![]() |
forummers doorgronden...
Doorgrond hier forummers, vertel mij wat jij ziet bij deze persoon achter de nickname...
zo zie ik bv dat Shock een onwijze wannabe is, die zich stoer voordoet maar een ongelooflijke meeloper is... En ik zie ook dat Gothic een slet is... wat zie jij? |
:D:D:D:D
ik zie dat jij humor hebt :) |
Dat was toch al een feit?:)
|
ok 1-0 voor jou :)
|
Ikheetfroukje is bi ... majah :p
|
Ik zie dat Secreet een héél lief en onschuldig meisje is :rolleyes:
|
HADES is omgebouwd
Zaagmanz is geadopteerd Joanie is een man |
Citaat:
|
bikini meisje draagt badpakken
|
secreet is wel een apart meisje, hipppie achtig :p
|
Paperz is homo
|
Citaat:
|
en ik??? :D
|
Bla bla ik ben een ego
Alweer zo'n topic :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben hier niet geliefd :o
|
Ik zie iedereen met kiespijn
|
Citaat:
|
oerektoeter gaat voor een record aantal posts
|
Secreet is vast veel liever dan ze hier overkomt, en in het echt misschien minder hilarisch dan ze hier is. ;)
|
en OnLyMe = Mr. Ripley! BEWARE!
|
Rhinus is een leuke jongen die knap, aardig en openminded is en nog nooit van sarcasme heeft gehoord.
|
Citaat:
|
Ik zie dat iemand een groot tekort aan aandacht heeft.
|
Citaat:
|
Ik zie dat shock iets met zwemmen heeft... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat Zaagmanz irritant is en dat Gonzo verslaafd aan bier is :D Secreet is een hartenbreker! En Paperz is een slijmbal! Sa! Da moest ff van muh hart whehehehehe !! :) |
Citaat:
Citaat:
:o:) (ik heb fans :D) de abt is een erg wijs man, en hij kan zich goed beheersen in het klooster nare man is ook een erg wijs man, en heel lief Secreet, ik vraag me af wat of wie jouw bronnen zijn :D? |
Citaat:
|
ik zie dat klootzak2001 heel liev is:):o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xit wel op een zwemvereniging (net als 2tone btw), maar dat zegt (in mijn geval) niet dat ik beter zwem dan een ander :) |
ik zie dat nare man een serieus type is en dat ie een beetje achter roos aanloopt ;)
DWJ heeft aandacht tekort ennn eumz secreet op de lifestyle meeting was :p |
Citaat:
|
Citaat:
signy is ook bi, met mij... samen bi...whiiiiiiiiiiie:o:p dussss... :cool: |
...ik ben niet te doorgronden.
|
Ik zie dat jij je verveelt. Ik zie ook dat ik me begin te ergeren aan die schaapachtige topics over medeforummers voortdurend, van het kaliber "zeg wat voor telefoonnummer je denkt dat forummers hebben" en "wat zijn de fb's hun favoriete merk chips?".
|
Citaat:
ssssst... niet zo hard! strax gaan ze ons nog om handtekeningen vragen!! |
OnlyMe is een party-animal
|
Ik zie dat ik me verveel. Mezelf doorgronden is zeer moeilijk. Laat staan dat jullie dat kunnen.
|
Citaat:
wil jij ruzie met mij? Hades is iig meer vrouw dan jij ja! maar dat ligt aan jou..:rolleyes: bite me |
Citaat:
|
de abt van sion: denkt mij te kennen maar kent zichzelf nieteens
|
Citaat:
Ik vraag me af wie er nu het beledigst is :D Ohja, ik was vergeten dat jij dit forum niet serieus neemt :rolleyes: EDIT Let niet op de taalfouten :D Want het is logisch dat optima daar over gaat beginnen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |