![]() |
Feesten op bruiloft
Ik had gister een bruiloft en het feest was echt super eigen bandje wat echt alles kon spelen, gratis drank lekkere hapjes was echt onwijs leuk nog nooit zo'n leuke bruiloft gehad. Verder was er een competitie tussen de mannen en vrouwen wie het best konden zingen.
Was echt super!! Wanneer heb jij voor het laast een bruiloft gehad en wat voor muziek werd er gespeeld??? |
euhw paar jaar geleden met een bekend bandje uit de achterhoek (zwaar goed) en het was echt prachtig...
|
Heel wat jaar geleden..
Zoveel mensen die in het huwelijksbootje stappen ken ik niet. |
Vorig jaar september heb ik voor het laatst een bruiloft gehad. Was op Texel. Hele dag lekker feesten, lachen, dansen enzo. Was echt heel cool. Ben het hele weekend verder nog met mijn vriend op Texel gebleven! :)
In oktober heb ik weer een bruiloft. Dan gaat mijn tante met haar vriendin trouwen. Lijkt me heel apart eigenlijk. Ik ben benieuwd of ze allebei een jurk aantrekken ofzo! :D |
Vorig jaar, mn neef trouwde.
Was heel :cool:, hij's maar 25, dus er was veel drank, en was echt vet coole muziek, speelde van alles! Heb heel veel gedansd enzo |
Citaat:
|
Dat is al lang geleden en ik weet niet eens meer wat er werd gedraaid
|
Aan het eind van het feest kreeg iedereen trouwens broodjes shoarma met knoflooksaus, zoiets had ik ook nog nooit meegemaakt op een bruiloft.
|
volgens mij is dat een jaar of 12 geleden :eek:
daar weet ik niet zo heel veel meer van (nog best veel op zich, voor zo lang geleden), ik weet nix meer van de muziek |
k had er vandaag een (y):p
geen muziek, alleen vlak voor de huwelijksvoltrekking hun favoriete nr oid |
Nou dat is al 2 jaar geleden :) Was een zeeer goed feestje.. muziek enz. weet ik eigenlijk niet meer..
Op andere bruiloften mag ik niet eens komen.. alleen op de receptie ofzo.. |
Over het algemeen vind ik bruiloften wel leuk, mits het een beetje goed georganiseerd en stijlvol aangekleed is...wat ik echt vreselijk vind zijn die bruiloften met zo'n lomp liveband die allemaal oude krakers gaan spelen, en aangeschoten volwassenen die proberen met elkaar te dansen :eek: echt te erg voor woorden gewoon
|
Citaat:
|
Ongeveer een jaar geleden en ik heb nog nooit zo'n waardeloos feest meegemaakt. Andere bruiloften waar ik ben geweest waren wel onwijs leuk. Lekker eten, goede muziek en gezellige mensen...
|
Citaat:
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh You rang :D |
vorig jaar september
kwam een bandje, 3 megavage gasten die door het hele gebouw liepen en een soort toneelstuk opvoerden. die lui zijn laten nog een keer bij Mulek in zn show geweest |
Citaat:
|
Is al lang geleden dat ik een bruiloft heb gehad. Ehehehm met oud op nieuw 1996-1997. Toen trouwde mijn nicht en zij heeft haar man ook met oud op nieuw ontmoet. Maar ja toen was ik nog maar 13, heb dus nie veel gezopen. :D Maar twas wel gezellig :)
Een half jaar geleden dat mijn pa en ma 25 jaar zijn getrouwd :D maja dat telt natuurlijk nie he :D en volgend jaar zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd :) |
De laatste... euh... *denkt diep na* Ik zou het niet meer weten, is eigenlijk nogal lang geleden :) Maar aankomende vrijdag mag ik weer eens gaan. (y)
Maar in het algemeen zijn de bruiloften die ik heb meegemaakt altijd wel gezellig geweest. |
als ik me niet vergis ben iknog nooit naar een bruiloft geweest (gelukkig maar :o)...
|
Ik heb nog nooit een bruiloft gehad :o
|
Ik had 2 weken geleden een bruiloft van mijn balletlerares. Was echt super gezellig. Ze ging trouwen met een spanjaard en al zijn vrienden en familie waren over gekomen. Hele mooie mannen zaten er tussen waar ik ontzettend lol mee heb gehad. Paar vriendinnen van dansen en ik zorgden voor de hapjes en drankjes. Dus dat was heel gezellig. En we hebben met datzelfde groepje na afloop alles opgeruimd. Van mijn lerares kregen we allemaal handgemaakte zilveren oorbelletjes, heel mooi.
|
Me tante en oom; feest in een stranttent. We gingen vroeger weg, ik was moe enzo.
|
2 jaar terug, ik vond 't zelf geen ruk aan, 't spijt me zeer. Allemaal familie die allemaal onderlinge ruzies hadden, van die mensen 'die een stukje moeten zeggen' maar wat helemaal niet grappig was (was ook duidelijk aan 't lachen (welk lachen) te horen). De band was ook verschrikkelijk, en daar komt bij dat er buiten 't gebouw van die irritante hangjongeren waren.
Ik was nog wel zo beleefd om te zeggen dat het een leuke bruiloft was. |
Vorig jaar 12 mei, bruiloft van mn nicht.
Was echt super gaaf! Er was een Surinaams-achtig bandje met dat soort muziek :cool: |
jaartje of 2 geleden denk k ..
muziek? can't remember.. zal wel niet zo goed geweest zijn :/ |
Heb paar maanden geleden nog een bruiloft gevierd. Was een top feest met foute muziek (heerlijk (y)), veel alcohol (Vive le Champagne :D) en lekker eten. Tel daarbij op het vele mooie vrouwelijke vleesch dat single is en het is gewoon marvelous :D (y).
|
ik had laatst wel een 50 jarig huwelijk,telt dat ook? Was echt super. Als je je glas halfvol had stond er al weer een nieuwe, lekker eten. Maar wel een schijtbandje... Voor de rest was het egt super
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |