Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   hoe vul je je dagen in? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429830)

Secreet 27-08-2002 22:17

hoe vul je je dagen in?

in de toekomst: wat zijn je plannen, je dagplanning voor over een week zeg maar, wanneer scholen weer beginnen e.d.

nog bepaalde dingen die je btw anders wilt gaan doen dit jaar?

UnUsual 27-08-2002 22:45

mn huiswerk meteen smiddags maken, savonds zit ik toch de hele tijd achter de computer. denk ik :)

blabla verder weet ik het niet zo goed eigenlijk

Talon 28-08-2002 07:00

ipv 's ochtends, voortaan 's avonds gaan poepen :rolleyes: :D

Tofke_H 28-08-2002 07:52

Met scholieren.com :rolleyes:
En nu serrieus, zoals nu, door te gaan werken...

Southraider 28-08-2002 08:27

32 uur werken in de week, 1 dag in de week naar school toe
en de rest is afwisselend...ligt aan de stemming

Qamra 28-08-2002 08:29

Doordeweeks school, dinsdag of donderdag avond djembé-lessen, zaterdag waarschijnlijk werken...

Ik zou nog wel zooooooooo veel meer willen doen, maar ik bang dat me opleiding dat niet toelaat :)

Gonzo 28-08-2002 11:52

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Doordeweeks school, dinsdag of donderdag avond djembé-lessen, zaterdag waarschijnlijk werken...

Ik zou nog wel zooooooooo veel meer willen doen, maar ik bang dat me opleiding dat niet toelaat :)

Djembé's zijn koel :cool: :D

Gonzo 28-08-2002 11:52

Citaat:

Secreet schreef:
Nog bepaalde dingen die je btw anders wilt gaan doen dit jaar?
Op tijd op school komen, minder zuipen & minder werken :D

M@rco 28-08-2002 11:55

Citaat:

UnUsual schreef:
mn huiswerk meteen smiddags maken, savonds zit ik toch de hele tijd achter de computer. denk ik :)
Dat wou ik dus ook proberen... :)

En verder moest ik ook maar proberen wat eerder te beginnen met het leren van reps enzo... denk alleen niet dat het lukt :D

Dminor 28-08-2002 13:30

Mijn weekindeling is nogal de soep ingelopen nadat ik m'n rooster gezien had: 5x tot het 8e!! Kom ik daar elke dag om 5 uur thuis! Maandag kranten, dinsdag tennis en donderdag pianoles... ik moet het nog zien. :(

Anders dit jaar: eerder naar bed, dan ben ik de volgende dag wat minder wrak en eerder beginnen met het leren van tentamens of met wat dan ook. Maar waarschijnlijk blijven dit gewoon voornemens...

fruitvliegje 28-08-2002 13:46

Citaat:

Gonzo schreef:

Op tijd op school komen, minder zuipen & minder werken :D

ja tuurlijk,alsof dat gaat lukken :p :D

WolterB 28-08-2002 14:53

wakker worden - douchen - eten - fietsen naar school - school - terugfietsen naar huis - ff forummen - huiswerk doen - eten - rest huiswerk doen - tv kijken - naar bed

in weekend binnenkort:
zaterdag: geen echte invulling
zondag: 's ochends zwemmen, rest geen idee

Mr.Oizo 28-08-2002 15:18

De komende 4 maanden is mijn globale planning ongeveer als volgt: :D
Door de week elke morgen en middag: Stage :(
Elke dag dan 18.15 uur thuis, dan snel eten en dan naar mijn bijbaantje om 19.00 uur, ik hoop daarmee uiterlijk 20.30 uur mee klaar te zijn.... en dan eindelijk vrije tijd.

Maandagavond 20.30 uur: Sporten, douchen en ff GTST kijken (heeft mijn ma dan wel opgenomen), maffen.
Dinsdagavond 20.30 uur: Puteren, douchen, GTST kijken, vrienden bellen, maffen.
Woensdagavond 18.15 uur (dan hoef ik nie naar mijn bijbaantje): Sporten, douchen, eten, GTST kijken, vrienden bellen en dan om 21.00 uur ossow ff naar een vriend toe, anders puteren, maffen.
Donderdagavond 20.30 uur: Puteren, douchen, GTST kijken, vrienden bellen, maffen
Vrijdagavond vanaf 19.30 uur naar Us MVV ke als ze thuis spelen, dan ben ik dus eerder weg bij mijn werk, vind mijn relaxede baas goed ( :cool: ), thuis om 22.15 uur ff GTST kijken en douchen, dan sport kijken. Als MVV niet thuis speelt dan vanaf 20.30 uur puteren of iets met vrienden doen.
Zaterdag (globaal): Uitslapen, aan stageverslag werken, eigen hitlijst samenstellen, uurtje autorijden, met vrienden iets doen, eten, puteren, bijbaantje, eventueel weer puteren, douchen, omkleden en dan om 21.00 uur stappuhuhuh! :cool:
Zondag: Uitslapen, sport kijken, computerspelletje spelen (tenzij Formule 1 of wielrennen op TV is of iets anders er tussen komt), mailtje naar een vriend schrijven, verder nog wat puteren (dit allemaal terwijl de radio met het voetbal live opstaat :D), frietjes halen, eten, douchen, weer sport kijken, dan vrienden bellen of iets met vrienden doen, anders puteren, dan maffen.

Ja ja, druk... :eek: ... :D

Esmée 28-08-2002 15:24

Heb niet echt een planning... doordeweeks elke dag naar school, vrijdagmiddag cafeetje, 2x per week hockeytraining en in het weekend wedstrijden en uit. Wat er nog bij komt aan activiteiten zie ik dan wel weer, ik ben geen plan-mens...

