![]() |
erger de erger
Was ik net vanavond een filmpje aan het kijken op de schotel. Gaat het keihard regenen en onweren. Mis ik net het laatste half uur van de film. Kijk daar kan ik me nou dood aan ergeren...
waar kunnen jullie je aan ergeren?? |
aan zoveel van die kleine dingetjes
|
hehe.. daar zou ik me ook wel aan ergeren..
Laatste waar ik me erg aan ergerde was toen ik terugkwam van vakantie..wilde ik meteen achter de computer duiken..weer ff internetten (beetje verslaafd :o ).. Ligt dat klote internet eruit!!! pas na paar dagen deed et et weer :mad: |
als mensen jou bewust lopen te narren
1 of 2 keer per ongeluk kan ik goed verdragen, maar de derde en vierde keer vind ik al vervelender worden |
waar ik me echt het meest aan erger zijn apparaten (zoals computer e.d.) die niet werken, terwijl ze het gewoon moeten doen! :mad:
|
Mijn eigen fouten of dingen waar je juíst geen invloed op hebt....
|
idd als de schotel er mee stopt,
aan mensen die altijd overal commentaar op hebben, en dat dus nooit iets goed is |
intens domme mensen
|
mensen die de ene keer heel aardig doen en je de keer erna niet zien staan. Die logica snap ik nog steeds niet.
|
*denkt aan situatie van 20 min geleden*
aan irritante mensjes die 't nodig vinden om 40 te rijden op 'n 80 weg, in de spits, met 'n te drukke tegenliggers-strook om in te halen :mad: |
aan sloomheid.
soms doe ik het ook, maar dan hebben anderen er geen last van |
Mensen die niet kunnen relativeren.
Mensen die je iets niet gewoon aan hun botte verstand kunt peuteren. En vast nog wel meer... |
Het eerste wat nu in me op komt: Spijbelaars.
|
Citaat:
|
ik heb gisteren 10 euro in mn portomonee gedaan zodat ik lunch kon kopen, en mn 'labglasses' voor scheikunde kon kopen, vergeet ik mn portomonee MET mn OV jaarkaart erin, en zegt de buschauffeur dat ik maar terug naar huis moet omdat hij niet mensen voor niks laat meerijden. Moest mn zusje haar lunchgeld aan mijn buskaartje besteden.
Buschauffeurs zijn eikels:mad: |
Citaat:
|
Aan domme mensen
|
m'n eigen domme acties
*denkt aan gisteren: bijna 2 films gedownload en 2 tv series al over de helft met downloaden (:o), beide films nog maar 1 minuut tegaan, denk ik 'laat ik de complete en foute downloads maar ff verwijderen'. Druk op het verkeerde knopje et voilà, 2 films en 2 tv series weg :mad:* |
Citaat:
oplossing: heel overdreven en heel aardig terug reageren wanneer zo'n iemand weer opeens heel aardig tegen je doet. Tja, zulke mensen zijn er eenmaal, en ik erger mij er niet meer aan. waar ik mij nou aan erger: mensen die de verkeersregels niet kennen of aan hun laars lappen. :mad: |
Mensen die andere mensen proberen de grond in te trappen..
|
hip hop
|
ik erger me aan personen die me via een omweg willen laten merken dat ze vinden dat ik fout zit terwijl ik me niet ken bedenken wat ik ooit fout heb gedaan
|
Ik erger me aan bemoeials die zichzelf veel beter vinden en je geen moment met rust laten ook al doe je het goed en ik erger me aan mensen die maanden roepen dat iets goed is en het uiteindelijk dan toch niet goed blijkt te zijn als het net te laat is...En ik erger me aan mensne die ale van me willen weten en ik erger me aan de hele wereld vandaag :mad:
*Kutdag* |
ik erger me aan mensen die alles beter weten, en denken dat ze overal verstand van hebben, terwijl ze gewoon ongelooflijk dom zijn.
En ik erger me aan mensen die altijd de schuld bij anderen in de schoenen proberen te schuiven En ik erger me aan mensen die zich overal mee bemoeien En, en, en, :D |
Citaat:
|
Gordon op de radio.
|
aan dat mijn vakantie in Belgie al 2 dagen afgelopen is...... :( t was echt zooooooooooo leuk en ik voelde me daar zo erg gelukkig, maajaa....morgen lekker Lowlands en hebber echt vet super heel erg veel zin in!!!Dus dat maakt het wel weer heel erg goed!!!!!!!!
|
Citaat:
Het afvragen wat je fout hebt gedaan is een ergernis op zich maar ja, bij sommige personen doe je werkelijk alles fout. |
ik erger me aan mensen die op hun nagels bijten (terwijl ik het mezelf heb afgeleerd)
hihihi *MAF* :D:D |
Citaat:
|
Citaat:
maarja blijkbaar ben je dat alweer vergeten.... en wat kan mij dat eigenlijk ook schelen.... ik vind het allang best zo! |
Citaat:
"Oh kijk, een thermosfles... kan ik eindelijk die dildo wegdoen, hihihihihihihihihi!" *kots* :D |
Aan vertraging bij de trein.
|
Ik erger me dood aan mensen die je om een domme reden ineens laten vallen, en na een tijd om een nog dommere reden ineens weer tegen je gaan praten alsof ze je niks geflikt hebben
:mad: |
koeien :mad:
|
whiskas/sheeba reclames
Honden ongesteldheid zeurende mensen kakkers hoge prijzen voor een biertje kamernood in Nijmegen lage studifinanciering kutmsnners mobiele telefoons haren in mijn eten muggen op kamer beperkte internettijd zweet oblomovisme limburgers carolus magnus de NS |
Citaat:
Ook met iedereen waarmee ik er IRL over heb, vinden het geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik erger me aan Ja-Rule
|
- Inconsequente buschauffeurs...in de zin van; ik laat Pietje er nog wel effe snel in bij het stoplicht maar Fred niet.
- Vrouwen "op leeftijd" op de fiets die om de haverklap flink beginnen te bellen. - Bejaarden die denken dat ze alleen op de wereld zijn. En als je dan iets zegt om ze duidelijk te maken dat dat niet zo is gaan ze uit protest naar de burgemeester. - Limburgers met hun traag-van-begrip-mind en hun klote-vraagstellerige-accent. - Leidsters van gehandicapten die "wel eens even zullen zeggen waar het op staat"... Ik denk niet dat er een eind aan dit lijstje komt zonder dat ik mijn vrolijke humor laat verpesten...ik onderbreek em tijdelijk tot ik weer een pestbui heb :D |
als ik dat allemaal ga opnoemen :) ;)
|
Aan heel veel dingen.
Bijv. als internet uitvalt, irri mensen, leraren.. enz... enz... |
aan msn die me er steeds vanaf flikkert :( , aan mensen die denken dat ze alles zijn, aan ventilators die 't niet doen :mad: , en nu beetje aan mezelf :p
|
Citaat:
|
- Als ik een film heb opgenomen en het einde staat er niet op :o
- Mijn zus - Als ik mn wekker verkeerd heb gezet - Als ik de bus voor mn neus zie wegrijden (/trein) - Als ik in de bus oid zit en de batterij van mn walkman/discman is plotseling op (zeker 's ochtends) en vast nog wel meer :p |
|
[QUOTE]PimpDude86 schreef:
- Limburgers met hun traag-van-begrip-mind en hun klote-vraagstellerige-accent. :rolleyes: Erger me vooral aan mensen die ergens iets op te zeggen hebben, terwijl die gene er niks aan kan doen... um.. zoals accent... kippen benen.... :o |
Ik erger me aan gigantisch veel dingen...samenvattend:
- spelfouten/stijlfouten/interpunctiefouten, kortom: mensen die de Nederlandse taal niet beheersen - mensen die krampachtig blijven beweren dat ze niet in een hokje passen - mensen die ergens een oordeel over vellen zonder voldoende feitenkennis te hebben verzameld - mensen die bang zijn om controversiële uitspraken te doen - mensen die denken dat hun (uitzonderings)geval de norm is - mensen die zich laten voorstaan op iets waar ze geen moeite voor hebben gedaan - mensen met een klein vocabulaire - mensen die niet anders kunnen argumenteren dan met drogredenen - enz.enz.enz |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |