![]() |
Ben jij gelukkig?
Gewoon JA of NEE anwoorden en waarom. En er over nadenken :)
(Dus niet "een beetje" of "op da vlak wel") |
nee :D
|
Als ik erover nadenk. Ik ben niet gelukkig oop dit moment. Gaan gewoon een aantal dingen zo klote. Had dat liever anders gezien. Maar ik ben vol goede moed. Ga er per eerste augustus wat aan doen.
|
Ja :D :o (y)
|
eh.. Ja :)
|
Nee, omdat ik iets niet heb wat mij wel gelukkig zou maken
|
JA
Volg een leuke opleiding, heb veel vrienden, ik werk, heb een goed sociaal leven....ikke niet klagen |
ja. heb mijn leven goed op de rails.....hopen dat dat zo blijft :D
|
nee,op dit moment niet nu,over 2 dagen wel :o
|
definieer geluk...
|
Ja. :D
|
ja
|
ja, ben nog nooit zo verliefd geweest en het is ook helemaal wederzijds..ik ben op dit moment wel op een van de gelukkigste momenten van mijn leven (tot nu toe dan :))
|
JA
momenten dat ik me ongelukkig voel zijn er soms wel, maar ze overheersen zeker niet |
Citaat:
|
Ik ben gelukkig ja...maar veel mensen waarschijnlijk niet. Het spijt me, dat ik het liefste meisje...nou ja, jullie weten wel *slijm* :P:D
|
Ja :D
|
Ja
Ik hou wel van het leven en ik kan van allerlei kleine dingetjes genieten en kan ook de stomme dingen weer vergeten heb genoeg vrienden met wie ik ook lol kan hebben, en daar gaat het mij allemaal om |
ja, absoluut
|
nee, maar toch kan ik van mooie momenten genieten. misschien komt het binnenkort. het klote is dat er weinig in me leven zeker zijn, klotegevoel. :(
|
Tsja, op dit moment voel ik me ff minder gelukkig,
... maar over het algemeen ben ik wel gelukkig ja. Kheb lieve vriendinnen en een leuk leven. Tsja soms zit het tegen, maar daar kom k ook zo wel weer overheen. Dus ja, ik ben zeker wel gelukkig. |
Ja ik ben geslaagd heb een lieve vriend heb leuke ouders en ga door naaar Havo 4 !
|
Citaat:
naja jah aan de ene kant, mijn leventje loopt allemaal wle lekker... en nee omdat ik dus kut vakantiewerk doe en mijn vriendje maandje moet missen dus eigenlijk zou ik liever gaat wle zeggen omdat ik niet volkomen gelukkig ben(wie wel) of volkomen ongelukkig (wie wel) duss... best wel jammer dat je alleen met ja en nee mag antwoorden... |
NEE
oehh wat een confronteerende vraag... Ik ben op dit moment tevreden met mijn leven,het gaat bergopwaarts...maar nog echt gelukkig ben ik niet. |
Citaat:
|
niet echt
beetje domme dingen gedaan :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
Dingen gaan goed, ik voel me goed. :) Al voorzie ik voor de komende tijd een grote verveelperiode.. :/ |
Nee. Ik neig meer naar de kant van hypochondrie (omdat ik begin dit jaar in mijn naaste omgeving iets verschrikkelijks heb meegemaakt met een bepaalde ziekte), en dan kun je nooit van je leven gelukkig zijn. :( Je leeft dan voor altijd in angst, niets of niemand kan je nog helpen. Ik ga nog liever dood dan een heel leven in zo'n angst te leven, in zo'n ongelukkigheid. :(
Dus nee, ik ben niet gelukkig. Ik zal het waarschijnlijk ook nooit worden. Can someone please pass me a gun now? :( Ripper |
als ik moet kiezen: ja
|
Citaat:
Soort van... |
Citaat:
Nou ja...weltrusten :p |
joa...
|
Nu: NEE
Over een week of 6: DOLGELUKKIG |
Citaat:
|
ehm nee op het moment niet echt.
't is nou ook weer niet dat het zo verschrikkelijk is, maar ben nu niet echt gelukkig nee. Aantal vrienden kwijtgeraakt, aantal dingen thuis, school etc. En nog steeds whiplash niet helemaal over. Maar het gaat steeds beter , nu nog een leuk jochje vinden :) |
Citaat:
|
JA! omdat ik lief Dwaynetje heb :)
|
Ja! Met Marije :D
|
Kweet het echt niet. Ik zit er tussenin?!
Er zijn wat dingen die me gelukkig maken, maar er zijn ook wat dingen die me echt ongelukkig maken. Ach, ik voel me opzich prima, maar om nou te zeggen dat ik echt gelukkig ben... Nee! |
Ja
|
misschien........
|
Citaat:
|
Het wisselt met de minuut. Tenminste... vóór vandaag. Vanaf vandaag ben ik een gelukkige kerel.
|
Citaat:
|
ja,
ben gelukkig door de liefde nu. Best slecht eigenlijk dat ik mijn geluk nu niet zelf heb gevonden, maar door/met een ander. Totaal niet stabiel dus. |
ik ben gelukkig, maar 't kan véél gelukkiger :)
kheb oa pijn aan m'n duim (in m'n duim geniet :o) werk is saai kzie niet iedereen evenveel die ik wel zou willen zien |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |