Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lars is ook heel populair tegenwoordig, ik geloof dat het een van de vijf meest gebruikte jongensnamen is....
|
Ik heet IRL Anne (duh) en daar ben ik wel tevreden mee. Vroeger wilde ik Christine heten, of nog erger: Anne-Christine
![]() ![]() ![]()
|
Lucille
Ik vind het een heel leuke naam, hoor! ![]() ![]() ![]() Ripper
|
Esther. Op zich vind ik het een mooie naam, ben ook blij dat mijn ouders ervoor gekozen hebben dat het met een 'h' geschreven moet worden.. Helaas moet ik mezelf wel iets te vaak influisteren dat er meer hondjes zijn die Fikkie heten..
Noa, zo had ik wel willen heten al moest ik anders heten, dat vind ik ècht een heel mooie naam. Maar ja, Esther past nu eenmaal bij mij, dus nu zou ik niet meer aan een andere naam kunnen wennen ![]()
|
k heet eveline, en die naam suckt
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook wel mooie naam opzich.. k ben eraaan gewend en ik zou dus niet anders willen heten. jah inderdaad.. is het zo'n korte naam en gaan mensen 'm nog verkleinen kuzziess |
![]() |
|
jeanne
beetje, omdat mijn naam op een -e eindigt is het niet zo vrouwelijk. Namen die op een -a eindigen zijn oorspronkelijk vrouwennamen maargoed jeanne komt van johanna......maar het is niet makkelijk om in een serenade te verwerken....
|
|