![]() |
hoe nuttig heb jij de afgelopen 2 maand benut?
wat heb je dus in die tijd allemaal gedaan, gepland en van welke dingen zag je juist in die tijd af?
|
Ik heb me Id verlengt...
En 2 gratis 21" inch monitors gehaald... en dat was 't wel ongeveer... |
Ik heb een weekje zonder ouders doorgebracht en voor die Kl*te beesten gezorgd (Samen met mijn liefuh vriendjuh;))
Euhw Kéb gewerkt...voornamelijk... Heb een hoop ruzie gemaakt en oowk een hoop niewue vriendjuhs gemaakt... Heb een feestje gegeven en er eentje gehad :) en verders...ach niks bijzonders I guess... leukste moet nog komen :D |
Ik heb gewerkt, en voor de rest heb ik níets nuttigs gedaan.
OnzinKrant gemaakt, dat is nog het meest productieve in de privesfeer. Eigenlijk wel jammer, maar goed... |
Eh...
bier gedronken, sigaretten gerookt, beetje aan studie gedaan, op vakantie geweest, geluierd |
vanaf half juni tot begin juli helemaal niks, beetje rommelen op m'n kamer enzow
vanaf 8 juli tot afgelopen vrijdag veel gewerkt en morgen moettik op stage :/ |
gewerkt...
en verder... niets :( |
heeeeel veel gewerkt
als enige 'vakantie-achtige' dingen: Saterday Night Fever, dagje fietsen richting Giethoorn, dagje Vollenhove kamer helemaal 'opgeknapt' |
Zoals altijd: ik heb te weinig gedaan. Er is altijd meer mogelijk, maar ach .. ben geen robot :)
De komende maanden worden wel nuttig. Moet de 3e module van de hoofdfase van mijn schriftelijke studie afronden, daarnaast een nieuwe fulltime baan zoeken als programmeur en met een beetje geluk aan mijn zijde liefde ervaren. Ah, dat was eigenlijk nog het nuttigste wat ik een aantal weken geleden deed: ik had een ontmoeting met een leuk meisje :o |
Gefeest in Berlijn, Maastricht, Amsterdam-Spaarnwoude, Best en op Ibiza :D.
|
De eerste paar weken gewoon vakantie gehouden, weinig nuttigs dus.
Vanaf vorige maand ben ik gaan werken en dat doe ik nu dus nog. Ik had 1 week (afgelopen week) lekker vakantie, naar het concert van Alanis Morissette geweest, kindervakantiewerk-leiding gespeeld, naar het dorpsfeest (3 dagen) geweest. Hm.. weinig nuttige vakantie gehad eigenlijk.. |
gedaan:
ben 10 dagen naar hongarije geweest 2x dagje lemmer wezen winkelen in emmeloord meeting in scheveningen naar youp van 't hek veel gewerkt :eek: mn raad scheikunde gedaan :eek: 2e hands pc'tje gebouwd mbv gratis en goedkope 2e hands onderdelen gepland: SNF op 15 september 28-31 december waarschijnlijk London gelaten: een bepaald iemand opzoeken, komt verandering in hoop ik |
Ik heb 6 weken liefde, kracht, en enthousiasme gegeven in een bejaardentehuis.. is dat niet nuttig ? ;)
|
3 weken hier geen ouders
3 weken bij een vriendin geen ouders (vakantie is leuk) een sterfgeval en de hele rambam nog twee vrienden---> geen ouders thuis 10 dagen er tussenuit. nu een beetje lezen enzo, oja en boeken al opgehaald. |
Citaat:
ik ben aan de andere kant vd wereld gweest, droom verwezelijkt, allemaal nieuwe mensjes ontmoet en nieuwe dingen gedaan en veel geleerd:P ja ja dit was mijn nuttigste zomer ever:) |
deze vakantie vond ik mn lieve vriendje, dus de meeste tijd van de vakantie heb ik aan hem besteed. behalve toen ik 2 weken op vakantie was (je vriendje missen is niet leuk...)
maja...vakantie is bijna om :( |
heb groot deel van vakantie besteed aan best doen om over voormalige vriend heen te komen
maar dat is nu wel gelukt ongeveer :) en ik heb een paar nieuwe vrienden erbij... en wat banden met oude vrienden weer wat strakker aangehaald... en ben bijgekomen van school :) |
k zou zwaar gaan verfen, dingen in mekaar zetten ensow, niet veel van terechtgekomen
|
Citaat:
"Doe dit, doe dat" -"Ja, tuurlijk, zo meteen." Niet dus! REIE |
feest gegeven met een niet zo leuke afloop
gewerkt 17 dagen op vakantie geweest nog meer gewerkt gefeest met vrienden lol gehad met mijn (ex)vriend gefeest nog een feestje gegeven feestjes gehad uitgeweest naar giethoorn geweest eigenlijk had ik deze vakantie tijd te kort! |
gefeest, geslapen, gezwommen, geweest shoppen, beetje gewerk, gecomputerd.
en veel dingen gepland die ik toch nie heb gedaan |
HEb veel gewerkt (begin dus rijk aan m'n nieuwe schooljaar) lekker op vakantie geweest, leuke dingen gedaan. Veel tijdmet m'n (inmiddels ex) vriendje en vriendinnen doorgebracht.
Dat was het wel zo... |
Eh.. toen zat ik ook nog een poosje op school..dus heb veel geleerd..
En veel gewerkt, veel naar den haag geweest.. beetje naar het strand geweest.. Ehm.. tja. .was het wel denk ik :) |
- Vrijdag en zaterdag elke week gewerkt en dan verder op maandag, dinsdag, donderdag een uurtje.
- Verder veel geputerd, uitgegaan, met vrienden een zomertoer gemaakt. - Tussendoor naar Frankrijk op vakantie :cool: Dat was het zo'n beetje, wel nuttig genoeg vind ik :D |
Ik heb heel veel gewerkt, geleerd voor mijn hertentamens, hertentamens gemaakt. Met mn paard getraind. Tijd met mn vriendje doorgebracht. Ik heb afgezien van het druk maken om kleine zaken. ruzie maken met een bepaald persoon, aandacht geven aan mensen die t toch niet zo erg zouden vinden als ze even geen aandacht kregen.
|
vakantie heb ik helemaaal benut.. verder wat leuke dingen gedaan, maar vooral gerelaxed.. :)
|
k heb mezelf nuttig gemaakt door gezellige dingetjuzz te gaan doen.. samen met anderen... héél nuttig duzz...
|
beetje leren koken :)
|
ingeschreven universiteit
op vakantie geweest naar kreta kamerbureaus bezocht nu introductie nederlands aankomend weekend studentenweekend daarna feest van ex klasgenoot |
op vakantie geweest, gewerkt, sociale contacten bijgehouden :D, ik ben zelfs al begonnen met een boekverslag voor Nederlands :eek: :o
|
- Veeeeeeeeeel gewerkt
that's it :S |
eigenlijk niks....
beetje gewerkt beetje vriendje gezien beetje rijbewijs gehaald beetje auto gekregen |
WAAAH helemaal niets :p..
De afgelopen week(weken) ben ik pas weer actief geworden :) Over 2 weken beginnen met djembé-lessen en school, allerlij/ei braderiën af, WATERPOP GEWEEST (Percossa is hot :)), volgende week haar kopen en haar invlechten, vannavond naar Scheveningen (ik stop een vuurpijl in hun reet als ze het vandaag ook aflassen).... Pff kheb het drukjes... :D |
op vakantie's geweest (x2), iedere dag uitgeslapen, gelezen, muziek geluisterd, bier gedronken en de zolder opgeknapt (waar ik binnen een of twee weken intrek), heeel klein beetje gewerkt, heel veel gehangen met vrienden..
dat was het |
nou... geprobeerd de dood van m'n vader te verwerken (die is nu 2 maanden dood, vandaar... :rolleyes: ), verder op vakantie geweest, NIET gewerkt (zou ik wel doen, maar ja...), enneh... verder niets.
|
Ik heb gewerkt...
Ben een weekje naar Zandvoort geweest.. Heb mensjes gemeet... Uhm, Ik ben half Nederland door getourd ivm ruzies thuis.. :o Tijd met mn vriendje (nu inmiddels ex) doorgebracht.. Met vriendinnen veel in het parkje gelegen.. Gepjoet natuurlijk :o:) Ennuh, da was het wel.. En morgen naar Lowlands :D |
Met 6 weken werken en 2 weken vakantie houden.
En ik heb niet aan school gedacht ! |
van de ene kant naar andere kant van nederland gereist, heleboel mensjes die bij mij op vakantie zijn geweest (vrienden enzow die ver weg wonen:o) bezig met verhuizing
|
4 dagen naar londen geweest
iets van 2 weken gewerkt 2 1/2 week op vakantie geweest voorderest niks bijzonders gedaan |
12 dagen gewerkt
12 dagen op vakantie geweest 1 nacht elders geslapen 4 weken ruzie gehad 2 weken verliefd geweest 32 sombere dagen gehad 3 cd's gekocht 3 x gewinkeld 22 x gebelt 1 x naar een concert geweest van no doubt 11 x uit geweest 63 mailtjes gehad van vrienden 6 x patat gegeten 107 liter gedronken 94 uur gemsnt 24 ijsjes gegeten 20 min gesport 178 x gepist 0 x sex gehad 0 mensen vermoord 16 insekten vermoord 1 boek gelezen 270 euro uitgegeven 360 uur geslapen 578 x de trap opgelopen 577 x de trap afgelopen 1 x de polonaise gedanst 4x telefoonnummer gegeven 52 x gedouched 7 x me nagels gelakt 405 uur op me kont gezeten 5 sneeën brood gegeten 11 films gekeken 2 snoep ketting gemolt 1 ketting zelf gemaakt 17 mensen toegevoegd op msn 1026 kruimels gemorst in me toetsenbord. 39 tijdschriften gelezen 5 x wekker gezet 236 x lamp aangedaan 235 x uitgedaan 0 x de hond uitgelaten 13x mobiel opgeladen 12.078 regen druppels op me jas gehad 2 paraplu's gemold 4 pakjes sigaretten gerookt 3 liter alcohol gehad 3 tenten opgezet 1 bh gemolt ( kut gebeurd me nu net) 24 kinderen gepest 2 no doubt singel gekreegt 1x avril lavigne hardop afgekraakt 235x in me hoofd avril lavigne afgekraakt 14 nieuwe no doubt spullen 0 potloden geslepen 5 x op een podium gestaan 3x geknutseld 8 x dansje gedaan op las ketchup 12 x dansje gedaan op k3 1 x geroddeld 1x na de huisarts geweest 43 x op het forum gezeten... |
gewerkt op 3 weken bouwvak na en voor de rest ong. elke avond aan het bier en wiet met vrienden die alleen thuis waren enz. ook vaak uitgeweest en naar lowlands end.
zwaar nutteloos alles bijelkaar maar goed het was wel leuk :D |
5 weken gewerkt
2 weken op vakantie geweest en verder: - 2 keer wezen stadten - 2 keer bios - 3 dagen hangend en slapend doorgebracht. (heb nog een week niksen te gaan) |
'n maand gewerkt, en toen twee maanden genikst :D
|
Ik heb het (eindelijk) uitgemaakt met mijn (nu dus ex) vriend! En ben ondertussen weer heel gelukkig met mijn ex, Marco! :o :) :D
|
op school nuttig genoeg blijkbaar :o
buiten school wel veel gedaan maar niet echt met een bepaald idee of doel heb wel dingen geleerd enzo dus misschien is dat nuttig :confused: |
Citaat:
Ik heb gewerkt, geld verdient, weer uitgegeven en geluierd |
geld verdiend, vrienden verloren, vrienden gemaakt, afgevallen, mn hele leven gebeterd, sociaal gedaan, mezelf tegengekomen en mijn slaapgebrek ingehaald
|
Citaat:
|
Vooral naar school geweest...
Maar heb eigenlijk wel heftige 2 maanden achter de rug.. ook nog een tijdje in een huisje gezeten zonder toestemming zegmaar :o En ja verder voor een project op school in een bejaardentehuis piano gespeeld hehe ;) Doe ik ook nog es wat goeds voor de mensheid zegmaar :D |
School, vriendin. The usual stuff. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |