![]() |
Wat is je beste en slechtste karaktereigenschap?
Tsja, de titel spreekt voor zich denk ik...
Mijn slechtste eigenschap is denk ik dat ik altijd alles uitstel tot op het laatste moment en me daardoor soms in de problemen werk. Ow en ik vergeet altijd alles (dat zijn er 2,maarja:)) Mijn beste eigenschap... is altijd een stuk moeilijker. Ehm, ik denk dat ik toch wel vrij sociaal ben, hoop ik tenminste :) |
slechtste.. ik heb teveel vertrouwen in mensen, daardoor vaak teleurstelling (n)
beste.. ik ben (irl) best aardig :) |
Ik zit een kwartier te hikken op een antwoord...
|
Ik heb geen 'beste' of 'slechte' eigenschap. Ik heb gewoon een hoop goede en ongetwijfeld ook slechte eigenschappen...
|
slecht: vergeetachtig, uistellen, ongeduldig o.a. ;)
goed: ik blijk wel een goede gesprekspartner te zijn/ goed luisteren |
Mijn slechte eigenschap is dat ik in discussies altijd gelijk wil hebben.
Mijn goede eigenschap is dat ik ook altijd gelijk heb... |
Citaat:
|
slechtste eigenschap is dat ik de neiging heb om van goede vrienden alles verkeerd op te vatten en dan mezelf daardoor helemaal gek te laten maken door er uren over na te denken en in mijn hoofd steeds erger te maken :( waardoor je altijd honderden misverstanden krijgt die niet nodig waren.
beste eigenschap: mensen vertellen vaak veel aan me (vrienden dan) omdat ik, blijkbaar, nooit iemand uitlach (ok er zijn uiteraard uitzonderingen :p) |
beste: dinges
slechtste: irritant |
Beste eigenschap: Ik ben eerlijk
Slechtste eigenschap: Ik denk te vaak te weinig aan andere mensen zodat ik alles via mijn planning wil doen |
Slechtste: praat nogal omslachtig, vaak nogal bitcherig :o
Beste: als ik nou eenmaal je vriendin ben, ben ik ook best aardig ;) |
Beste: Optimistisch (over het algemeen) + betrouwbaar
Slechtste: Niet erg gedisciplineerd, schijtluizerig (zit allebei verbetering in trouwenz, *jeej*!) |
Beste en slechtste: ben eerlijk :D
Mh neuh ik zou het echt niet weten, heb een hele lading goeie en slechte... ben bazig en bijzonder eigenwijs en ik praat veel te veel en ik heb er een hekel aan om mensen pijn te doen of te laten lijden en brutaal en verlegen (altijd op de verkeerde momenten :p) en intelligent en heb humor en... ok ik kap wel. |
beste: kan goed luisteren
slechtste: ben soms te kattig |
+ eerlijk
- soms iets te druk... |
beste eigenschap: ik probeer naar mensen te luisteren en me in hun te verplaatsen voor ik over iemand oordeel
slechtste eigenschap: onzeker, weinig zelfvertrouwen |
+ ik ben een makkelijke prater, ik heb veel voor mensen over
- Ik kan er absoluut niet tegen als ik mn zin niet krijg... |
Slechtste: Mijn onzekerheid qua relaties. Ik maak mezelf er altijd helemaal gek mee, tot janken toe enzo. Ik ben constant bang en zie dingen die er niet zijn. Zo heb ik al heel wat misverstanden veroorzaakt.
Beste: Ik ben loyaal naar mijn vrienden toe. Zal ze nooit achter hun rug om belachelijk maken ofzo. En ik zal ze nooit veroordelen om iets. Volgens mij ben ik mijn vrienden heel trouw. |
Slechtste eigenschap(pen): Sarcasme en sceptisicme.
Goede eigenschap(pen): Ik ben een heel lief meisje! ;) :) Ripper |
slecht: uitstellen tot t laatste moment van heel erg veel dingen
goed: luister naar (bijna) iedereen die dingen kwijt wil aan me |
+ Eerlijk/trouw
- negatief/pessimistisch |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |