![]() |
Prins Claus dood?
Volgens mij wel :eek:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=240374
A&N staat het. |
Op tv zijn er ook al uitzendingen over..
|
Achja.. hoeft daar ook geen geld meer naartoe..
Nou beetje hard, lullig voor de koninklijke familie natuurlijk.. |
ja, hij is echt dood :(
|
Citaat:
Ik vind het verschrikkelijk naar voor zijn familie, maar nu krijgen we de komende acht weken alleen maar Claus, Claus en Claus. Dat is ook wel een beetje overdreven. Sinds het jaar 2000 is ie eigenlijk al zo, elk ander mens was al lang gestorven...tja dat is dan de macht hè :rolleyes: |
Boeiuh,
Zat er al heel lang aan te komen. |
ja hijs echt dood :(
kvonnem wel lievig :) mja die man had toch geen leven meer zo, dus t is maar beter zo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat Harry Potter em nu reanimeren??
|
Wat een flauwe reacties van sommige mensen hier zeg.
Natuurlijk is het koningshuis een discutabel onderwerp, maar moet dat nu? Ik vond Claus een hele leuke man en ik vind het ontzettend jammer dat hij is overleden, ook al zat het er aan te komen. Een beetje respect is wel gepast lijkt me. |
respect idd.
Maar ene kant het klinkt bot.. maar ben blij voor hem.. heeft ie geen pijn meer. Want die man is allang aant kutten met zijn gezondheid zeg :( maarja.. ook al had ik niet veel met hem.. je moet er wel respect voor opbrengen |
j00 4r3 411 f492
|
Ja ben ook wel blij voor hem dat het afgelopen is. Hij was gewoon echt op en het is goed dat er een einde aan is gekomen, voordat hij helemaal in een kasplantje veranderde.
|
Citaat:
|
Laat de dood de dood!!!
Stil en verlaten niet zoals nu de HYpe is hem gaan uitzwaaien allemaal zeggen dat het kut is enzo! |
kvin het wel zielig :(
|
jah, net op het nieuws gehoord hier :(
|
Citaat:
Waarom zouden we niet mogen zeggen 'dat het kut is enzo'? Ik vind het jammer dat hij dood is, whoeee heb ik nu de dood de dood niet gelaten? :rolleyes: Hoe kun je de dood de dood niet laten? Ik heb niet het idee dat wij veel invloed op de dood hebben. Welterusten. |
Citaat:
ik ben blij dat het geen nationale rouwdag is op z'n begravenis! |
Citaat:
Nou ja, ik begrijp wel wat je bedoelt maar je had het iets tactischer kunnen brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En die Nazi, die vuile NSB'er, die Bernard wordt 120...
Ubermenschen, bah.. (n) |
Citaat:
Ach ja. Onkruid vergaat niet, of althans het minst snel, zullen we maar denken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |