![]() |
Ben jij tevreden met je "echte naam"?
Ik heb al meerdere topic's gelezen over namen(enz,enz.)
Nou vroeg ik me af; Ben jij tevreden met de naam (je echte naam dus) die je draagt? Zou je misschien anders geheten willen hebben? Zoja, waarom? :rolleyes: |
Sander.
Vroeger sloegen mn vrienden en ik elkaar de koppen in voor wie zich zelf Michael mocht noemen tijdens "het spelen". Michael van knight-rider that is. |
Mijn naam is Eva.
Ik vind het wel een mooie naam. Alleen jammer dat 'ie vrij populair is. |
Denise
hm... het had erger gekund |
Remco
mja, ik kan er mee leven maar ik noem mezelf liever Remmy, dat klinkt leuker :) |
Nou k heet dus Stef.. Lijkt net een belgen naam vinnik zelf, maar tis best zo. :rolleyes:
|
Ik heet Jeff, ik ben er echter niet tevreden mee. Ik vind het zo'n aso naam. Althans daarmee wordt het vaak geassocieerd...:s
Ik had eigenlijk liever Paul geheten, zo'n naam is lekker neutraal. :D |
Citaat:
Ik ben wel blij met mijn naam. Niemand kan hem spellen dus ik heb nog eens wat te doen als ik hem moet opgeven |
Mijn naam is Rocky
Ik ben er aan gewend, dus ik wil niet meer anders gaan heten/ |
Ik ben erg tevreden met Lars. :)
|
hanneke.....
wat denk je? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
im hou van aparte namen.. had ik zelf dus ook wel willen hebben, vandaar :) |
Lars, vind ik echt een mooie naam! Ik weet niet waarom maar het klinkt zo leuk :)
|
Citaat:
Lars is ook heel populair tegenwoordig, ik geloof dat het een van de vijf meest gebruikte jongensnamen is.... |
Mwah, mijn ouders hebben een vrij simpele smaak wat namen betreft, maar het kan absoluut stukken erger.
|
Johan....
de mensen geloven 't altijd als ik zeg da'k boer ben :D |
Victoria,
Ik heb niets te klagen veel mensen vinden het een mooie naam |
helena...
KOTS KOTS |
Eva
vind ik wel mooi klinken, Eefje (zo noemen veel mensen me) ook wel (vroeger ni, maar van dat trauma ben ik ondertussen verlost) |
Martin
het kan er wel mee door |
Ran
Ben dr wel blij mee, hij hoort bij mij, deze naam. |
ik heet Amanda,
en ik vin het geen mooie naam, hij's niet speciaal en hij heb niet iets, zou zo graag een leuke naam hebben |
Rozemarijn
ben tevreden, veel mensen vinden het een mooie mooi en ik krijg vaak complimentjes, verder hoor je mijn naam niet al te vaak, tenminste niet in Twente |
Janelle
kvinnem niet zo supermooi, maar er valt mee te leven. |
ik heet Julia, en het is wel goed zo.
|
Citaat:
Ik heet Marleen...ben d'r wel blij meej:) mensen noemen me vaak Leentje en dat is wel lievig;) |
matthijs, kan er mee door, maar is niet geweldig.
|
Citaat:
|
Ik heet IRL Anne (duh) en daar ben ik wel tevreden mee. Vroeger wilde ik Christine heten, of nog erger: Anne-Christine :o Ook vond ik Anouk een mooie naam en Vivian (:D). Maar ik schreef verhalen over mijn klas en toen gaf ik mezelf maar die namen die ik toen leuker vond dan Anne :)
|
ach, het kan me eigenlijk niks schelen ofzow :p
|
Citaat:
|
ik heet Godfried-Evert
mja kon erger |
Citaat:
|
Citaat:
|
remco
heb dr geen klachten over :) |
Citaat:
|
Ida
tsja uhh kweenie, tis gewoon zo, hij gaat wel, komt iig niet zo vaak voor dat vinnik wel weer leujk :) |
Ik heet walfred, nix mis mee d8 ik zo..
|
Gerlo
..ja ach kan dr wel mee leven hoor .. :) |
Lucille
Ik vind het een heel leuke naam, hoor! :) Komt niet zo veel voor en is apart. Daar komt nog bij dat ik heel vaak te horen krijg dat men dat een mooie naam vindt! :) Dusseh, ik ben wel heel tevreden met mijn naam, ik had geen andere naam willen hebben. :D Ripper |
Pauline. Ik vind 't een afschuwelijke naam, past ook totaal niet bij me.. Hmja, ik word in ieder geval wel altijd 'Plien' genoemd, is dan nog beter. *SNIK*
|
Esther. Op zich vind ik het een mooie naam, ben ook blij dat mijn ouders ervoor gekozen hebben dat het met een 'h' geschreven moet worden.. Helaas moet ik mezelf wel iets te vaak influisteren dat er meer hondjes zijn die Fikkie heten..
Noa, zo had ik wel willen heten al moest ik anders heten, dat vind ik ècht een heel mooie naam. Maar ja, Esther past nu eenmaal bij mij, dus nu zou ik niet meer aan een andere naam kunnen wennen :) |
Yvonne...
ach niets ergs aan |
k heet eveline, en die naam suckt :mad: ten eerste schrijft niemand het goed(iedereen schrijft evelien :o ) en ten tweede issie veel te normaal.. k wil een mooooooie naam :) Elvira vin k mooi, beetje misterieus, en begint ook met een e :D
|
yvet(te)... mjah moetet er maar mee doen.. vinnet zo lomp klinke:p:o
had liever Robin geheten :) maar zo heet me broertje al :mad: :o :p |
Ik heet Brigitte..ben ik wel tevreden mee..komt niet echt vaak voor.
T wordt alleen nooit goed uitgesproken maar daar raak je wel aan gewend |
Citaat:
ook wel mooie naam opzich.. k ben eraaan gewend en ik zou dus niet anders willen heten. jah inderdaad.. is het zo'n korte naam en gaan mensen 'm nog verkleinen kuzziess |
jeanne
beetje, omdat mijn naam op een -e eindigt is het niet zo vrouwelijk. Namen die op een -a eindigen zijn oorspronkelijk vrouwennamen maargoed jeanne komt van johanna......maar het is niet makkelijk om in een serenade te verwerken.... |
Rosanne, prima hoor
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |