| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Jan-Pieter-Cornelis
Willem-Alexander Peter-Willem-Gijsbert en nog 100 van die variaties ik heet gewoon Robbert-Jan (tja, kan er ook nix aan doen :/)
|
|
|
Verwijderd
|
Marcha
Marsha Macha Marschja Marsja Marsje Mars Mascha Macha Mach (aldus de mensen die mijn naam niet weten te spellen en er extra letters tussen zitten) Masjpasj Massieplassie * *Masjhasj * *Masjie Masjiepasjie Mas Masjameisje (aldus de mensen die wel weten hoe je m'n naam schrijft maar weigeren het gewoon uit te spreken) Ik heet dus Masha/Masj
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
nou... mijn eigen naam kan behoorlijk fout gaan. Maar da's eigenlijk niet zo grappig...
Wat wel leuk was, was dat mensen ineens de naam van m'n vader niet meer wisten. Hij heette officieel Philip, maar hij werd altijd Flip genoemd. Toen stond op de rouwkaart dus dat Philip (en z'n andere twee namen) was overleden, en daaronder stond Flip ... zodat iedereen het zou begrijpen. Kregen we een heleboel kaarten waarin stond dat ze het zo erg vonden van PHLIP.... nou ja... wel suf.
|
|
|
Verwijderd
|
Mh... Nienke kun je haast niet fout spellen, misschien dat ze ooit es Nynke hebben geschreven ipv Nienke maja...
Wel foute uitspraak - in plaats van NieNGKe zeggen ze dan NieN-ke (met de n duidelijk uitgesproken). Da's echt vet irritant. Wat bijnamen betreft... Nien, Nini, Nienchen, dat was het wel weer... |
|
|
|
|
Ik heet gewoon Stefan
En de variaties daarop zijn meestal Stephan en af en toe zelfs Stepfan! Maar ja, die achternaam is veel erger. Dan heet je weer Norberhuis en dan weer Norrebruys... Verschrikkelijk.
|
|
|
|
De raarste variatie?
Hmm, dat moet toch wel die van mn ex-werkgever zijn. Die plakte achter alle namen (expres) -ke. Dus Petra werd Petrake, Bas werd Baske en ik Julietteke. Wat ik vaak tegenkom is mn naam met een t, dubbel l, of beide. Trouwens nog wel een leuke: Jilly-Jette. Die is eigenlijk veel leuker.
|
|
||
|
Citaat:
nee ik lach je niet toe |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|