Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2002, 22:15
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Vraagje: ik ga morgen met mijn vriend een nachtje in een hotel slapen. Mét roomservice! Alleen is dat erg duur?
En nog iets, zijn daar handdoeken aanwezig? Heb geen zin om heel de zooi mee te moeten zeulen..
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 22:20
Verwijderd
Roomservice lijkt me vrij prijzig ja :/ Enne handdoeken: kan me niet voorstellen dat ze die niet hebben, dat heb ik iig nog nooit gezien...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:29
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Roomservice is opzich niet veel duurder dan de prijzen van 't restaurant... alleen ze zetten het op je rekening... dus daar moet je op letten... want je geeft al snel teveel uit..

handdoeken zijn er als 't goed is wel... als je een beetje redelijk hotel heb...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:58
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Paperz schreef:
Roomservice is opzich niet veel duurder dan de prijzen van 't restaurant... alleen ze zetten het op je rekening... dus daar moet je op letten... want je geeft al snel teveel uit..

handdoeken zijn er als 't goed is wel... als je een beetje redelijk hotel heb...
Tis van der Valk dus wel redelijk lijkt mij..
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:28
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
k kan je maar 1 advies geven: kijk uit dat je niet te makkelijk met die roomservice omgaat
veel plezier btw
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:38
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
en flinke fles champagne kan er altijd wel bij. al helemaal met je vriend
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 01:40
nieuwbe
nieuwbe is offline
Ja, handdoeken zijn er altijd, maakt niet uit in wat voor hotel je slaapt!

En roomservice.... Tja, is verschrikkelijk duur! Heb een paar nachten in Krasnapolsky (of hoe je het ook moge spellen!) 'geslapen' en een broodje in de avond kost je ongeveer 12 euro!

Neem, als je net zoals ik low budget bent, een fles supermarkt champagne mee! Veel goedkoper en bovendien ook leuker als je zin hebt om een leuke etiket te maken op de computer ofzo!

Succes dr mee!
__________________
I don't pretend to be cool, I'm hot!! :P
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 11:22
Verwijderd
Handdoeken zijn er idd meestal wel....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 11:24
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Handdoeken zijn er idd altijd. Je betaalt voor roomservice wel meer dan gewoon in het restaurant, maar zoals hierboven al gezegd merk je dit niet zo snel omdat het gewoon bij op de rekening wordt gezet. En zo heel veel duurder is het niet hoor. V/d Valk valt overigens sowieso wel mee qua prijsklasse. 1 keertje roomservice is te overleven hoor
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:37
Verwijderd
ik werk zelf in een hotel en je betaald bij ons (hilton/holiday inn) een extra van 4.50 euro voor het laten bezorgen van je eten en drinken, dus maakt niet uit of je een kopje koffie of een 6-gangen menu laat bezorgen er komt altijd 4.50 euro bij.....verder is het eten en drinken in een hotel nou eenmaal een stuk duurder als in een restaurant/café/kroeg, ik zou het dus niet al te veel doen, want je schrikt je dood als je de rekening krijgt bij het uit checken.......en jah op je hotel kamer liggen handdoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw 2009
Verwijderd
246 11-12-2009 18:41
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
De Kantine Heb je er een neusje voor ?
EggeD
74 02-05-2004 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.