, boeit me dat tamelijk weinig. Wat wou je ermee doen?
nou toen ik 10 was had ik zoon simpel onzin siteje gemaakt want me vader had dr ook 1 maar toen kreeg ik dus wel meeltjes van wil je met me naar bed en alles wat ik met hem kon doen MET prijzenlijst owkej hij wist niet waar ik woonde maar wat die dan wel allemaal neit kon doen.....
Oud 16-05-2002, 15:53
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
Waarom denk je dat ik zeg dat ik in Tilburg woon
Ik woon ook in Tilburg

Nee daar ben ik niet bang voor. Ik doe me ook niet anders voor dus daar is geen reden voor
Oud 16-05-2002, 16:43
Verwijderd
Ach van mij mag iedereen alles weten( zelfs mijn pincodes), zolang ze maar niet voor de deur staan en ik ze niet hoef te meeten... waarom niet? als mensen me willen stalken doen ze dat toch. (je moet wel heel erg zielig zijn om MIJ te gaan stalken)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:51
fruitmand
fruitmand is offline
kan mn adres en telefoonnummer hier gewoon posten, alsof ze me helemaal hier gaan bezoeken of zo duur gaan bellen
Oud 16-05-2002, 16:53
Talon
Talon is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
kan mn adres en telefoonnummer hier gewoon posten, alsof ze me helemaal hier gaan bezoeken of zo duur gaan bellen
oh.. nee doet vast niemand
Oud 16-05-2002, 17:33
Nena21
Nena21 is offline
Er stond een tijd geleden 's een keer iemand van 't internet voor m'n deur dan schrik je pas!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Er stond een tijd geleden 's een keer iemand van 't internet voor m'n deur dan schrik je pas!
Zoiets wil ik eigenlijk wel nadoen

Het lukt me nog niet jou te lokaliseren, maar van een aantal anderen heb ik het adres *evil grin*
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:13
Slither
Slither is offline
Vullen jullie wel gegevens bij het registreren?

Ik bedoel, via jullie profiel (en 't mijne) kan ik zó zien waar iedereen woont... Goed, postcode en telefoonnummer staan er niet in, maar bij sommige site (zoals studenten.net) is dat vereist.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:33
REIE
REIE is offline
Een persoon noemde mij ooit letterlijk, ipv "Reie" En dat tast de integriteit aan.

REIE
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:49
Monica
Monica is offline
Citaat:
******** schreef:
Zoiets wil ik eigenlijk wel nadoen

Het lukt me nog niet jou te lokaliseren, maar van een aantal anderen heb ik het adres *evil grin*
ja, dus? De meeste leden hebben ook nog ouders. Laten die je er wel in?

En tja, wat maakt mij het uit als ze weten waar ik woon. Er valt hier niets te halen en ik ben de moeite van het eventuele stalken niet waard.

Al krijg ik maandag wel weer een forummer op de stoep
Oud 16-05-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Monica schreef:
ja, dus?
Is dat een uitnodiging?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:55
Monica
Monica is offline
Citaat:
******** schreef:
Is dat een uitnodiging?
He ja kom maandag ook langs, kan je het een meeting noemen
Oud 16-05-2002, 18:55
Slaughterer
Slaughterer is offline
Citaat:
Monica schreef:

ja, dus? De meeste leden hebben ook nog ouders. Laten die je er wel in?

En tja, wat maakt mij het uit als ze weten waar ik woon. Er valt hier niets te halen en ik ben de moeite van het eventuele stalken niet waard.

Al krijg ik maandag wel weer een forummer op de stoep
zeg dat wel ja

[oftopic] doet msn het bij jou? [/oftopic]
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:57
Monica
Monica is offline
Citaat:
Slaughterer schreef:

zeg dat wel ja

[oftopic] doet msn het bij jou? [/oftopic]
[ook off] Nog niet getest: mag eigenlijk pas om half 9 (wéét je dat nu nog niet? ), dus dat moet ik dan wel zien, vrees ik [/ook off]
Reageren

Regels voor berichten