Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben trouwens wel op tv geweest
een keer in groep acht toen we een astronauten project deden, waren we op vila achterwerk. En een keertje met mn gymnastiekclubje toen ik 7 was, en ik een koprol voor de tv mocht doen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Aan de zwakste schakel meedoen!?
![]() mij niet gezien. een beetje voor gek staan voor TV-kijkend nederland....., neuh. nix voor mij Ik ben 1x op TV geweest, ruim 10 jaar gelden. Met een of ander programma wat Angela Groothuizen toen presenteerde. De uitdaging geloof ik. De bedoeling was om een kinderboerderij te bouwen in een week tijd ofsow. Ik stond maar 2 tellen in beeld toen ik een koe stond te aaien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind helemaal niet dat mensen worden vernederd, ze is gewoon wat gemaakt sarcastisch, ik vind het wel grappig ofzo
||
![]() |
Citaat:
![]() nope,ik ben nog nooit op TV geweest(denk k)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let op de smiley: ![]() Dank U |
![]() |
|
IK ben weleens op tv geweest in een bijzonder bizarre situatie... We waren met een luchtballon het landingsveldje voorbij gevlogen en op de verkeerde plek geland en toen was daar een tv-ploeg..
En toen moest ik mijn vader intervieuwen, vreselijk om terug te zien. En muneerrrr waarom ben u ferkeerrrd geland? (ik praat plat! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt leuk!!! Ik wil zelf ook meedoen, maar ik durf niet! De meeste vragen kan ik wel beantwoorden, maar die filmvragen ed absoluut niet. En volgens mij ga ik echt in broek schijten als ik daar sta met dat mens voor me! Maar Zasha, wow, zij is echt te vet gewoon! Mijn hemel!!! Trouwens met de examenstunt gingen we de zwakste schakel met leraren spelen. Was wel heel erg gaaf en ik mocht Zasha zijn ![]() |
![]() |
|
Ben elke week op tv
![]() (werk bij een radioprogramma en zit in de redactie van de kabelkrant, elke week draait er een promo mee)
|
Verwijderd
|
Ik ben wel een keer geinterviewd door SBS6 Hart van Nederland, toen er in Utrecht een herdenkingsdienst in de Domkerk was n.a.v. de aanslagen van 11 september. Ben nog te zien geweest ook met m'n wijze geouwehoer
![]() Overigens zijn Gothic en ik jammer genoeg niet geinterviewd tijdens de Luide Tocht in Utrecht, afgelopen vrijdag...we zagen er waarschijnlijk te intellectueel uit tussen al die LPF-aanhang ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mja... De zwakste schakel... ach. je kunt er geld mee verdienen... en ik snap niet dat mensen zich die opmerkingen ook nog aantrekken
|
ik ben een keer volop in beeld geweest bij TV rijnmond bij de kampioenswedstrijd van Feyenoord 98/99 en ik ben een keer volop in beeld bij NED.2 bij de 1e training van Feyenoord ben een keer op SBS actienieuws geweest toen een straat verder een luchtballon was neergestort en ik ben een keer op Gelderland TV gweest toen ik in Zwembad west bij Nijmegen aan het zwemmen was.................. ZOZO dat is nogwal wat he??
![]() |
![]() |
|
coooool
ik ben wel es op tv geweest, bij de meneer-cactus-show. kmocht met mevrouw stemband mee lopen toen ze de 1e en 2e ronde blerde, en op het einde bij kweetniet op de nek verder ben ik nog bij van die dingen geweest als omroep fryslan, iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen enzow...
|
die vragen bij de zwakste schakel zijn een makkie. Ja sorry hoor maar dat hoort toch wel bij je algemene ontwikkeling. De enige waar ik moeite mee heb, zijn van zo'n tijdsgebonden culturele vragen , over het tijdperk van je ouders. Algemene geschiedenis niet....en och, die opmerkingen van die chazia zijn ook onder de maat, valt altijd wel een schepre op terug te kaatsen...
op school deden we bij de stunt de zwakste schakel onder de leraren, EN ZE LIEPEN ME TOCH EEN FLATER...de geschiedenisleraar wist niet wanneer Nederland voor het eerst werd gesticht...SCHANDE!( 2e fase he..vaardigheden boven feitenkennis)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Je kunt zeker erg goed tegen grapjes ![]() Want de Rollie is nog steeds sarcasme, en geen afzeiksmile ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
vraag 1.5 sandraatjhu | 109 | 27-11-2003 16:35 | |
De Kantine |
paar vragen een kleine tiran | 1 | 20-09-2002 09:30 | |
Films, TV & Radio |
"Ik 'haat' iedereen die mee doet aan die domme RTL4 spelletjes op de TV!" Rhinus | 13 | 10-08-2002 14:18 | |
Vrije tijd |
voetbalquiz Verwijderd | 41 | 24-05-2002 13:46 | |
De Kantine |
je bent ontslagen!!! grom hijg meastrecks | 56 | 19-04-2002 15:15 |