Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Over het algemeen vind ik bruiloften wel leuk, mits het een beetje goed georganiseerd en stijlvol aangekleed is...wat ik echt vreselijk vind zijn die bruiloften met zo'n lomp liveband die allemaal oude krakers gaan spelen, en aangeschoten volwassenen die proberen met elkaar te dansen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
vorig jaar september
kwam een bandje, 3 megavage gasten die door het hele gebouw liepen en een soort toneelstuk opvoerden. die lui zijn laten nog een keer bij Mulek in zn show geweest
||
Citaat:
![]()
|
Is al lang geleden dat ik een bruiloft heb gehad. Ehehehm met oud op nieuw 1996-1997. Toen trouwde mijn nicht en zij heeft haar man ook met oud op nieuw ontmoet. Maar ja toen was ik nog maar 13, heb dus nie veel gezopen.
![]() ![]() Een half jaar geleden dat mijn pa en ma 25 jaar zijn getrouwd ![]() ![]() ![]()
|
De laatste... euh... *denkt diep na* Ik zou het niet meer weten, is eigenlijk nogal lang geleden
![]() ![]() Maar in het algemeen zijn de bruiloften die ik heb meegemaakt altijd wel gezellig geweest.
|
![]() |
Ik had 2 weken geleden een bruiloft van mijn balletlerares. Was echt super gezellig. Ze ging trouwen met een spanjaard en al zijn vrienden en familie waren over gekomen. Hele mooie mannen zaten er tussen waar ik ontzettend lol mee heb gehad. Paar vriendinnen van dansen en ik zorgden voor de hapjes en drankjes. Dus dat was heel gezellig. En we hebben met datzelfde groepje na afloop alles opgeruimd. Van mijn lerares kregen we allemaal handgemaakte zilveren oorbelletjes, heel mooi.
|
![]() |
2 jaar terug, ik vond 't zelf geen ruk aan, 't spijt me zeer. Allemaal familie die allemaal onderlinge ruzies hadden, van die mensen 'die een stukje moeten zeggen' maar wat helemaal niet grappig was (was ook duidelijk aan 't lachen (welk lachen) te horen). De band was ook verschrikkelijk, en daar komt bij dat er buiten 't gebouw van die irritante hangjongeren waren.
Ik was nog wel zo beleefd om te zeggen dat het een leuke bruiloft was. |
![]() |
|
Heb paar maanden geleden nog een bruiloft gevierd. Was een top feest met foute muziek (heerlijk
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn zus gaat trouwen.. Verwijderd | 222 | 20-06-2005 08:35 | |
Lifestyle |
polo's Ijsklontje. | 67 | 07-08-2004 00:56 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 | |