Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   wat is het meest beledigende wat iemand ooit tegen je heeft gezegd? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430430)

Secreet 22-10-2002 21:42

wat is het meest beledigende wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

of andersom, jij tegen iemand?

Bikinie-meisje 22-10-2002 21:43

ben je nou echt zo achterlijk dat je niet merkt dat je niet gewenst bent hier ? :mad:

Talon 22-10-2002 21:43

op een gegeven moment houd je dat niet meer bij...

Secreet 22-10-2002 21:45

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
ben je nou echt zo achterlijk dat je niet merkt dat je niet gewenst bent hier ? :mad:
Solly :(

:p

Bikinie-meisje 22-10-2002 21:45

Citaat:

Secreet schreef:
Solly :(

:p

hey dat was serieuse reply trut :D

Secreet 22-10-2002 21:46

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
hey dat was serieuse reply trut :D
nogmaals solly ;)

ik weet het...het kwam alleen zo...vijandig over ineens...

heb je dat toevallig niet tegen mij gezegd?:D

windsurfgirl 22-10-2002 21:47

vroeger had ik heel kort haar toen ik een jaar of 4 was,
zegt een moeder op school tegen mijn moeder is dit je zoontje :mad:

Bikinie-meisje 22-10-2002 21:50

Citaat:

Secreet schreef:
nogmaals solly ;)

ik weet het...het kwam alleen zo...vijandig over ineens...

heb je dat toevallig niet tegen mij gezegd?:D

nee ? :)

zaterdag tegen een zatlap :P

Secreet 22-10-2002 21:51

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
nee ? :)

zaterdag tegen een zatlap :P

gheghe...

nare man 22-10-2002 21:52

Eh...da's een moeilijke...

'Kun jij nou nooit eens positief doen!' in een MSN-gesprek met een meisje wat ik liever kwijt dan rijk ben. Dat vond ik nogal een lompe opmerking, aangezien zíj juist altijd zonder relativeringsvermogen te werk ging en sarcasme niet snapte...en dan krijg ík het verwijt dat ik niet positief ben? Doos :D

Paperz 22-10-2002 21:55

niemand beledigd mij :(

Denise84 22-10-2002 21:56

het meest beledigende weet ik niet, maar ik kan me deze stomme uitspraak van een week geleden nog wel herinneren (van meneer die zijn vriendin belazert):

"ik vergrijp me aan jou omdat ik niks beters had op die momenten"

jeetje, wat een gluiperd!

Secreet 22-10-2002 21:57

Citaat:

Paperz schreef:
niemand beledigd mij :(
mjahwel maar je snapt het nooit ;)

Paperz 22-10-2002 21:58

Citaat:

Secreet schreef:
mjahwel maar je snapt het nooit ;)
Dat was toch wanneer ik sjans had :o

Talon 22-10-2002 21:59

Citaat:

Denise84 schreef:
het meest beledigende weet ik niet, maar ik kan me deze stomme uitspraak van een week geleden nog wel herinneren (van meneer die zijn vriendin belazerd):

:eek:
das ook niet netjes :o

Secreet 22-10-2002 21:59

Citaat:

Paperz schreef:
Dat was toch wanneer ik sjans had :o
heb jij wel eens sjans?

Paperz 22-10-2002 22:00

Citaat:

Secreet schreef:
heb jij wel eens sjans?

Dat zeg jij altijd :p

nare man 22-10-2002 22:07

Citaat:

Denise84 schreef:
het meest beledigende weet ik niet, maar ik kan me deze stomme uitspraak van een week geleden nog wel herinneren (van meneer die zijn vriendin belazert):

:eek: OMFG...dat is wel érg lomp. Wat een vrouwenkenner. Zo ga je ook écht met een dame om...:rolleyes:

Rollo Tomasi 22-10-2002 22:13

Citaat:

nare man schreef:
:eek: OMFG...dat is wel érg lomp. Wat een vrouwenkenner. Zo ga je ook écht met een dame om...:rolleyes:
DUH. Wat ik me dan afvraag.....zie je zo'n kansloos figuur dan niet al van kilometers afstand aankomen? :confused:

Unexplained 22-10-2002 22:21

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
DUH. Wat ik me dan afvraag.....zie je zo'n kansloos figuur dan niet al van kilometers afstand aankomen? :confused:
Probeer je haar te beledigen? :D

Shock 22-10-2002 22:26

dat onthoud ik al niet meer, dagelijks worden dat soort opmerkingen (uit de gein) zo vaak gemaakt... kan ook niet zeggen dat ik me er echt wat van aantrek als het niet van personen komt waar ik echt om geef (en die heb ik niet zo veel)

Rollo Tomasi 23-10-2002 11:49

Citaat:

Unexplained schreef:
Probeer je haar te beledigen? :D
*denkt even diep na*

Nee, maar ik blijf me verbazen over dit soort verhalen.

Quiana 23-10-2002 11:56

uhm..
Dat ik dezelfde superdomme
actie als een ander persoon zou doen.
Dat ik op 'dat ene meisje
van basketbal' leek,
terwijl hij wist
dat ik een pesthekel aan dr had :o

Alicia Silverstone 23-10-2002 12:05

als iemand zegt dat ik gestoord ben
als iemand zegt dat ik zeur
als iemand zegt dat ik stalk :confused:
hmm ik kan verder ff nix bedenken....
owja, dat ik terroriseer... :confused:

Piccola 23-10-2002 12:46

Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik ben vast en zeker genoeg beledigd geweest, maar kan me geen voorbeeld herinneren. Er is dus niets dat echt indruk heeft gemaakt! :p

moenbase 23-10-2002 13:19

Een vrij onbekende kerel op de camping zei een paar jaar geleden tegen 'een vriendin' van mij: "Je bent mooi van buiten, maar rot van binnen." Zij zat al met een minderwaardigheidscomplexje, dus 'k liet die jongen toch wel duidelijk merken dat hij zoiets absoluut niet (meer) moet zeggen. :mad: :o

Diablos 23-10-2002 13:43

Citaat:

Denise84 schreef:

als hij nog iets met der heeft is het een vrij lompe opmerking..

maar ik heb heel wat lompere uitspraken gedaan tegen mijn exen :rolleyes:

Diablos 23-10-2002 13:46

Citaat:

Talon schreef:
op een gegeven moment houd je dat niet meer bij...
wat? de beledigingen die tegen je zijn gedaan of die je zelf hebt gemaakt?? :)

hmm ik ben nooit echt zo erg beledigd dat ik er geschokt van was of zo, voel me trouwens ook niet echt snel beledigd.

en het meest beledigende wat ik ooit tegen iemand weet ik echt niet meer, zoals talon al zei je houd het gewoon niet meer bij :D

the exploding boy 23-10-2002 14:52

M'n moeder die me uitmaakt e voor dief omdat er geld weg was. Dat heeft ze maaaaanden volgehouden, totdat ze het gewoon onder de bank vond toen. Maar ik was echt diepdiepidepi beledigd, want het was echt best wel heel veel geld en dat ze gewoon dacht dat ik dat dan had gedaan :mad:

Xia 23-10-2002 15:27

Ik weet het allemaal al niet meer..kan me nog wel herinneren:
"Ja we weten nu wel dat je aandacht wil!!" (Mn vader, toen ik depressief was)

Maar er zijn zoveel andere dingen gezegd die ik niet eens meer allemaal onthouden heb...

martijn1985 23-10-2002 16:19

Ik heb geen idee...echt niet. Maar dat komt ook omdat het mij maar weinig uitmaakt als mensen mij beledigen. Ik ben het vaak zo weer vergeten...

)Vampje( 23-10-2002 16:43

Ik heb al eens tegen iemand gezegd dat hij een vies hangbuikzwijn is. Maar dat is dan ook de waarheid. :p
Verder...Nee, ik zou het niet weten. Mensen die ik niet moet zijn het niet waard om woorden aan vuil te maken.
Zelf ben ik ook nog nooit echt beledigd, behalve die keer dat mijn vriend me een psychopatisch kind noemde. Ja, we houden veel van elkaar! :)
Wel ben ik vaker als een stuk vuil behandeld. Iemand heeft bijvoorbeeld in het begin van onze relatie aan mijn vriend gevraagd 'of hij die slet al gedumpt had'. Ja, dat was ik dus....Maar daar maakte de persoon in kwestie vroeger maar al te graag gebruik van, maar goed.

Freyja 23-10-2002 17:08

Lelijke trol.. :(

*vindt dit geen leuk topic*

Talon 23-10-2002 17:18

Citaat:

Diablos schreef:
wat? de beledigingen die tegen je zijn gedaan of die je zelf hebt gemaakt?? :)

die ik gemaakt heb al helemaal niet
moet ik een hele database voor aanleggen man :D

Lightlady 23-10-2002 18:05

Niet het ergste maar ik was er wel heel erg kwaad om:
Dat ik verwaand was-> ik iz dat niet maar die eikel die het zei was kwaad en ik hem nu haten :rolleyes:

Marlous 23-10-2002 19:52

Hoer.

Dat was overigens letterlijk zo bedoeld...Maar ja, dan kon hij pas later uitleggen:o

Optima 23-10-2002 19:55

that brings me back.... :)

en ex zei ooit ( beledigend bedoelt) dat ik maar op moest rotten met mijn hyper-intelligentie gedoe ...tja....auw...:rolleyes:

~De Hypospriet~ 23-10-2002 19:56

Citaat:

Paperz schreef:
niemand beledigd mij >>>:(<<<<
:D:D:D

Knutselsmurfie 23-10-2002 20:17

Hmmz... een tante van mij die ruzie heeft met de hele familie, liep van die verhalen over mij te vertellen... dat ik een rotkind was, dat ik sociaal onderontwikkeld was en dat ik te arrogant was om iets tegen haar te zeggen. Terwijl ik haar notabene nooit zie!
Tsja, en dat is dan je peettante... vond ik echt heel erg toen ik dat hoorde, heb de hele avond zitten huilen :o en toen kwam de boosheid :mad:

Denise84 23-10-2002 20:26

oja, ik weet nog wel iets, waar ik heel erg om heb moeten lachen :D

een volwassen vrouw die mijn ouders niet moet, heeft tegen andere volwassen vrouwen (waarvan de mannen bij mijn vader in het hockeyteam zitten) gezegd dat ik erbij loop als een straatslet :confused:

Syphon 23-10-2002 21:20

Jullie kraken ook niet zoveel meer af, zal de leeftijd wel zijn, ik doe het nu ook nietmeer.

Maar heb wel eens gezegt : Hee als je opschiet kan je de trein nog halen, kan je er voor springen,( dan is teminste nog iemand je dankbaar ).

heldin 23-10-2002 22:20

Citaat:

Syphon schreef:
Jullie kraken ook niet zoveel meer af, zal de leeftijd wel zijn, ik doe het nu ook nietmeer.

Maar heb wel eens gezegt : Hee als je opschiet kan je de trein nog halen, kan je er voor springen,( dan is teminste nog iemand je dankbaar ).

zoiets heeft iemand ooit tegen mij gezegt: 'als ik jou was dan zou ik zelfmoord plegen'

tis niet leuk als iemand, ook al heb je er ruzie mee hebt, zoiets tegen je zegt :(:mad:

stout! 23-10-2002 22:25

Hmm dat ik achterbaks was en mensen gebruikte, dat vond ik vooral heel kwetsend omdat het echt echt echt niet zo is. Maar ik wist wel van wie het kwam :rolleyes: dus wat dat betreft wist ik dat ik het niet als een belediging hoefde op te vatten omdat het niet zoveel met mij te maken had.

Dit zei ze natuurlijk niet tégen mij, maar over mij.

Diablos 23-10-2002 23:08

Citaat:

Talon schreef:
die ik gemaakt heb al helemaal niet
moet ik een hele database voor aanleggen man :D

hmm das wel een cool idee, doen we mijn beledigingen er ook bij en zetten we ze daarna op een website :D

Talon 24-10-2002 06:44

Citaat:

Diablos schreef:
hmm das wel een cool idee, doen we mijn beledigingen er ook bij en zetten we ze daarna op een website :D
hehe
:cool:
straks beginnen? :D

spacegirl 24-10-2002 06:46

ik kan zo niet zeggen wat er tegen me gezegt is wat zo beledigend was dat ik me er wat van aan trok.

en wat ik tegen andere heb gezegt is wel heel hard dus dat zeg ik niet,is niet iets om trots op te zijn

)Vampje( 24-10-2002 08:08

Citaat:

Syphon schreef:

Dat is wel heel erg laag.

berteltje 24-10-2002 09:15

Hmmm, ik heb nu geen tijd om dat allemaal te typen

wordt vervolgd.....

Alicia Silverstone 24-10-2002 09:20

nou gister dacht iemand dat ik sex met hem wou :D (ik was met hem uit eten :p)

hij: "je kijkt alsof je verlangt naar een massage"

ik: "hoe zie jij het verschil, tussen dat iemand kijkt of ze een massage wil of dat ze kijkt alsof ze sex wil?"

(maar dat was gewoon bedoeld al een soort discussie-vraag)

hij: (beetje geschokt) "nee sorry maar dat doe ik echt niet"

(beetje moeilijk uitleggen, maar hij dacht dat ik me aanbood :mad: :D)

Lethalis 24-10-2002 09:54

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
nou gister dacht iemand dat ik sex met hem wou :D (ik was met hem uit eten :p)
OMFG :d :d :d

Hier 'moest' ik ff op reageren :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.