Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 15:51
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik had gister een bruiloft en het feest was echt super eigen bandje wat echt alles kon spelen, gratis drank lekkere hapjes was echt onwijs leuk nog nooit zo'n leuke bruiloft gehad. Verder was er een competitie tussen de mannen en vrouwen wie het best konden zingen.

Was echt super!!

Wanneer heb jij voor het laast een bruiloft gehad en wat voor muziek werd er gespeeld???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2002, 16:39
Secreet
Secreet is offline
euhw paar jaar geleden met een bekend bandje uit de achterhoek (zwaar goed) en het was echt prachtig...
Oud 06-07-2002, 17:13
Helmut
Helmut is offline
Heel wat jaar geleden..
Zoveel mensen die in het huwelijksbootje stappen ken ik niet.
Oud 06-07-2002, 17:36
Piccola
Piccola is offline
Vorig jaar september heb ik voor het laatst een bruiloft gehad. Was op Texel. Hele dag lekker feesten, lachen, dansen enzo. Was echt heel cool. Ben het hele weekend verder nog met mijn vriend op Texel gebleven!

In oktober heb ik weer een bruiloft. Dan gaat mijn tante met haar vriendin trouwen. Lijkt me heel apart eigenlijk. Ik ben benieuwd of ze allebei een jurk aantrekken ofzo!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:54
fruitmand
fruitmand is offline
Vorig jaar, mn neef trouwde.
Was heel , hij's maar 25, dus er was veel drank, en was echt vet coole muziek, speelde van alles!
Heb heel veel gedansd enzo
Oud 06-07-2002, 17:59
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Ik had gister een bruiloft en het feest was echt super eigen bandje wat echt alles kon spelen, gratis drank lekkere hapjes was echt onwijs leuk nog nooit zo'n leuke bruiloft gehad. Verder was er een competitie tussen de mannen en vrouwen wie het best konden zingen.

Was echt super!!

Wanneer heb jij voor het laast een bruiloft gehad en wat voor muziek werd er gespeeld???
de bruiloft van maxima en willem
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 18:47
C5C5C
C5C5C is offline
Dat is al lang geleden en ik weet niet eens meer wat er werd gedraaid
Oud 06-07-2002, 20:05
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Aan het eind van het feest kreeg iedereen trouwens broodjes shoarma met knoflooksaus, zoiets had ik ook nog nooit meegemaakt op een bruiloft.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:07
Boogie
Boogie is offline
volgens mij is dat een jaar of 12 geleden
daar weet ik niet zo heel veel meer van (nog best veel op zich, voor zo lang geleden), ik weet nix meer van de muziek
Oud 06-07-2002, 20:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
k had er vandaag een

geen muziek, alleen vlak voor de huwelijksvoltrekking hun favoriete nr oid
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:23
Paulaah
Paulaah is offline
Nou dat is al 2 jaar geleden Was een zeeer goed feestje.. muziek enz. weet ik eigenlijk niet meer..

Op andere bruiloften mag ik niet eens komen.. alleen op de receptie ofzo..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:44
Verwijderd
Over het algemeen vind ik bruiloften wel leuk, mits het een beetje goed georganiseerd en stijlvol aangekleed is...wat ik echt vreselijk vind zijn die bruiloften met zo'n lomp liveband die allemaal oude krakers gaan spelen, en aangeschoten volwassenen die proberen met elkaar te dansen echt te erg voor woorden gewoon
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 22:33
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
nare man schreef:
Over het algemeen vind ik bruiloften wel leuk, mits het een beetje goed georganiseerd en stijlvol aangekleed is...wat ik echt vreselijk vind zijn die bruiloften met zo'n lomp liveband die allemaal oude krakers gaan spelen, en aangeschoten volwassenen die proberen met elkaar te dansen echt te erg voor woorden gewoon
KAKKER
Oud 07-07-2002, 00:11
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Ongeveer een jaar geleden en ik heb nog nooit zo'n waardeloos feest meegemaakt. Andere bruiloften waar ik ben geweest waren wel onwijs leuk. Lekker eten, goede muziek en gezellige mensen...
Oud 07-07-2002, 00:12
Verwijderd
Citaat:
DutchTerror schreef:
KAKKER

