Advertentie | |
|
![]() |
|
slechtste eigenschap is dat ik de neiging heb om van goede vrienden alles verkeerd op te vatten en dan mezelf daardoor helemaal gek te laten maken door er uren over na te denken en in mijn hoofd steeds erger te maken
![]() beste eigenschap: mensen vertellen vaak veel aan me (vrienden dan) omdat ik, blijkbaar, nooit iemand uitlach (ok er zijn uiteraard uitzonderingen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste en slechtste: ben eerlijk
![]() Mh neuh ik zou het echt niet weten, heb een hele lading goeie en slechte... ben bazig en bijzonder eigenwijs en ik praat veel te veel en ik heb er een hekel aan om mensen pijn te doen of te laten lijden en brutaal en verlegen (altijd op de verkeerde momenten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Slechtste: Mijn onzekerheid qua relaties. Ik maak mezelf er altijd helemaal gek mee, tot janken toe enzo. Ik ben constant bang en zie dingen die er niet zijn. Zo heb ik al heel wat misverstanden veroorzaakt.
Beste: Ik ben loyaal naar mijn vrienden toe. Zal ze nooit achter hun rug om belachelijk maken ofzo. En ik zal ze nooit veroordelen om iets. Volgens mij ben ik mijn vrienden heel trouw. |
![]() |
|
slecht: uitstellen tot t laatste moment van heel erg veel dingen
goed: luister naar (bijna) iedereen die dingen kwijt wil aan me
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #2 Verwijderd | 463 | 20-06-2013 08:19 | |
De Kantine |
Asosaai gedrag #1512 fizzle-fluffy | 500 | 29-09-2011 14:11 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Psychologie |
Hoe goed ken jij jezelf? Verwijderd | 36 | 29-05-2005 00:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ben ik één van de weinige die hoopt dat we de enige zijn in het heelal??? Upke | 65 | 13-03-2004 17:58 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
dating snoephond | 3 | 08-09-2002 19:30 |