Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat Zaagmanz irritant is en dat Gonzo verslaafd aan bier is ![]() Secreet is een hartenbreker! En Paperz is een slijmbal! Sa! Da moest ff van muh hart whehehehehe !! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() de abt is een erg wijs man, en hij kan zich goed beheersen in het klooster nare man is ook een erg wijs man, en heel lief Secreet, ik vraag me af wat of wie jouw bronnen zijn ![]()
||
Citaat:
![]() xit wel op een zwemvereniging (net als 2tone btw), maar dat zegt (in mijn geval) niet dat ik beter zwem dan een ander ![]()
|
Ik zie dat jij je verveelt. Ik zie ook dat ik me begin te ergeren aan die schaapachtige topics over medeforummers voortdurend, van het kaliber "zeg wat voor telefoonnummer je denkt dat forummers hebben" en "wat zijn de fb's hun favoriete merk chips?".
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vraag me af wie er nu het beledigst is ![]() Ohja, ik was vergeten dat jij dit forum niet serieus neemt ![]() EDIT Let niet op de taalfouten ![]() Want het is logisch dat optima daar over gaat beginnen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
alpha cursus Verwijderd | 36 | 10-09-2011 07:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 |