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

You rang
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 09:17
WolterB
WolterB is offline
vorig jaar september

kwam een bandje, 3 megavage gasten die door het hele gebouw liepen en een soort toneelstuk opvoerden. die lui zijn laten nog een keer bij Mulek in zn show geweest
Oud 07-07-2002, 10:12
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Aan het eind van het feest kreeg iedereen trouwens broodjes shoarma met knoflooksaus, zoiets had ik ook nog nooit meegemaakt op een bruiloft.
ik kreeg een flugheltje
Oud 07-07-2002, 11:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Is al lang geleden dat ik een bruiloft heb gehad. Ehehehm met oud op nieuw 1996-1997. Toen trouwde mijn nicht en zij heeft haar man ook met oud op nieuw ontmoet. Maar ja toen was ik nog maar 13, heb dus nie veel gezopen. Maar twas wel gezellig
Een half jaar geleden dat mijn pa en ma 25 jaar zijn getrouwd maja dat telt natuurlijk nie he en volgend jaar zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd
Oud 07-07-2002, 12:39
Tofke_H
Tofke_H is offline
De laatste... euh... *denkt diep na* Ik zou het niet meer weten, is eigenlijk nogal lang geleden Maar aankomende vrijdag mag ik weer eens gaan.

Maar in het algemeen zijn de bruiloften die ik heb meegemaakt altijd wel gezellig geweest.
Oud 07-07-2002, 12:41
Tampert
Tampert is offline
als ik me niet vergis ben iknog nooit naar een bruiloft geweest (gelukkig maar )...
Oud 07-07-2002, 12:51
Aurora
Aurora is offline
Ik heb nog nooit een bruiloft gehad
Oud 07-07-2002, 13:16
feline
feline is offline
Ik had 2 weken geleden een bruiloft van mijn balletlerares. Was echt super gezellig. Ze ging trouwen met een spanjaard en al zijn vrienden en familie waren over gekomen. Hele mooie mannen zaten er tussen waar ik ontzettend lol mee heb gehad. Paar vriendinnen van dansen en ik zorgden voor de hapjes en drankjes. Dus dat was heel gezellig. En we hebben met datzelfde groepje na afloop alles opgeruimd. Van mijn lerares kregen we allemaal handgemaakte zilveren oorbelletjes, heel mooi.
Oud 07-07-2002, 15:52
Qamra
Qamra is offline
Me tante en oom; feest in een stranttent. We gingen vroeger weg, ik was moe enzo.
Oud 07-07-2002, 16:37
Mara
Mara is offline
2 jaar terug, ik vond 't zelf geen ruk aan, 't spijt me zeer. Allemaal familie die allemaal onderlinge ruzies hadden, van die mensen 'die een stukje moeten zeggen' maar wat helemaal niet grappig was (was ook duidelijk aan 't lachen (welk lachen) te horen). De band was ook verschrikkelijk, en daar komt bij dat er buiten 't gebouw van die irritante hangjongeren waren.
Ik was nog wel zo beleefd om te zeggen dat het een leuke bruiloft was.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:32
Somebody Special
Somebody Special is offline
Vorig jaar 12 mei, bruiloft van mn nicht.
Was echt super gaaf!
Er was een Surinaams-achtig bandje met dat soort muziek
Oud 08-07-2002, 08:29
Kitten
jaartje of 2 geleden denk k ..
muziek? can't remember.. zal wel niet zo goed geweest zijn :/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 09:07
Gonzo
Gonzo is offline
Heb paar maanden geleden nog een bruiloft gevierd. Was een top feest met foute muziek (heerlijk ), veel alcohol (Vive le Champagne ) en lekker eten. Tel daarbij op het vele mooie vrouwelijke vleesch dat single is en het is gewoon marvelous .
Oud 08-07-2002, 09:09
skyscraper
skyscraper is offline
ik had laatst wel een 50 jarig huwelijk,telt dat ook? Was echt super. Als je je glas halfvol had stond er al weer een nieuwe, lekker eten. Maar wel een schijtbandje... Voor de rest was het egt super
Reageren

Regels voor berichten