Advertentie | |
|
![]() |
|
deze vakantie vond ik mn lieve vriendje, dus de meeste tijd van de vakantie heb ik aan hem besteed. behalve toen ik 2 weken op vakantie was (je vriendje missen is niet leuk...)
maja...vakantie is bijna om ![]()
||
Citaat:
"Doe dit, doe dat" -"Ja, tuurlijk, zo meteen." Niet dus! REIE
|
- Vrijdag en zaterdag elke week gewerkt en dan verder op maandag, dinsdag, donderdag een uurtje.
- Verder veel geputerd, uitgegaan, met vrienden een zomertoer gemaakt. - Tussendoor naar Frankrijk op vakantie ![]() Dat was het zo'n beetje, wel nuttig genoeg vind ik ![]()
|
Ik heb heel veel gewerkt, geleerd voor mijn hertentamens, hertentamens gemaakt. Met mn paard getraind. Tijd met mn vriendje doorgebracht. Ik heb afgezien van het druk maken om kleine zaken. ruzie maken met een bepaald persoon, aandacht geven aan mensen die t toch niet zo erg zouden vinden als ze even geen aandacht kregen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
WAAAH helemaal niets
![]() De afgelopen week(weken) ben ik pas weer actief geworden ![]() Over 2 weken beginnen met djembé-lessen en school, allerlij/ei braderiën af, WATERPOP GEWEEST (Percossa is hot ![]() ![]()
|
Ik heb gewerkt...
Ben een weekje naar Zandvoort geweest.. Heb mensjes gemeet... Uhm, Ik ben half Nederland door getourd ivm ruzies thuis.. ![]() Tijd met mn vriendje (nu inmiddels ex) doorgebracht.. Met vriendinnen veel in het parkje gelegen.. Gepjoet natuurlijk ![]() ![]() Ennuh, da was het wel.. En morgen naar Lowlands ![]()
|
12 dagen gewerkt
12 dagen op vakantie geweest 1 nacht elders geslapen 4 weken ruzie gehad 2 weken verliefd geweest 32 sombere dagen gehad 3 cd's gekocht 3 x gewinkeld 22 x gebelt 1 x naar een concert geweest van no doubt 11 x uit geweest 63 mailtjes gehad van vrienden 6 x patat gegeten 107 liter gedronken 94 uur gemsnt 24 ijsjes gegeten 20 min gesport 178 x gepist 0 x sex gehad 0 mensen vermoord 16 insekten vermoord 1 boek gelezen 270 euro uitgegeven 360 uur geslapen 578 x de trap opgelopen 577 x de trap afgelopen 1 x de polonaise gedanst 4x telefoonnummer gegeven 52 x gedouched 7 x me nagels gelakt 405 uur op me kont gezeten 5 sneeën brood gegeten 11 films gekeken 2 snoep ketting gemolt 1 ketting zelf gemaakt 17 mensen toegevoegd op msn 1026 kruimels gemorst in me toetsenbord. 39 tijdschriften gelezen 5 x wekker gezet 236 x lamp aangedaan 235 x uitgedaan 0 x de hond uitgelaten 13x mobiel opgeladen 12.078 regen druppels op me jas gehad 2 paraplu's gemold 4 pakjes sigaretten gerookt 3 liter alcohol gehad 3 tenten opgezet 1 bh gemolt ( kut gebeurd me nu net) 24 kinderen gepest 2 no doubt singel gekreegt 1x avril lavigne hardop afgekraakt 235x in me hoofd avril lavigne afgekraakt 14 nieuwe no doubt spullen 0 potloden geslepen 5 x op een podium gestaan 3x geknutseld 8 x dansje gedaan op las ketchup 12 x dansje gedaan op k3 1 x geroddeld 1x na de huisarts geweest 43 x op het forum gezeten...
|
![]() |
gewerkt op 3 weken bouwvak na en voor de rest ong. elke avond aan het bier en wiet met vrienden die alleen thuis waren enz. ook vaak uitgeweest en naar lowlands end.
zwaar nutteloos alles bijelkaar maar goed het was wel leuk ![]()
|
Vooral naar school geweest...
Maar heb eigenlijk wel heftige 2 maanden achter de rug.. ook nog een tijdje in een huisje gezeten zonder toestemming zegmaar ![]() En ja verder voor een project op school in een bejaardentehuis piano gespeeld hehe ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 |