Advertentie | |
|
![]() |
|
Tsja, op dit moment voel ik me ff minder gelukkig,
... maar over het algemeen ben ik wel gelukkig ja. Kheb lieve vriendinnen en een leuk leven. Tsja soms zit het tegen, maar daar kom k ook zo wel weer overheen. Dus ja, ik ben zeker wel gelukkig.
||
![]() |
Citaat:
naja jah aan de ene kant, mijn leventje loopt allemaal wle lekker... en nee omdat ik dus kut vakantiewerk doe en mijn vriendje maandje moet missen dus eigenlijk zou ik liever gaat wle zeggen omdat ik niet volkomen gelukkig ben(wie wel) of volkomen ongelukkig (wie wel) duss... best wel jammer dat je alleen met ja en nee mag antwoorden... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nee. Ik neig meer naar de kant van hypochondrie (omdat ik begin dit jaar in mijn naaste omgeving iets verschrikkelijks heb meegemaakt met een bepaalde ziekte), en dan kun je nooit van je leven gelukkig zijn.
![]() ![]() Dus nee, ik ben niet gelukkig. Ik zal het waarschijnlijk ook nooit worden. Can someone please pass me a gun now? ![]() Ripper
|
ehm nee op het moment niet echt.
't is nou ook weer niet dat het zo verschrikkelijk is, maar ben nu niet echt gelukkig nee. Aantal vrienden kwijtgeraakt, aantal dingen thuis, school etc. En nog steeds whiplash niet helemaal over. Maar het gaat steeds beter , nu nog een leuk jochje vinden ![]() |
![]() |
|
ik ben gelukkig, maar 't kan véél gelukkiger
![]() kheb oa pijn aan m'n duim (in m'n duim geniet ![]() kzie niet iedereen evenveel die ik wel zou willen zien
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is er nodig om gelukkig zijn? Volk | 14 | 17-03-2010 14:13 | |
Psychologie |
Ben jij gelukkig, waarom wel of waarom niet. pessimistje | 64 | 21-10-2003 20:40 | |
De Kantine |
Ben jij gelukkig? Verwijderd | 118 | 25-07-2003 12:06 | |
De Kantine |
Wat ben jij? Roozie | 72 | 04-09-2002 20:30 | |
De Kantine |
Hoe vaak ben jij al geband? Rabbi Daniel | 70 | 22-04-2002 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
dat ben jij...... Starrie | 1 | 18-09-2001 19:02 |