Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
foutje ![]() nu je toch online bent zullen we maar stoppen met sjetten he, scheelt Tofke weer een paar minuten ![]()
|
waarom zou ik wat willen? kan veel beter kijken nar wat ik hèb. Ik heb genoeg om vrolijk te zijn (tralalalala) en ik zal vast wel meer kunnen hebben, maar wat heb je eraan om dingen te willen? Al zeker als je ze niet 1, 2, 3 kunt krijgen. Als ik chocola wil is het maaar 1`0 m lopen, dus das wel heel erg korte-termijn willen en dat telt volgends mij niet
||
Citaat:
![]() any time, any time... ![]()
|
Ik wou dat ik op dit moment mee was met mijn vriendje die nu heerlijk aan het zeilen is terwijl ik me hier een ongeluk loop te stressen op school... en ik wil dat mijn boekbespreking morgen om de een of andere reden niet door hoeft te gaan en dat ik vrijdag vrij ben aangezien het dan supermooi weer wordt en ik niet op school wil zitten dan...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2005 |
Ik wil niet ik wil niet ik wil niet :( koelieboelie | 4 | 30-03-2005 22:58 | |
Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 11:19 | |
Psychologie |
Ik wil een kindje. )Vampje( | 150 | 07-08-2003 13:00 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
ik wil weer voelen... Dragon's Mistress | 1 | 21-09-2001 14:28 |