Maboq 28-08-2002 15:27

ik ben goed in dingen plannen....... ik kom ze alleen nooit na, dus laten we naar eerst gewoon beginnen om de eerste dag op tijd op school te zijn en het juiste lokaal te kunnen vinden :)

Amidala 28-08-2002 15:29

sochtends rond 6 uur / half 7opstaan
naar school fietsen
lesjes volgen
voor de verandering in de tussenuren eens wat huiswerk maken
naar huis fietsen
even tv kijken/computeren
huiswerk maken
eten
huiswerk maken
tv kijken
10 uur op bed

woensdags ballet, vrijdagavond & zaterdag (1x in de 2 weken) werken

Sommetje 28-08-2002 15:37

volgende week in grote lijnen:
Maandag:
10.00u Mondeling Engels :mad:
13.30u Boeken ophalen
-Tussendoor een boek lezen of Babylon (hier: een winkelcentrum) ingaan
-Thuis kaften, de oude kranten opruimen,de krant lezen, een boek lezen, internetten, tv.-kijken en allerhande dagelijks dingetjes (tanden poetsen, douchen, enz.)

Dinsdag: Jaaropening op school en dan krijg ik ook allerlei rotzooi (rooster e.d.) mee. Thuis ga ik dan verder met kaften en eigenlijk de dingen die er ook voor maandag staan (behalve dan het opruimen van de kranten)

Woensdag t/m vrijdag: Naar school gaan om de lessen te volgen, thuis misschien wat huiswerk maken en verder de dingen die ik hierboven heb genoemd

Zaterdag en zondag: Voornamelijk werken, hééééél misschien wat huiswerk maken, tv. kijken, de krant en het bijbehorende magazine lezen, enz., enz.

Niet bijzonders dus!

kastdeur 28-08-2002 15:44

Citaat:

Secreet schreef:
in de toekomst: wat zijn je plannen, je dagplanning voor over een week zeg maar, wanneer scholen weer beginnen e.d.

weet ik veel...ik hoop niet dat elke dag hetzelfde is eigenlijk

ik wil in ieder geval veel tijd besteden aan school,mijn vriendje, mijn vrienden, de kroeg...

ik wil gewoon een leuk jaar hebben en nee ik zal niks anders doen omdat ik altijd wel leuke jaren heb. en eigenlijk meesstal wel gelukkig ben (y)

pff soms kan een mensch zich zo slecht verwoorden wat ie denkt en voelt:(

Karliene 28-08-2002 15:49

Ehm, ik weet nog niet welke dag ik vrij heb in de week (m.u.v. zaterdag en zondag, ik ga 4 dagen naar school, 5e dag vrij) dus helemaal zeker is het nog niet..

Maandag: school (?)
Dinsdag: school (?)
Woensdag: school en 's avonds sporten
Donderdag: school en 's avonds werken
Vrijdag: school (?)
Zaterdag: werken
Zondag: luieren

:p

Gonzo 28-08-2002 16:32

Citaat:

fruitvliegje schreef:

ja tuurlijk,alsof dat gaat lukken :p :D

Sssht ;)

Dromen mag :o.

fruitvliegje 28-08-2002 17:16

Citaat:

Gonzo schreef:

Sssht ;)

ok ik neem mijn woorden terug ;)
je kan altijd proberen :)
maar waarom zou je? :D

fruitvliegje 28-08-2002 17:18

Citaat:

Gonzo schreef:

Sssht ;)

wat 'n ongelooflijk schattig konijntje trouwens :)

Gonzo 28-08-2002 17:44

Citaat:

fruitvliegje schreef:

wat 'n ongelooflijk schattig konijntje trouwens :)

Ik ben ook schattig :D :o

fruitvliegje 28-08-2002 17:47

Citaat:

Gonzo schreef:

Ik ben ook schattig :D :o

prove it :D

BBEM 28-08-2002 17:49

Citaat:

Secreet schreef:

meer doen waar ik zin in heb en niet meer zo braaf zijn

Gonzo 28-08-2002 17:50

Citaat:

fruitvliegje schreef:

prove it :D

Whaha :D
Later :D :o

spacegirl 28-08-2002 17:56

ik mote waarschijnlijk elke dag werken en s'avonds mijn 3 opleidingen planne, weekend is automatisch voor mijn vriend.

ik weet niet wat mijn lestijden zijn dus ik moet t nog bezien, ik ga er vanuit dat ik elke dag werk en leer dus....

simple creed 28-08-2002 18:17

naar school
in tussenuren fitnessen
uit school tv kijken of met vrienden wat leuks doen
's avonds huiswerk en beetje relaxen

btw ik ben al weer 1,5 week naar school

Balance 28-08-2002 18:38

overdag doordeweeks naar school (ofcourse)
maandagavond: werken
dinsdagavond: werken
woensdagavond: oppassen
donderdagavond: -
vrijdagavond: theaterschool
zaterdag overdag: theaterschool

voor donderdagavond, zaterdagavond en de hele zondag heb ik nog niks. zaterdagavond weet ik wel hoe die zal worden ingevuld (;))
voor de andere twee tijden zal ik proberen maar wat huiswerk te maken.

damaetas 28-08-2002 18:40

die lijken zich helemaal vanzelf te vullen :confused:

the tourist 28-08-2002 18:54

Citaat:

UnUsual schreef:

blabla verder weet ik het niet zo goed eigenlijk

Ik ook, doe ik nu al! Ik heb vandaag alleen mijn huiswerk (was niet veel) na het eten gemaakt, oej! Maar dat kwam doordat ik 8 uur had :( met gym, dus ik had ff geen energie meer voor huiswerk. Toen heb ik maar tv gekeken :)
Misschien werk ik op zaterdag, en nog wat doordeweek (zoals deze week). Dat is niet elke week hetzelfde

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.