Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Vanochtend dinsdag 21 mei 9.45 uur opende ik, rockyj mijn schooltas (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428537)

rockyj 21-05-2002 08:58

Vanochtend dinsdag 21 mei 9.45 uur opende ik, rockyj mijn schooltas

De stank was verschrikkelijk...
Ik was 3 weken geleden, toen mijn vakantie begon en ik mijn tas weglegde, vergeten mijn lunch uit me tas te halen.
Het resultaat was een stinkend groen beschimmeld open zakje brood. Ik ga vandaag zonder tas naar school :D

Wat is het meest erge wat jij ooit hebt geroken, voor mijn antwoord zie bovenstaande

miro 21-05-2002 09:16

Een dode muis die er al drie weken lag

En ik word al helemaal kotsmisselijk van de geur van anijs.

Qamra 21-05-2002 09:47

Citaat:

miro schreef:

En ik word al helemaal kotsmisselijk van de geur van anijs.

Dat ook en peterselie... Blergh..

fruitmand 21-05-2002 09:53

heb hetzelfde meegemaakt als rockyj EN miro

:eek::D

Luca 21-05-2002 09:56

hey, dat vertelde je helemaal niet op MSN. Maar de verschrikkelijkste geur? Roestend spul enzo. In frankrijk vooral.

fruitmand 21-05-2002 09:58

Citaat:

Luca schreef:
hey, dat vertelde je helemaal niet op MSN. Maar de verschrikkelijkste geur? Roestend spul enzo. In frankrijk vooral.
:confused:

waar in frankrijk dan??????

Forummer 21-05-2002 10:24

Citaat:

rockyj schreef:
De stank was verschrikkelijk...
Ik was 3 weken geleden, toen mijn vakantie begon en ik mijn tas weglegde, vergeten mijn lunch uit me tas te halen.
Het resultaat was een stinkend groen beschimmeld open zakje brood. Ik ga vandaag zonder tas naar school :D

Wat is het meest erge wat jij ooit hebt geroken, voor mijn antwoord zie bovenstaande

Whahahah :D :p

Sommige ete stinkt echt, en andere materiaal, verf ofzo, gelukkig heb ik nog nooit beschimmeld brood van 3 weken geroken :D

]{ing 21-05-2002 11:56

het smerigste wat ik ooit geroken heb...
weet je hoe een wc ruikt als je erin aant kotsen bent?

ok...

Gothic 21-05-2002 12:00

van die gekweekte bacterien...

miro 21-05-2002 12:04

nog eentje:

Overmatig mannenzweet (vrouwenzweet trouwens ook)

]{ing 21-05-2002 12:05

Citaat:

miro schreef:
nog eentje:

Overmatig mannenzweet (vrouwenzweet trouwens ook)

bah ja

en de geur van rottend vlees is ook erg (heel erg..)

damaetas 21-05-2002 15:12

Citaat:

rockyj schreef:
stinkend groen beschimmeld open zakje
als je hier niet tegen kunt => ga nooit op kot / kamers

ben speciaal ff gaan kijken in de ijskasten:
  • een melkdoos die er al twee maanden staat, nee ik wil ze niet van naderbij bekijken
  • een ei van eptember, wil ik ook maar niet weten
  • een keer drie weken een curryslaatje, het leek meer op provancaalsaus
  • ook drie weken ongeveer: een schaaltje tiramisu, niet dat ik ht tevoren graag at, maar nu zeker niet meer

bij ons valt het nog wel mee, het beperkt zich tot de ijskast af en toe en ook wel es op tafel, maar dat is vlug weg
er zijn echt koten, waar ik voor geen geld zou willen eten (Terbankers, you know i'm talking 'bout you!!!)

MissKiss1985 21-05-2002 15:21

Kan zo snel ff niets bedenken. Maar dat van die tas kan ik me wel voorstellen dat dat behoorlijk stinkt.

Ja en zweet dat vind ik wel vies ruiken

Slaughterer 21-05-2002 15:23

Citaat:

rockyj schreef:

Zoiets kom ik wekelijks tegen. Dan ben ik bezig met de groente die 's ochtend is binnengekomen bij de supermakrt bij te vullen, maar eerst controleer ik altijd even of er nog een beetje rotte, verschimmelde of anderszins aangetaste dingen tussenliggen.

De citroenen en sinaasappels zijn altijd wel raak, daar is altijd wel wat van beschimmeld. Moet je ook nog voorzichtig zijn, want als je ze te ruw behandeld, dan krijg je een hele schimmel-wolk over je heen :rolleyes:
Het zachte fruit wil nog wel eens rot zijn, als je dat dan probeert weg te halen, dan pers je soms per ongeluk je hele vingers erin :D

Zo af en toe nog een beschimmeld pakkie kaas ofzo, maar dan hebben we het wel gehad.
Thuis is eigenlijk nooit echt iets beschimmeld ofzo (oke, die appel dan die ik vanmorgen op die fiets wilde opeten, die had wel een heel vreemd smaakje --> struikjes :rolleyes:)

Valt eigenlijk reuze mee dus :)

girlmetwijdebroeken 21-05-2002 16:00

een baby die dr luier heeft volgepoept

jellerd 21-05-2002 16:03

melk die ver overdatum is.......

italianboy 21-05-2002 16:05

een of andere ?amoniak? oplossing bij scheikunde; gadverdamme

Isa 21-05-2002 16:24

elke geur die rondhangt op dat behandelcentrum in oosterbeek waar ik opzit.

Piccola 21-05-2002 16:24

Bij een vriendin van mij hadden ze een paar jaar geleden heel erg last van ik-weet-niet-meer-hoe-die-dieren-heten! (n) :eek:
Hun hele zolder lag toen vol ontlasting van die dingen en die stank hing door het hele huis! Dat was echt viesss! :eek:

*Miss-Teeq 21-05-2002 16:27

weet je wat pas vies is ?? zweet
en bij mij in de klas is het gewoon ondraaglijk iedereen weet wie die tank verspreid zelfs de leraar maar hij was zo aardig om geen namen te noemen.
op een dag was die geur gewoon ondraaglijk dus vroeg ik of het raam open mocht want het stonk zo en toen zei de leraar tja die stank komt door je klasgenoten. op dat moment hield ik het niet meer ik ging stuk van het lachen

italianboy 21-05-2002 16:28

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
elke geur die rondhangt op dat behandelcentrum in oosterbeek waar ik opzit.
zit t lekker?

Monica 21-05-2002 16:29

Kots is heel smerig..

En ik heb eens een krentenbol in een laadje van mn bureau gelegd om het daarna voor tijden te vergeten. Tot de lucht in mn kamer niet meer te harden was, echt heel erg was dat :/ :D

Frida 21-05-2002 16:29

Een klasgenoot had een tupper-ware doosje met vis drie weken in het kluisje op school, het kluisje naast het mijne (n)

de communiceerbeer 21-05-2002 17:50

ik had vorig jaar een zakje brood de hele zomervakantie in m'n tas gehad, dat rook ook niet zo heel lekker meer :o

Somebody Special 21-05-2002 19:43

Doden muizen en brood komen me erg bekent voor :D

Rabbi Daniel 21-05-2002 20:10

Ik heb nu al 5 maanden een brooddoos liggen in de kast... dicht.
Ik durf 'm niet open te maken. :o

fruitmand 21-05-2002 20:55

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

idd, durf ik ook nooit. en toen vergat ik het, en deed ik hem open...:eek:

Slaughterer 21-05-2002 21:06

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Ik ben wel benieuwd eigenlijk, hoe dat er uit ziet. er lopen nog geen beestjes in?

Citaat:

Monica schreef:
Kots is heel smerig..

En ik heb eens een krentenbol in een laadje van mn bureau gelegd om het daarna voor tijden te vergeten. Tot de lucht in mn kamer niet meer te harden was, echt heel erg was dat :/ :D

Moet je eens nagaan wat er zich allemaal in je maag afspeelt :rolleyes:

lady_x 21-05-2002 21:11

een rot ei is vreselijke stank
kots is ook zoiest degoutants
iemand die zichzelf niet goed gewassen heeft is ook zoiest, bahhh
of iemand die look heeft gegeten

damaetas 21-05-2002 21:14

Citaat:

italianboy schreef:
een of andere ?amoniak? oplossing bij scheikunde; gadverdamme
ik heb bij labo al es drie uur naast het kipp-apparatt gestaan, dat vrolijk H2S aan het maken was (rotte eierengeur) brr, ik was wel blij toen we door mochten gaan

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.