Advertentie | |
|
![]() |
|
Thuisnr van +/- 7 vrienden/vriendinnen
mobiel van +/- 5 vrienden telefoonnr van 15 collega's (zijn allemaal hetzelfde behalve de laatste cijfers) ![]() telefoon school telefoon stagebedrijven telefoon bedrijven mobiel ouders mijn eigen mobiel en nog veel meer... het is stom, maar ik onthoud veel nummers zonder dat ik ze eigenlijk nodig heb ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Telefoonnummers thuis van een stuk of 8 vrienden/vriendinnen
Mobielnummer van 4 vrienden Mobiele nummers ouders+ telefoonnummers werk Al mijn oude nummers Thuisnummer Faxnummer Nummer werk Fax werk Ben activatielijn Ben dealerhelpdesk Dutchtone dealerhelpdesk Debitel dealerhelpdesk Nummer van 3 collega's Nummer van de beveiling Telefoonnummer oude school Telefoonnummer van wat familieleden Telefoonnummer politie Noordwijk Telefoonnummer van mijn favoriete strandtent Girofoon Abn-Amrofoon zo... ik verveel me |
![]() |
||
Citaat:
Het GSM nummer van mijn pa (dat hij toch nooit gebruikt) ken ik ook, maar alleen omdat het een oud nummer van mij is. Verder ken ik het nummer van mijn opa en oma, omdat dat zo'n eenvoudig nummer is en dat van een ex (dezelfde reden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Seksualiteit |
openingzinnen ........!!!!!!!!!!! LOVE THE GAME | 3 | 27-02-2011 13:25 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
grapigge opening zinnen LOVE THE GAME | 2 | 26-02-2011 22:34 | |