![]() |
Welke telefoonnummers ken jij uit je hoofd?
Welke telefoonnummers ken je automatisch uit je hoofd, zonder ze ooit te hoeven op te zoeken als je die persoon van wie het telefoonnummer is wilt bellen?
Ik ken uit mijn hoofd: - Mijn thuisnummer - Mijn mobiel nummer - Het thuisnummer van mijn opa en oma - Het thuisnummer van mijn oom en tante - Het thuisnummer van mijn andere oom en tante - Mobiel nummer van mijn zussie - Mobiel+thuisnummer van een vriend - Mobiel+thuisnummer van een andere vriend - Mobiel+thuisnummer van weer een andere vriend - Mobiel nummer van een goede vriendin van me - Thuisnummer van de vriend van mijn zussie ... Hmz volgens mij waren ze dat wel. En jullie? :D |
Ik ken uit mijn hoofd:
- Mijn thuisnummer - Mijn mobiel nummer - Het thuisnummer van mijn oma - Mobiel+thuisnummer van een vriend - Mobiel+thuisnummer van een andere vriend - Mobiel+thuisnummer van weer een andere vriend - Mobiel nummer van een goede vriendin van me - Jouw thuisnummer |
boeiende vraag hoor.. ik ken wel het heeele telefoonboek uit me hoofd.. :rolleyes:
maar goed, als je een mobieltje hebt, vergeet je het gauw.. enne..BOEIEND. |
myn thuisnr
myn gsm nr het gsm nr van myn pa (was vroeger het myne duzz :)) het thuis nr van anneloor het thuis nr van freya ennnn da is't :) heb geen goe geheuge :p |
Ik ken wel 25205245 telefoon nummers uit m'n hoofd...
alleen weet ik de namen dr nooit bij... |
eigen huisnr
eigen mob nr mob van een vriend van me 4 huisnr van vrienden mob van m'n moeder |
Ehh..
- Eigen thuisnr. - Eigen mob. nr. - Thuisnr. van een vriend - Mob. nr. van een vriendin - Thuisnr. van m'n oma :confused: Dat was het wel.. zie het nut er niet zo van in allemaal nummers te gaan onthouden terwijl ze gewoon in m'n mobiel staan :D |
eigen gsm nummer, thuisnummer... en dat was het... verder nix. Zelfs m'n eigen nummer (tel. op m'n kamer) niet.
Staat allemaal netjes in gsm.... dus waarom onthouden. |
m'n eigen gsm nummer
m'n thuisnummer het thuisnummer van m'n oma het nummer van mijn broertjes gsm het nummer van de gsm van mijn moeder |
-thuisnummer
-mobielnummer -mobielnummer vader -nummer werk/moeder -mobielnummer 3 vrienden |
Ik onthou altijd nummers van mensen die ik toch nooit bel... :rolleyes:
|
thuis
me eigen mob :D mob van zus mob van me vriend thuis vriend mob 2 vriendinnen thuis 3 vriendinnen thuis vriend van vriendin ( :rolleyes:, tist broertje van muh eigen vriend, :rolleyes: ) ehmz...jah? |
- Eigen thuisnummer
- Eigen gsmnummer - Nummer van mijn grootouders - Nummer van mijn vader zijn gsm - Nummer van mijn moeder haar gsm - Nummer van mijn beste vriend (en trouwens ook mijn ex) - Nummer van mijn beste vriendin Ja, denk dat het dat ongeveer zal zijn. Bel eigenlijk enkel met mijn gsm, en die nummer staan gewoon in mijn telefoonlijstje. Dus ik hoef ze nooit in te toetsen. Vandaar dat ik niet echt goed ben in telefoonnummers te onthouden |
eigen thuis
eigen mob vader mob vriendin mob iets meer dan 10 mensen thuis moeder werk blaablaablaa niet echt interessant ofzo :| |
thuisnummer, eigen nummer, nummer van m'n zus, aantal vrienden, Monica van op't forum hier, heavinly van op 't forum, dat zijn ze zowat :o :)
en ook nog nummers van ouders (gsm's allebei + werk allebei) + grootouders langs ene kant + neef + oom + tante en nog wel 'n paar :o |
thuis nummer
mobiele nummer van mezelf/pa/ma/vriendin huisnummer as/marcel/kim/rebecca/sandra/tante/oma/anne en t werk van me papa :p |
thuisnummer
charlot evelien *oef* :eek: |
thuisnummer
m'n eigen nummer opa en oma en daar bleef het wel zo'n beetje bij |
thuis, vriendinnen, opa en oma, mobiel
|
mijn thuisnummer en gsmnummer
thuisnummer beste vriendin thuisnr grootmoeder thuisnrs van 2 tantes gsmnr mama dat is het zowat |
hiusnr en van 4 vrienden/vriendinnen (y)
|
niet echt veel
eigen nummer nummer van 4 kennisen van vrienden moet ik altijd opzoeken :o |
nr. van thuis
nr. van moeder nr. van broertje gsm nr. van mezelf gsm nr. van mn oma nr. van mn opa nr. van mn vriend nr. van zus van mn vriend nr. van vriendin nr. van vriendin gsm |
nr van thuis
nr van m'n kamer m'n mobiele nr nr van oom en tante 1 nr van oom en tante 2 nrs van 5 vriendinnen nr van klasgenoot nr van pizzaria :o (lijkt gewoon te veel op die van ons ;)) |
Thuis nr, Mobiele nr af en toe :o, Thuisnummers van een aantal vriendinnen, zelfde geld voor mobiel.
En dat was het wel :P *Zeef* |
Hm. Bijna geen ene ofzo. Lang Leve de opslagfunctie van een GSM :rolleyes:
|
mijn huisnummer
mijn mobiel huisnummer opa&oma huisnummer oom&tante nummer werk moeder (2x) mobiel moeder huisnummer vriendin huisnummer voormalig vriendin huisnummer voormalig vriendje nummer werk huisnummer kennis |
huisnummer
eigen huisnummer mobiel oude mobiel mobiel vriendin mobiel nummer moeder huisnummer vriendje huisnummer van 8 vrienden |
Ik ken er ontzettend veel uit mijn hoofdje. Heb een verbluffend geheugen ofzo :confused: ...
|
huisnummer
nummer van mn eigen mobiel nummer van 3 goede vriendinnen nummer van iemand waar ik vroeger bevriend mee was |
dat zijn er zoveel... soms van mensen (vooral meiden) waarvan ik het niet eens meer wil weten :/
|
huisnr
beste vriend mobiel vriendje mobiel begint te komen moeders mobiel |
M'n thuis nummer
m'n mobiel me pa's werk nummer (was ons oude nr) me pa's mobiel me broer's mobiel mobiel + thuis vriendin 1 thuis vriendin 2 thuis vriendin 3 thuis vriendin 4 thuis vriendin 5 verder als ik heel diep nadenk: thuis nr oom mobiel nr oom thuis nr ex m'n school 1 m'n school 2 nr van m'n trainster m'n nr van ons oude huis (is al 7 jaar geleden maar weet het nog steeds :) ) EDIT: m'n ouwe mobiel nr, is nu me ma's mobiel Taxi nr en huisarts |
as good as elk nummer dat ik meer dan 4x heb gedraaid. echt heeel erg :) maar wel goed :master:
|
-huisnummer
-ander hisnummer -ander geheim huisnummer -mijn mobiele nummer -mobiel nummer meisje dat ik leuk vind :o -mobiel nummer vriend1 -mobiel nummer vader -aantal 0900-nummers:p :D -huisnummer vriend 1 -huisnummer vriend 2 -huisnummer vriend 3 -huisnummer vriendin 1 |
Citaat:
|
- alarmnummer
- mijn mobiel nr - m'n broertjes mobiel nr - m'n ouders mobiel nr - thuisnr - 3 nrs van vriendinnen - nr van jochie van m'n broertjes voetbalnr.. nogal heel makkelijk nr dus dat onthoud ik wel. |
best heel veel geloof ik, kan ik hier ook niet echt gaan noemen den kik
9x vriendin thuis vriendin's vaders thuis mijn vriend thuis vriend thuis 2x vriendje van mijn vriendin thuis vrienden van mijn ouders en mij 2x oom en tante mobiel van mijn vriend mobiel van een vriendin ons thuisnr ons mobiele nr en nog wat nr's van vriendinnen van vroeger, ik denk 3 hmmm toch geprobeerd en ik denk dat dit het ongeveer was weet neit helemaal zeker hoor maar deze iig.... als je dr over na gaat denken ken ik er dus nog veel meer dan ik had gedacht... |
Citaat:
|
Die van thuis, m'n eigen, die van m'n tante. Mobiel van beste vriendin.
En nog wat nutteloze nummers die ik nooit bel. |
Citaat:
|
me eigen huisnummer
me eigen mobiel mobiel van 2 vrienden 2 nummers van vriendin 1 thuis van vriend |
thuis
mijn mobiel mobiel pa mobiel ma mobiel voormalig vriendin thuis voormalig vriendin thuis ex thuis vriendin mobiel vriendin |
Huisnummer
Mijn mobiele nummer Mijn vaders nummer Nummer van een vriendin |
Thuisnr van +/- 7 vrienden/vriendinnen
mobiel van +/- 5 vrienden telefoonnr van 15 collega's (zijn allemaal hetzelfde behalve de laatste cijfers) :) telefoon school telefoon stagebedrijven telefoon bedrijven mobiel ouders mijn eigen mobiel en nog veel meer... het is stom, maar ik onthoud veel nummers zonder dat ik ze eigenlijk nodig heb :confused: |
Telefoonnummers thuis van een stuk of 8 vrienden/vriendinnen
Mobielnummer van 4 vrienden Mobiele nummers ouders+ telefoonnummers werk Al mijn oude nummers Thuisnummer Faxnummer Nummer werk Fax werk Ben activatielijn Ben dealerhelpdesk Dutchtone dealerhelpdesk Debitel dealerhelpdesk Nummer van 3 collega's Nummer van de beveiling Telefoonnummer oude school Telefoonnummer van wat familieleden Telefoonnummer politie Noordwijk Telefoonnummer van mijn favoriete strandtent Girofoon Abn-Amrofoon zo... ik verveel me |
0495 636985
0495 656521 0495 621587 0495 669877 040 5151514 112 & 0906 0907 |
Citaat:
Het GSM nummer van mijn pa (dat hij toch nooit gebruikt) ken ik ook, maar alleen omdat het een oud nummer van mij is. Verder ken ik het nummer van mijn opa en oma, omdat dat zo'n eenvoudig nummer is en dat van een ex (dezelfde reden ;)). Als ik heel diep nadenk kan ik nog wat nummers verzinnen van vrienden die ik veel belde toen ik nog geen GSM had... |
112, daar red ik levens mee
|
thuis
112 0906-0666 ;) van 4 vrienden ofzo nerd kennissen van ouders eigen mobiel girofoon voicemail jeej, weer 2 minuten van mijn leven verspeeld :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |