Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder moest ik ook maar proberen wat eerder te beginnen met het leren van reps enzo... denk alleen niet dat het lukt ![]()
|
Mijn weekindeling is nogal de soep ingelopen nadat ik m'n rooster gezien had: 5x tot het 8e!! Kom ik daar elke dag om 5 uur thuis! Maandag kranten, dinsdag tennis en donderdag pianoles... ik moet het nog zien.
![]() Anders dit jaar: eerder naar bed, dan ben ik de volgende dag wat minder wrak en eerder beginnen met het leren van tentamens of met wat dan ook. Maar waarschijnlijk blijven dit gewoon voornemens...
|
wakker worden - douchen - eten - fietsen naar school - school - terugfietsen naar huis - ff forummen - huiswerk doen - eten - rest huiswerk doen - tv kijken - naar bed
in weekend binnenkort: zaterdag: geen echte invulling zondag: 's ochends zwemmen, rest geen idee
|
De komende 4 maanden is mijn globale planning ongeveer als volgt:
![]() Door de week elke morgen en middag: Stage ![]() Elke dag dan 18.15 uur thuis, dan snel eten en dan naar mijn bijbaantje om 19.00 uur, ik hoop daarmee uiterlijk 20.30 uur mee klaar te zijn.... en dan eindelijk vrije tijd. Maandagavond 20.30 uur: Sporten, douchen en ff GTST kijken (heeft mijn ma dan wel opgenomen), maffen. Dinsdagavond 20.30 uur: Puteren, douchen, GTST kijken, vrienden bellen, maffen. Woensdagavond 18.15 uur (dan hoef ik nie naar mijn bijbaantje): Sporten, douchen, eten, GTST kijken, vrienden bellen en dan om 21.00 uur ossow ff naar een vriend toe, anders puteren, maffen. Donderdagavond 20.30 uur: Puteren, douchen, GTST kijken, vrienden bellen, maffen Vrijdagavond vanaf 19.30 uur naar Us MVV ke als ze thuis spelen, dan ben ik dus eerder weg bij mijn werk, vind mijn relaxede baas goed ( ![]() Zaterdag (globaal): Uitslapen, aan stageverslag werken, eigen hitlijst samenstellen, uurtje autorijden, met vrienden iets doen, eten, puteren, bijbaantje, eventueel weer puteren, douchen, omkleden en dan om 21.00 uur stappuhuhuh! ![]() Zondag: Uitslapen, sport kijken, computerspelletje spelen (tenzij Formule 1 of wielrennen op TV is of iets anders er tussen komt), mailtje naar een vriend schrijven, verder nog wat puteren (dit allemaal terwijl de radio met het voetbal live opstaat ![]() Ja ja, druk... ![]() ![]()
|
sochtends rond 6 uur / half 7opstaan
naar school fietsen lesjes volgen voor de verandering in de tussenuren eens wat huiswerk maken naar huis fietsen even tv kijken/computeren huiswerk maken eten huiswerk maken tv kijken 10 uur op bed woensdags ballet, vrijdagavond & zaterdag (1x in de 2 weken) werken |
![]() |
|
![]() |
volgende week in grote lijnen:
Maandag: 10.00u Mondeling Engels ![]() 13.30u Boeken ophalen -Tussendoor een boek lezen of Babylon (hier: een winkelcentrum) ingaan -Thuis kaften, de oude kranten opruimen,de krant lezen, een boek lezen, internetten, tv.-kijken en allerhande dagelijks dingetjes (tanden poetsen, douchen, enz.) Dinsdag: Jaaropening op school en dan krijg ik ook allerlei rotzooi (rooster e.d.) mee. Thuis ga ik dan verder met kaften en eigenlijk de dingen die er ook voor maandag staan (behalve dan het opruimen van de kranten) Woensdag t/m vrijdag: Naar school gaan om de lessen te volgen, thuis misschien wat huiswerk maken en verder de dingen die ik hierboven heb genoemd Zaterdag en zondag: Voornamelijk werken, hééééél misschien wat huiswerk maken, tv. kijken, de krant en het bijbehorende magazine lezen, enz., enz. Niet bijzonders dus!
||
![]() |
Citaat:
ik wil in ieder geval veel tijd besteden aan school,mijn vriendje, mijn vrienden, de kroeg... ik wil gewoon een leuk jaar hebben en nee ik zal niks anders doen omdat ik altijd wel leuke jaren heb. en eigenlijk meesstal wel gelukkig ben ![]() pff soms kan een mensch zich zo slecht verwoorden wat ie denkt en voelt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm, ik weet nog niet welke dag ik vrij heb in de week (m.u.v. zaterdag en zondag, ik ga 4 dagen naar school, 5e dag vrij) dus helemaal zeker is het nog niet..
Maandag: school (?) Dinsdag: school (?) Woensdag: school en 's avonds sporten Donderdag: school en 's avonds werken Vrijdag: school (?) Zaterdag: werken Zondag: luieren ![]() |
![]() |
|
overdag doordeweeks naar school (ofcourse)
maandagavond: werken dinsdagavond: werken woensdagavond: oppassen donderdagavond: - vrijdagavond: theaterschool zaterdag overdag: theaterschool voor donderdagavond, zaterdagavond en de hele zondag heb ik nog niks. zaterdagavond weet ik wel hoe die zal worden ingevuld ( ![]() voor de andere twee tijden zal ik proberen maar wat huiswerk te maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Misschien werk ik op zaterdag, en nog wat doordeweek (zoals deze week). Dat is niet elke week hetzelfde |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dertien graden saaicius #1864 Verwijderd | 500 | 25-09-2013 18:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Het missen van jou in de novemberkou.. Secreet | 9 | 25-11-2003 05:25 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |