![]() |
wat is de vreemdste variatie die je ooit gezien hebt op je echte naam?
Ik het dus Stefanie, en de vreemdste variaties die ik heb gezien zijn:
Stéfanie, Stephanie, Stéphanie, Stefany, Stéphany, Stevanie, Stevany Stefphanie...dat was toch wel het toppunt... en jullie? |
Yorid
|
Ik heet Dilek.. en ze vragen me altijd om het te gaan spellen.. duss ik doe het tegenwoordig vanzelf als ik mijn naam moet zeggen.
Ze schrijven wel is Dielek, Dylek, Dylec, Dilec.. allemaal van dat soort dingen. Das vet irri. |
Ranzig
Ranniebal Rannepan Ran de man Ranbo Randjongeren dRANkorgel randebiel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pimmedoris.
|
Elskimo :)
|
Citaat:
|
t was te verwachten...
maar goed, dat zijn gewoon geintjes zeg maar, en geen fouten |
petera
dat kind zat dan al 5 jaar bij je in de klas en wist niet hoe je naam werd geschreven :rolleyes: :p |
mijn naam spreek je in het Engels uit Dyana
sommige schrijven en noemen me Diana :rolleyes: (n) |
een vriendin van mij noemt me wel es judetteke :o:D (ik heet judith) en er zijn mensen die me Juud of Juudje noemen....maar verder niet eigenlijk...ik heb wel trouwens es als bijnaam "sok" gehad (don't ask :o:p)
|
Citaat:
Davit is een masterlijke fout die ook maar gemaakt kan worden of je hebt zo'n drolbaars die achter de d een t zet, dus Davidt. <-- David. En een rare variatie? Ehm Davidoff? :p Of hoe je dat ook schrijft. |
arianne
ari adri aard niet ech vreemd |
Citaat:
|
Jan-Pieter-Cornelis
Willem-Alexander Peter-Willem-Gijsbert en nog 100 van die variaties ik heet gewoon Robbert-Jan (tja, kan er ook nix aan doen :/) |
Kimberley
Kimmy Kim Kaatje Berley Yelrebmik Yelly Mik Lietjuh :confused: Naja, k vond Kaatje toch wel het apartst :) |
Merije
Mirije Marije Marielle Mirella Mireije Kheet gewoon Mireille Vrienden noemen me meestal: Mimi of Miemsemeis ;) |
ik heet sacha.
maar ze schrijven mij te vaak sascha en soms sasja. mja me vrienden zeggen sas of sassie:D |
mijn echte naam josine
jos josi joke (de vries) jo |
De raarste?
Jasnelle, bij m'n oom op de kalender :confused: Terwijl je m'n naam toch echt niet zo uitspreekt (Janelle, spreekt uit als: sjanelle) hmja voor de rest ben ik nog tegengekomen: Chanel Chanelle Djanel Is het nou zo moeilijk :p |
Ik heet Michaëla en daar hebben veel mensen moeite mee :confused:
Ze maken en vanalles van zoals Michella :confused: En mn tante kan mn naam niet uitspreken en zegt Mika-ella |
Marc
Mark Malc/Malk Malcy/Malky Marco/Marko Marcel Melk :D |
Marcha
Marsha Macha Marschja Marsja Marsje Mars Mascha Macha Mach (aldus de mensen die mijn naam niet weten te spellen en er extra letters tussen zitten) Masjpasj Massieplassie *:|* Masjhasj *:|* Masjie Masjiepasjie Mas Masjameisje (aldus de mensen die wel weten hoe je m'n naam schrijft maar weigeren het gewoon uit te spreken) Ik heet dus Masha/Masj :) |
Ik heet Jens. Gaan de franstaligen constant Yens. Heb ook een keer een engelsman gezien, die schreef Yence.
|
mijne spellen ze meestal wel goed
|
nou... mijn eigen naam kan behoorlijk fout gaan. Maar da's eigenlijk niet zo grappig... :S Wat wel leuk was, was dat mensen ineens de naam van m'n vader niet meer wisten. Hij heette officieel Philip, maar hij werd altijd Flip genoemd. Toen stond op de rouwkaart dus dat Philip (en z'n andere twee namen) was overleden, en daaronder stond Flip ... zodat iedereen het zou begrijpen. Kregen we een heleboel kaarten waarin stond dat ze het zo erg vonden van PHLIP.... :rolleyes: nou ja... wel suf.
|
Vincent van Gogh :rolleyes:
|
Mh... Nienke kun je haast niet fout spellen, misschien dat ze ooit es Nynke hebben geschreven ipv Nienke maja...
Wel foute uitspraak - in plaats van NieNGKe zeggen ze dan NieN-ke (met de n duidelijk uitgesproken). Da's echt vet irritant. Wat bijnamen betreft... Nien, Nini, Nienchen, dat was het wel weer... |
Ik heet gewoon Stefan (y)
En de variaties daarop zijn meestal Stephan en af en toe zelfs Stepfan! Maar ja, die achternaam is veel erger. Dan heet je weer Norberhuis en dan weer Norrebruys... Verschrikkelijk. |
Weinig eigenlijk.. soms zonder accent op de e (jaja shocking), of je krijgt Aimée. Esmay zie je ook wel eens.
|
Ghans, etc. :|
|
De raarste variatie?
Hmm, dat moet toch wel die van mn ex-werkgever zijn. Die plakte achter alle namen (expres) -ke. Dus Petra werd Petrake, Bas werd Baske en ik Julietteke. Wat ik vaak tegenkom is mn naam met een t, dubbel l, of beide. Trouwens nog wel een leuke: Jilly-Jette. Die is eigenlijk veel leuker. (y) |
Maaike
Maarke Maarske Maaiske Maafke Maakse Maaskje Maaksje ('k heet Maaske) |
Emy
Emmie Immie Immy Amy Emsiepimsie :p Emely Emmely zo konnie wel weer, kan nog lang doorgaan xxx Ems (of gewoon Emmy :) ) |
Ester of Hester. Dat eerste schrijven ze nogval vaak. Niet echt vreemd of een aparte naam, maar voor mezelf wel storend :/
Met mijn achternaam kunnen ze trouwens veel meer :rolleyes: ;) |
Met mij naam kan t niet zo veel fout, (k heet Anke). Maar je hebt wel veel van die mensen die mijn naam lezen en dan Anneke zeggen, maar r staat toch duidelijk ANke hoor!
|
Ik heet Eva en das echt simpel toch heeft ooit iemand m'n naam zo geschreven Efa... tssss... majah ze was ook een beetje dom
|
klootzak
ik heet daniel |
kaatje
carhin carin caren karin tja gewoon Karen |
Paula met ou
Poula dus,... :rolleyes: Ennem.. qua uitspraak.. pausla, paus, paola.. paolo.. zz enz.. |
De vreemdste variatie op mijn naam:
Wasneeplus Ik zal het maar ff uitleggen, ik heet dus Benjamin, en dan draai je alles om in mn naam Ben-->Was, ja-->nee, min-->plus. En nee, ik vind het niet leuk om zo genoemd te worden :mad: |
AJ :p
|
Citaat:
|
van Danny maken ze
Dani Dennis (de Bengel) |
Roomijs
Romein Ronaldo IJsco Sisi en vast nog wel meer.. Ik heet dus Romy |
Anita
Nina Alina en meer ia variaties |
Citaat:
nee ik lach je niet toe |