Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ben speciaal ff gaan kijken in de ijskasten:
bij ons valt het nog wel mee, het beperkt zich tot de ijskast af en toe en ook wel es op tafel, maar dat is vlug weg er zijn echt koten, waar ik voor geen geld zou willen eten (Terbankers, you know i'm talking 'bout you!!!)
||
![]() |
Citaat:
De citroenen en sinaasappels zijn altijd wel raak, daar is altijd wel wat van beschimmeld. Moet je ook nog voorzichtig zijn, want als je ze te ruw behandeld, dan krijg je een hele schimmel-wolk over je heen ![]() Het zachte fruit wil nog wel eens rot zijn, als je dat dan probeert weg te halen, dan pers je soms per ongeluk je hele vingers erin ![]() Zo af en toe nog een beschimmeld pakkie kaas ofzo, maar dan hebben we het wel gehad. Thuis is eigenlijk nooit echt iets beschimmeld ofzo (oke, die appel dan die ik vanmorgen op die fiets wilde opeten, die had wel een heel vreemd smaakje --> struikjes ![]() Valt eigenlijk reuze mee dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
weet je wat pas vies is ?? zweet
en bij mij in de klas is het gewoon ondraaglijk iedereen weet wie die tank verspreid zelfs de leraar maar hij was zo aardig om geen namen te noemen. op een dag was die geur gewoon ondraaglijk dus vroeg ik of het raam open mocht want het stonk zo en toen zei de leraar tja die stank komt door je klasgenoten. op dat moment hield ik het niet meer ik ging stuk van het lachen
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|