![]() |
Ik wil...
Wat wil jij? Waar heb jij op dit moment zoveel behoefte aan, wat heb je zin in op dit moment?
|
cola?
|
Ik heb behoefte aan een heel goed stel hersens zodat ik al mijn spaanse grammatica en al mijn spaanse woorden erin kan rammen en dat ik ze er niet meer uit kan krijgen.
|
Citaat:
|
Ik wil zoveel...
|
Bolletje (y)
|
ik wil eten m'n maag knort
ik wil dat de examens al voorbij zijn en dat ik ben geslaagd ik wil britney spears slaan ik wil beroemd zijn ik wil in sex & the city spelen ik wil rijk zijn ik wil zoveel !!!! |
- Toegelaten worden aan de toneelacademie.. *zucht*
- Het goedmaken met m'n beste vriendin. - Een mooi logo met FUNK erop. *grin* - Afvallen. :| - Mischa kunnen bereiken. *grom* |
Citaat:
|
Ik wil...
- Dat mijn vriend komt. - Een suikerspin. - Een frikandel. - Een negerzoen. - Dit jaar niet blijven zitten. - Op vakantie naar Italië. - Heel veel geld ergens winnen. - Bepaalde mensen irl leren kennen. - Zomervakantie. - M'n beste vriend weer wat meer spreken. Joh, ik wil zooo veel! |
ik wil:
Mn vriendje huilen zoenen slapen een superbrein Ik ben depri :( |
ik wil nu het allerliefst mijn vwo diploma, of dat de examens al geweest zijn en dat ik het kei super goed gedaan heb :)
|
- mn leesverslag frans niet zelf uittypen (héé daar hebben we s.com :D Nee, zal het wel aanpassen voor mezelf.)
- van mn hoofdpijn af - straks leuke mensen op msn om me op te vrolijken (want ik heb hoofdpijn) - géén zusje die zo nodig haar werkstuk verder moet typen (ja, Gouds, sloeber, dus 1 computer :p) - internet dat het eens snel doet - Casper en Hobbes deel 6 - naar Parijs! :) |
Citaat:
|
mijn eindexamen halen...
|
Citaat:
|
Wat ik NU wil? Dat ik alle stof voor de komende tentamens in m'n hoofd had zitten en niet meer hoefde te leren.
Een vriendin zou trouewns ook niet verkeerd zijn. |
Citaat:
dat betekent dus dat je msn aan hebt staan (neem ik aan), en aangezien je dan zou moeten zien dat ik online ben is het onzin dat je nog hoopt dat er leuke mensen online komen :p;):) |
Citaat:
|
dat morgen het proefwerk wiskunde uitvalt :mad:
|
ik wil
COLA!!!!!!!!! IJSJUUUUH!! en een goeie film op tv! dat is het wel voor vanavond |
Citaat:
foutje:) nu je toch online bent zullen we maar stoppen met sjetten he, scheelt Tofke weer een paar minuten :p |
Citaat:
|
Zoenen&knuffelen :o
|
tsja... me wat minder zorgen maken over m'n eindexamen zou leuk zijn!!
|
Naar m'n nest... heb slaap :)
|
...gelukkig zijn. :D
|
bambi :D
|
slapen, maar ik heb nog wat huiswerk...
|
pff weetikveel
geld ofzo |
ik wil rust..mijn hoofd rattelt de hele dag maar door over helemaal niks, misschien een beetje liefde erbij zou ook geen kwaad kunnen,, en iemand die luisterd en mijn problemen ook wilt begrijpen...
:( ... |
...alleen thuis zijn, lekker muziek aanzetten en onderuit in m'n stoel zakken :)
|
Een croissantje met kaas..gesmolten, that is.
Uh, verder uh, een GOEDE brommer waarvan de achterband( !@$%@) niet om de 10 meter LEK is. :mad: |
waarom zou ik wat willen? kan veel beter kijken nar wat ik hèb. Ik heb genoeg om vrolijk te zijn (tralalalala) en ik zal vast wel meer kunnen hebben, maar wat heb je eraan om dingen te willen? Al zeker als je ze niet 1, 2, 3 kunt krijgen. Als ik chocola wil is het maaar 1`0 m lopen, dus das wel heel erg korte-termijn willen en dat telt volgends mij niet
|
aan een heeeeeele lange nacht goed slapen en dan wakker met mijn vriendje naast me :)
of een weekje zomervakantie aan een zonnig strand.... |
Citaat:
any time, any time... :) |
Ik wil... zorgeloos in de bergen van Frankrijk liggen onder de sterren en de zon en daar pas weer weg gaan als ik mijn tijd daar rijp voor vindt.
Ik wil vaak onmogelijke dingen. :D |
water
|
ene iemand.. :o
verliefdheid is echt zow zwaar klote.. :( |
dadelijk slapen :)
|
slapen.... *kijkt naar bedje*
|
|
nu slapen
strax slagen voor me eindexamen |
euh... highlight :D:D:D
|
Vrij van school, want ik zit hier nu iets te lang!:rolleyes:
|
totale werelddominatie en een appeltaart.
|
klaar zijn met economie leren en het nog snappen ook..:(
|
Citaat:
|
Ik wou dat ik op dit moment mee was met mijn vriendje die nu heerlijk aan het zeilen is terwijl ik me hier een ongeluk loop te stressen op school... en ik wil dat mijn boekbespreking morgen om de een of andere reden niet door hoeft te gaan en dat ik vrijdag vrij ben aangezien het dan supermooi weer wordt en ik niet op school wil zitten dan...
|
gordijnen dicht en lekker met een bepaald persoon diep onder de dekens liggen
jah |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |