![]() |
Het minst leuke moment van de dag?
Wat is volgens jullie "Het minst leuke moment van de dag"?
Ik denk de momenten net voor het eten :o en ook het opstaan is niet altijd even leuk... |
Opstaan & het moment dat je op je fiets stapt om naar school te gaan (gedachte aan die afstand is soms best vermoeiend....)
|
Het minst leuke moment van de dag in het algemeen of van een dag in het bijzonder?
Van de dag in het algemeen..Het wakkerworden van mn broertjes wekker terwijl ik de eerste uren vrij heb, dat komt tegenwoordig steeds vaker voor. Van een dag in het bijzonder weet ik niets te vertellen want dat ligt aan een speciale dag |
dat ik in de les zit en onwijs moe ben en weg wil en blabla..
|
wakker worden :(
Grtz Secreet |
Het opstaan terwijl je nog lekker ff wilt liggen
|
mjah wakker worden dus:P (zeker als je je verslaapt:/ grr) maar het instortmoment zo aan et einde vd dag vind ik ook irritant..
|
opstaan, beseffen dat je 4 tussenuren hebt vandaag, en dan die 4 tussenuren jezelf vervelen (waar ik dus nu mee bezig ben)
|
Het moment dat je midden in de nacht naar je plafond ligt te staren...en het moment dat je in de ochtend door vroege vogels uit je warme slaap gehaald wordt.
|
als de wekker gaat en ik écht op moet staan..............
|
Opstaan zonder meisje naast je:)
|
Gaan slapen (n)
|
wakker worden, school was ook niet leuk
|
als ik net wakker word om half 7 :S
|
Citaat:
ontopic: het moment dat mijn wekker gaat, en de momenten dat ik mijn tanden moet poetsen :) |
het moment dat ik besluit om te gaan slapen...
ik wil altijd nog zoveel doen... |
07:00 :(
|
de wekker om 7:05
|
Het moment dat ik naar bed ga.. moe zijn en niet kunnen slapen (vaak gecombineerd met de wetenschap dat ik de volgende dag verplichtingen heb...), en slapen is nou ook niet iets om naar vooruit te kijken.. je bent gewoon even van de wereld (voor sommige mensen is dat juist een pre geloof ik ;) )
|
moeten slapen ja :(
|
- opstaan
- op school zijn *vooral 1e uren en dat je je dan bedenkt kut zeg ik moet nog 6 uur* - naar bed gaan als je niet moe bent - wakker zijn als je wel moe bent en wilt gaan slapen - avondeten als je geen honger hebt of iets heel vies eet - 'savonds jezelf vervelen enzz.. *hm blijft er nog wel iets over?!* :D |
Opstaan..
|
Het wakker worden door de wekker en het naar bed moeten gaan. Mjah, ik hou nou eenmaal van laat opblijven en lang uitslapen! :D :p
|
opstaan, vlak voor het eten, vlak voor het slapengaan, de pauze voor gym, maandag op de fiets naar school, vrijdag het 8e uur nog in de les zitten.
|
Citaat:
|
Ik dacht heel origineel opstaan..
en t wachten op een bus en tussenuren |
het moment tussen het wakker worden en opstaan
|
De momenten dat ik niet kan slapen. Soms als ik te vroeg wakker word, maar vooral als ik s avonds (uit sociale overwegingen tegenover de rest van het gezin) naar bed moet
|
opstaan,
en wachten op een bus die áltijd te laat komt. in een volle bus moeten staan, komt ook nog wel 'ns vaak voor. saaie tussenuren. |
toch wel het wakker worden denk ik...
vooral als het zo koud is op mijn kamer (gaat van de winter nog komen) kan ik het bed niet uit.... :o |
- opstaan
- 's nachts bezweet wakker worden en niet meer kunnen slapen - 's nachts wakker worden en ontzettend naar de wc moeten - 17:00 uur; dan loopt de dag op 'n treurige manier op z'n einde |
Rond een uurtje of 5, vind ik echt zo'n vervelend moment van de dag! Of als je moet wachten op je eten :o hihi.
|
de ochtend, en alle uren op school
|
Op de fiets stappen..
|
slapen gaan...
|
Citaat:
|
Bij het opstaan, als het vroeg is tenminste
|
Opstaan, dan hebk een duffe kop :D
|
Opstaan interesseert me dus echt geen zak... ik denk meer zo vlak voor het eten, als de spruitjeslucht weer naar boven komt gedreven.. :D
|
het moment dat de wekker afgaat en je naar buiten kijkt en ziet dat het slecht weer is en dan met het vooruitzivht dat i kdaar straks door moet op de fiets.
|
17.00-18.00
|
17.32
|
Citaat:
|
*denkt diep na*
sorry, ik vind alle momenten wel leuk eigenlijk... jah, het moment waarom op me afmeld op msn is nooit leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheren
|
Het opstaan en dat ik me rond 2/3 uur zo moe ga voelen dat ik zo in slaap zou kunnen vallen in de les. Allemaal geeuwen enzo, heel vervelend:(
|
Het opstaan om 6.15 :( en pas om 1715u trug van school komen :mad:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |