Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   U bent de zwakste schakel, tot ziens... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428427)

AlmereGirl 13-05-2002 17:34

U bent de zwakste schakel, tot ziens...

Whhaaaa ik had me voor de grap aangemeld, kreeg ik een brief binnen voor een screentest..pfff.....

Als ik er doorheen kom, hoop ik niet dat ik er de eerste ronde uitvlieg :eek: :rolleyes: :eek:

Wie van jullie is er weleens op televisie geweest?

Aurora 13-05-2002 17:36

Ik snap niet dat mensen zich zo door dat mens laten vernederen!! Zou echt nix voor mij zijn..

Maar wel hip dat je heel misschien mee mag doen!! :)

En ik ben nog nooit op tv geweest.. geloof ik. En dat ik wil graag zo houden :D

mickael 13-05-2002 17:36

Ow jee, je kan daar grandioos mee voor lul gaan.. maar t kan ook goed uitpakken...

Nu maar beginnen met de encyclopedie uit je hoofd te leren.

fruitmand 13-05-2002 17:36

Citaat:

AlmereGirl schreef:
Whhaaaa ik had me voor de grap aangemeld, kreeg ik een brief binnen voor een screentest..pfff.....

Als ik er doorheen kom, hoop ik niet dat ik er de eerste ronde uitvlieg :eek: :rolleyes: :eek:

Wie van jullie is er weleens op televisie geweest?

WAAAAAAH, WAT COOL!!!!
doen doen doen doen!!! Er was gisteren een heel dom meisje in de aflevering, en ze had gewonnen. Je weet dus niks:D:D OH DOEN!!!

AlmereGirl 13-05-2002 17:37

Ik vind het juist heerlijk om door haar te worden vernederd.....nou ja door haar.....door de redactie...die verzinnen de opmerkingen voor haar....

Scarlett 13-05-2002 17:37

Ik heb 't gevoel dat ik dan onwijs terug zou gaan schelden.. :| Niets voor mij. Maar wel doen, natuurlijk.

:D

KazzZ 13-05-2002 17:37

:D heerlijk, hoe mensen daar voor schut worden gezet :p

waarschuw me ff wanneer je erop komt, kannik genieten :D

fruitmand 13-05-2002 17:37

ik ben trouwens wel op tv geweest
een keer in groep acht toen we een astronauten project deden, waren we op vila achterwerk. En een keertje met mn gymnastiekclubje toen ik 7 was, en ik een koprol voor de tv mocht doen:D:D:D:D

Mikey Thriller 13-05-2002 17:40

ik had me een keer aangemeld voor Get the picture,omdat dat heel makkelijk geld verdienen is.Maar m'n moeder heeft het inschrijfforumulier weggegooid :|

Scarlett 13-05-2002 17:41

Citaat:

Osiris schreef:
ik had me een keer aangemeld voor Get the picture,omdat dat heel makkelijk geld verdienen is.Maar m'n moeder heeft het inschrijfforumulier weggegooid :|
HAHAHAHAHAHAHA. :D

Ahum.

Remqo 13-05-2002 17:44

Aan de zwakste schakel meedoen!? :eek:
mij niet gezien. een beetje voor gek staan voor TV-kijkend nederland....., neuh. nix voor mij

Ik ben 1x op TV geweest, ruim 10 jaar gelden. Met een of ander programma wat Angela Groothuizen toen presenteerde. De uitdaging geloof ik. De bedoeling was om een kinderboerderij te bouwen in een week tijd ofsow. Ik stond maar 2 tellen in beeld toen ik een koe stond te aaien :p

Piccola 13-05-2002 17:46

Bleg, De Zwakste Schakel is niet leuk. Zij is achterlijk! Maar als jij het wel leuk vindt vind ik het leuk voor jou! :D
Ik ben nog nooit op tv geweest. Wil ik ook niet!

Paperz 13-05-2002 18:11

Oe oe ik wil ook ik wil ook!!!

S/-\nne 13-05-2002 18:23

Ow des vet!
Gewoon terugschelden als ze begint :p

Talon 13-05-2002 18:28

Citaat:

LoveGirl schreef:
Ow des vet!

of terugschakelen? :D

Monica 13-05-2002 18:30

idd meld het nog ff als je door bent, wil het wel zien :D

Waarmee ik op tv ben geweest? Daar ben je niet benieuwd naar..

Talon 13-05-2002 18:32

och
enkel in een x rated movie :o

ZlatanSuperJood 13-05-2002 18:32

Citaat:

Draakiej schreef:
Aan de zwakste schakel meedoen!? :eek:
mij niet gezien. een beetje voor gek staan voor TV-kijkend nederland....., neuh. nix voor mij

Ik ben 1x op TV geweest, ruim 10 jaar gelden. Met een of ander programma wat Angela Groothuizen toen presenteerde. De uitdaging geloof ik. De bedoeling was om een kinderboerderij te bouwen in een week tijd ofsow. Ik stond maar 2 tellen in beeld toen ik een koe stond te aaien :p

Dat was mijn koe, en ze heeft er nog altijd een trauma van... :mad:

Gothic 13-05-2002 18:33

Citaat:

LoveGirl schreef:
Ow des vet!

het is niet live schat, dus wat denk je dat ze dan doen :rolleyes:... knippen, en waarom denk je dat er een screentest enzo is?

Ik vind helemaal niet dat mensen worden vernederd, ze is gewoon wat gemaakt sarcastisch, ik vind het wel grappig ofzo

shanli 13-05-2002 18:36

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:

ja,maar als ik het zou zijn die daar staat zou ik het echt niet geweldig vinden,maar wel om te zien natuurlijk ;)
nope,ik ben nog nooit op TV geweest(denk k)

Luca 13-05-2002 18:37

Volgens mij ben ik wel eens op de tv geweest. TV Oost dan.

AlmereGirl 13-05-2002 18:38

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:

Als ik er doorheen kom, geef ik het door :)

zozze 13-05-2002 18:38

ikkuh ben al een keertje op tv geweest, voor twee secondjes ofzo... :) een vriendin van mij deed mee met Mijn Gedacht (voor degenen in belgië) en ikke zat in et publiek :D :D bes wel tof...

Marlous 13-05-2002 18:51

Ik ben volgens mij nog nooit op tv geweest...

Li 13-05-2002 19:07

in 12 steden en 13 ongelukken
op rtl5 golf par5
op studio sport:cool:

Onlyme 13-05-2002 19:12

hmm misschien lul je dr wel uit nic :D

martijn1985 13-05-2002 19:18

:cool:

zeg ff als je op tv komt...

Souris 13-05-2002 19:55

ja toen ik 9 was in geef nooit op met het kinderkoor.
een meisje wilde graag met koor op tv:D
toen gingen we een kerstliedje zingen:)

S/-\nne 13-05-2002 19:57

Citaat:

Gothic schreef:

het is niet live schat, dus wat denk je dat ze dan doen :rolleyes:... knippen, en waarom denk je dat er een screentest enzo is?

Ik vind helemaal niet dat mensen worden vernederd, ze is gewoon wat gemaakt sarcastisch, ik vind het wel grappig ofzo

Lieverd,

Let op de smiley: :p

Dank U

Gothic 13-05-2002 20:17

Citaat:

LoveGirl schreef:

Lieverd,

Let op de smiley: :p

Dank U

Ondanks de : p vond ik het een domme opmerking, die de smile niet ophief...

KazzZ 13-05-2002 20:28

Citaat:

Talon schreef:

of terugschakelen? :D

uitschakelen dat mens bedoel je! :D *har har*

Sjied No Clue 13-05-2002 20:51

IK ben weleens op tv geweest in een bijzonder bizarre situatie... We waren met een luchtballon het landingsveldje voorbij gevlogen en op de verkeerde plek geland en toen was daar een tv-ploeg..
En toen moest ik mijn vader intervieuwen, vreselijk om terug te zien. En muneerrrr waarom ben u ferkeerrrd geland? (ik praat plat!
:eek:

Talon 13-05-2002 20:53

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:

uitschakelen dat mens bedoel je! :D *har har*

liqui.. uh.. li.. liquid.. uh..

koud maken :D

Ditchie 13-05-2002 21:30

succes!!:D

~(TrueSickness)~ 13-05-2002 21:32

Citaat:

Talon schreef:

liqui.. uh.. li.. liquid.. uh..

koud maken :D

emmer ijswater :confused:

bertbart 13-05-2002 22:17

Citaat:

AlmereGirl schreef:
Hee Almeregirl;)
Echt leuk!!! Ik wil zelf ook meedoen, maar ik durf niet! De meeste vragen kan ik wel beantwoorden, maar die filmvragen ed absoluut niet. En volgens mij ga ik echt in broek schijten als ik daar sta met dat mens voor me! Maar Zasha, wow, zij is echt te vet gewoon! Mijn hemel!!!
Trouwens met de examenstunt gingen we de zwakste schakel met leraren spelen. Was wel heel erg gaaf en ik mocht Zasha zijn:)

S/-\nne 14-05-2002 06:25

Citaat:

Gothic schreef:

Ondanks de : p vond ik het een domme opmerking, die de smile niet ophief...

Haha

Je kunt niet tegen grapjes :rolleyes:

bracelance 14-05-2002 08:03

ik doe niet mee. Ik geef andere de kans om geld te winnen. Sociaal he!!

Sommetje 14-05-2002 13:31

Nee en dat wil ik graag zo houden!!

Shock 14-05-2002 14:00

Ben elke week op tv :D
(werk bij een radioprogramma en zit in de redactie van de kabelkrant, elke week draait er een promo mee)

Rosa! 14-05-2002 14:21

Hmm ik vind haar zo dom, ze is NEP en daarom vindik het juist wel grappig soms,maar ik zou me geloof ik niet veel van haar aantrekken, wie staat er nou voor lul, zij toch zeker

je moet terugzeiken

nare man 14-05-2002 14:22

Ik ben wel een keer geinterviewd door SBS6 Hart van Nederland, toen er in Utrecht een herdenkingsdienst in de Domkerk was n.a.v. de aanslagen van 11 september. Ben nog te zien geweest ook met m'n wijze geouwehoer :D

Overigens zijn Gothic en ik jammer genoeg niet geinterviewd tijdens de Luide Tocht in Utrecht, afgelopen vrijdag...we zagen er waarschijnlijk te intellectueel uit tussen al die LPF-aanhang :rolleyes: :D

Tampert 14-05-2002 14:28

Citaat:

nare man schreef:
Ik ben wel een keer geinterviewd door SBS6 Hart van Nederland, toen er in Utrecht een herdenkingsdienst in de Domkerk was n.a.v. de aanslagen van 11 september. Ben nog te zien geweest ook met m'n wijze geouwehoer :D

Overigens zijn Gothic en ik jammer genoeg niet geinterviewd tijdens de Luide Tocht in Utrecht, afgelopen vrijdag...we zagen er waarschijnlijk te intellectueel uit tussen al die LPF-aanhang :rolleyes: :D

Wouter onze woordvoerder!!

mja... De zwakste schakel... ach. je kunt er geld mee verdienen... en ik snap niet dat mensen zich die opmerkingen ook nog aantrekken

S/-\nne 14-05-2002 15:06

Citaat:

LoveGirl schreef:

Hahaha..
Ehhh oke
Ik zal voortaan alleen maar slimme, goed doordachte en vooral NIET grappig bdoelde opmerkingen maken.

Oke?
:rolleyes:

Desperado 14-05-2002 15:12

ik ben een keer volop in beeld geweest bij TV rijnmond bij de kampioenswedstrijd van Feyenoord 98/99 en ik ben een keer volop in beeld bij NED.2 bij de 1e training van Feyenoord ben een keer op SBS actienieuws geweest toen een straat verder een luchtballon was neergestort en ik ben een keer op Gelderland TV gweest toen ik in Zwembad west bij Nijmegen aan het zwemmen was.................. ZOZO dat is nogwal wat he??:eek:

sunflouwer 14-05-2002 15:27

coooool

ik ben wel es op tv geweest, bij de meneer-cactus-show. kmocht met mevrouw stemband mee lopen toen ze de 1e en 2e ronde blerde, en op het einde bij kweetniet op de nek

verder ben ik nog bij van die dingen geweest als omroep fryslan, iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen enzow...

Optima 14-05-2002 16:05

die vragen bij de zwakste schakel zijn een makkie. Ja sorry hoor maar dat hoort toch wel bij je algemene ontwikkeling. De enige waar ik moeite mee heb, zijn van zo'n tijdsgebonden culturele vragen , over het tijdperk van je ouders. Algemene geschiedenis niet....en och, die opmerkingen van die chazia zijn ook onder de maat, valt altijd wel een schepre op terug te kaatsen...

op school deden we bij de stunt de zwakste schakel onder de leraren, EN ZE LIEPEN ME TOCH EEN FLATER...de geschiedenisleraar wist niet wanneer Nederland voor het eerst werd gesticht...SCHANDE!( 2e fase he..vaardigheden boven feitenkennis)

slisje 14-05-2002 16:10

Ik zal er als ik jou was niet aan beginnen...
Al lijkt het vrij makkelijk vanaf de bank, in weze is het een stuk anders...

Gothic 14-05-2002 16:14

Citaat:

nare man schreef:

Citaat:

Lovegirl schreef:
Haha

Je kunt niet tegen grapjes :rolleyes:

Als je iets sarcastisch zegt doe je er een Rollie achter:

Je kunt zeker erg goed tegen grapjes :rolleyes:

Want de Rollie is nog steeds sarcasme, en geen afzeiksmile :p

AlmereGirl 19-05-2002 15:06

Citaat:

Gothic schreef:

Als je iets sarcastisch zegt doe je er een Rollie achter:

Je kunt zeker erg goed tegen grapjes :rolleyes:

Want de Rollie is nog steeds sarcasme, en geen afzeiksmile :p

Euhm peepz ?

Dit topic ging over mij

;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.