Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Roomservice in een hotel.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429725)

D-sire 17-08-2002 22:15

Roomservice in een hotel..

Vraagje: ik ga morgen met mijn vriend een nachtje in een hotel slapen. Mét roomservice! Alleen is dat erg duur?
En nog iets, zijn daar handdoeken aanwezig? Heb geen zin om heel de zooi mee te moeten zeulen..

Henri 17-08-2002 22:20

Roomservice lijkt me vrij prijzig ja :/ Enne handdoeken: kan me niet voorstellen dat ze die niet hebben, dat heb ik iig nog nooit gezien...

Paperz 17-08-2002 22:29

Roomservice is opzich niet veel duurder dan de prijzen van 't restaurant... alleen ze zetten het op je rekening... dus daar moet je op letten... want je geeft al snel teveel uit..

handdoeken zijn er als 't goed is wel... als je een beetje redelijk hotel heb...

D-sire 17-08-2002 22:58

Citaat:

Paperz schreef:
Roomservice is opzich niet veel duurder dan de prijzen van 't restaurant... alleen ze zetten het op je rekening... dus daar moet je op letten... want je geeft al snel teveel uit..

handdoeken zijn er als 't goed is wel... als je een beetje redelijk hotel heb...

Tis van der Valk dus wel redelijk lijkt mij..

Shock 17-08-2002 23:28

k kan je maar 1 advies geven: kijk uit dat je niet te makkelijk met die roomservice omgaat :)
veel plezier btw

Kirk22 17-08-2002 23:38

en flinke fles champagne kan er altijd wel bij. al helemaal met je vriend

nieuwbe 18-08-2002 01:40

Ja, handdoeken zijn er altijd, maakt niet uit in wat voor hotel je slaapt!

En roomservice.... Tja, is verschrikkelijk duur! Heb een paar nachten in Krasnapolsky (of hoe je het ook moge spellen!) 'geslapen' en een broodje in de avond kost je ongeveer 12 euro!

Neem, als je net zoals ik low budget bent, een fles supermarkt champagne mee! Veel goedkoper en bovendien ook leuker als je zin hebt om een leuke etiket te maken op de computer ofzo!

Succes dr mee!

LisanneOUD 18-08-2002 11:22

Handdoeken zijn er idd meestal wel....

Esmée 18-08-2002 11:24

Handdoeken zijn er idd altijd. Je betaalt voor roomservice wel meer dan gewoon in het restaurant, maar zoals hierboven al gezegd merk je dit niet zo snel omdat het gewoon bij op de rekening wordt gezet. En zo heel veel duurder is het niet hoor. V/d Valk valt overigens sowieso wel mee qua prijsklasse. 1 keertje roomservice is te overleven hoor ;)

jellerd 19-08-2002 16:37

ik werk zelf in een hotel en je betaald bij ons (hilton/holiday inn) een extra van 4.50 euro voor het laten bezorgen van je eten en drinken, dus maakt niet uit of je een kopje koffie of een 6-gangen menu laat bezorgen er komt altijd 4.50 euro bij.....verder is het eten en drinken in een hotel nou eenmaal een stuk duurder als in een restaurant/café/kroeg, ik zou het dus niet al te veel doen, want je schrikt je dood als je de rekening krijgt bij het uit checken.......en jah op je hotel kamer liggen handdoeken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.