Advertentie | |
|
![]() |
|
De dingen die iedereen in m'n profiel kan zien zeggen op zich niet zoveel, dus daar maak ik me geen zorgen om. M'n telefoonnummer en adres geef ik wel alleen aan mensen waarvan ik sowieso 99% zeker weet dat ze er geen gekke dingen mee gaan doen
|
Verwijderd
|
Mn voornaam mogen ze weten, mn doopnamen... Ik geef ook vrij snel mensen mn mobiele nummer. Niet mn thuisnummer. En ik zeg ook gewoon in welke stad ik woon. Mensen die ik al wat langer 'ken' geef ik best mn adres. Maar mn achternaam zeg ik niet
![]() Nah, ik zit der eigenlijk niet zo mee.. Bij mij komen toch geen mensen die zeggen dat ik de liefde van hun leven ben of mensen die me willen stalken.. |
![]() |
|
Zieke persoon die mij gaat stalken...
ik sta soweieso onder de naam van mijn ma in het telefoonboek trouwens. Dus aan mijn naam (Grange) heb je ngog niets... al kun je het eventueel opzoeken op de site van de uva... En daar staat vast een adres... Nou boeiend!! Heb ik ook eens telefoon... en post
||
Citaat:
|
![]() |
Ik geef mijn telefoonnummer, adres of iets dergelijks nooit! Maar goed, genoeg mensen weten mijn achternaam en in welke stad ik woon, dusss als ze willen kunnen ze toch wel achter mijn adres komen. Maar ik heb nog nooit ergens echt last van gehad ofzo. Ow, wel 1 keer maar dat hield al heel snel op nadat mijn vader even een keer gezellig met hem gechat heeft!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
t maakt mij echt niet uit. Als iemand anhter mn gegevens wil komen lukt dat ook wel, maar mn telefoonnumer zet ik nooit op internet omdat dat een geheim nr is
||
Citaat:
![]() ach... tampert@scholieren.com is toch maar forward... en ik krijg op dat e-mailadrs zo'n 5 virussen per week (leve questor die een virusscanner op de mailserver hgeeft geïnstalleerd!!!)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En tja, wat maakt mij het uit als ze weten waar ik woon. Er valt hier niets te halen en ik ben de moeite van het eventuele stalken niet waard. Al krijg ik maandag wel weer een forummer op de stoep ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [oftopic] doet msn het bij jou? [/oftopic] |
![]() |
|
|