Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het moment dat ik naar bed ga.. moe zijn en niet kunnen slapen (vaak gecombineerd met de wetenschap dat ik de volgende dag verplichtingen heb...), en slapen is nou ook niet iets om naar vooruit te kijken.. je bent gewoon even van de wereld (voor sommige mensen is dat juist een pre geloof ik
![]() |
![]() |
|
- opstaan
- op school zijn *vooral 1e uren en dat je je dan bedenkt kut zeg ik moet nog 6 uur* - naar bed gaan als je niet moe bent - wakker zijn als je wel moe bent en wilt gaan slapen - avondeten als je geen honger hebt of iets heel vies eet - 'savonds jezelf vervelen enzz.. *hm blijft er nog wel iets over?!* ![]()
|
De momenten dat ik niet kan slapen. Soms als ik te vroeg wakker word, maar vooral als ik s avonds (uit sociale overwegingen tegenover de rest van het gezin) naar bed moet
|
Opstaan interesseert me dus echt geen zak... ik denk meer zo vlak voor het eten, als de spruitjeslucht weer naar boven komt gedreven..
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
vragenlijst :) gewoon-iemand | 14 | 17-06-2016 16:27 | |
De Kantine |
Namen die eindigen op een saai! #1353 Verwijderd | 500 | 01-04-2011 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 |