Advertentie | |
|
![]() |
|
ik erger me aan personen die me via een omweg willen laten merken dat ze vinden dat ik fout zit terwijl ik me niet ken bedenken wat ik ooit fout heb gedaan
|
Ik erger me aan bemoeials die zichzelf veel beter vinden en je geen moment met rust laten ook al doe je het goed en ik erger me aan mensen die maanden roepen dat iets goed is en het uiteindelijk dan toch niet goed blijkt te zijn als het net te laat is...En ik erger me aan mensne die ale van me willen weten en ik erger me aan de hele wereld vandaag
![]() *Kutdag*
|
Verwijderd
|
ik erger me aan mensen die alles beter weten, en denken dat ze overal verstand van hebben, terwijl ze gewoon ongelooflijk dom zijn.
En ik erger me aan mensen die altijd de schuld bij anderen in de schoenen proberen te schuiven En ik erger me aan mensen die zich overal mee bemoeien En, en, en, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het afvragen wat je fout hebt gedaan is een ergernis op zich maar ja, bij sommige personen doe je werkelijk alles fout. |
![]() |
||
Citaat:
maarja blijkbaar ben je dat alweer vergeten.... en wat kan mij dat eigenlijk ook schelen.... ik vind het allang best zo! |
![]() |
||
Citaat:
"Oh kijk, een thermosfles... kan ik eindelijk die dildo wegdoen, hihihihihihihihihi!" *kots* ![]()
|
whiskas/sheeba reclames
Honden ongesteldheid zeurende mensen kakkers hoge prijzen voor een biertje kamernood in Nijmegen lage studifinanciering kutmsnners mobiele telefoons haren in mijn eten muggen op kamer beperkte internettijd zweet oblomovisme limburgers carolus magnus de NS
||
Citaat:
|
- Inconsequente buschauffeurs...in de zin van; ik laat Pietje er nog wel effe snel in bij het stoplicht maar Fred niet.
- Vrouwen "op leeftijd" op de fiets die om de haverklap flink beginnen te bellen. - Bejaarden die denken dat ze alleen op de wereld zijn. En als je dan iets zegt om ze duidelijk te maken dat dat niet zo is gaan ze uit protest naar de burgemeester. - Limburgers met hun traag-van-begrip-mind en hun klote-vraagstellerige-accent. - Leidsters van gehandicapten die "wel eens even zullen zeggen waar het op staat"... Ik denk niet dat er een eind aan dit lijstje komt zonder dat ik mijn vrolijke humor laat verpesten...ik onderbreek em tijdelijk tot ik weer een pestbui heb ![]()
|
![]() |
- Als ik een film heb opgenomen en het einde staat er niet op
![]() - Mijn zus - Als ik mn wekker verkeerd heb gezet - Als ik de bus voor mn neus zie wegrijden (/trein) - Als ik in de bus oid zit en de batterij van mn walkman/discman is plotseling op (zeker 's ochtends) en vast nog wel meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]PimpDude86 schreef:
- Limburgers met hun traag-van-begrip-mind en hun klote-vraagstellerige-accent. ![]() Erger me vooral aan mensen die ergens iets op te zeggen hebben, terwijl die gene er niks aan kan doen... um.. zoals accent... kippen benen.... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik erger me aan gigantisch veel dingen...samenvattend:
- spelfouten/stijlfouten/interpunctiefouten, kortom: mensen die de Nederlandse taal niet beheersen - mensen die krampachtig blijven beweren dat ze niet in een hokje passen - mensen die ergens een oordeel over vellen zonder voldoende feitenkennis te hebben verzameld - mensen die bang zijn om controversiële uitspraken te doen - mensen die denken dat hun (uitzonderings)geval de norm is - mensen die zich laten voorstaan op iets waar ze geen moeite voor hebben gedaan - mensen met een klein vocabulaire - mensen die niet anders kunnen argumenteren dan met drogredenen - enz.enz.enz |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
alcohol en geestesaandoening: hoe combineer jij de twee? Verwijderd | 22 | 07-04-2008 09:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een paar quotes uit de heilige Koran Bluesman | 21 | 24-11-2004 16:56 | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. (2) Verwijderd | 16 | 02-07-2004 15:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Roeit de mens zichzelf uit? Perunda | 38 | 13-01-2004 10:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zondag midden in de week Ieke | 0 | 08-12-2003 20:03 | |
ARTistiek |
de zin van het leven (versie 1) stroopwafel | 5 | 22-01-2002 19:36 |