Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh...da's een moeilijke...
'Kun jij nou nooit eens positief doen!' in een MSN-gesprek met een meisje wat ik liever kwijt dan rijk ben. Dat vond ik nogal een lompe opmerking, aangezien zíj juist altijd zonder relativeringsvermogen te werk ging en sarcasme niet snapte...en dan krijg ík het verwijt dat ik niet positief ben? Doos ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() das ook niet netjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
dat onthoud ik al niet meer, dagelijks worden dat soort opmerkingen (uit de gein) zo vaak gemaakt... kan ook niet zeggen dat ik me er echt wat van aantrek als het niet van personen komt waar ik echt om geef (en die heb ik niet zo veel)
||
Citaat:
Nee, maar ik blijf me verbazen over dit soort verhalen.
|
Een vrij onbekende kerel op de camping zei een paar jaar geleden tegen 'een vriendin' van mij: "Je bent mooi van buiten, maar rot van binnen." Zij zat al met een minderwaardigheidscomplexje, dus 'k liet die jongen toch wel duidelijk merken dat hij zoiets absoluut niet (meer) moet zeggen.
![]() ![]()
||
Citaat:
als hij nog iets met der heeft is het een vrij lompe opmerking.. maar ik heb heel wat lompere uitspraken gedaan tegen mijn exen ![]()
||
Citaat:
![]() hmm ik ben nooit echt zo erg beledigd dat ik er geschokt van was of zo, voel me trouwens ook niet echt snel beledigd. en het meest beledigende wat ik ooit tegen iemand weet ik echt niet meer, zoals talon al zei je houd het gewoon niet meer bij ![]()
|
![]() |
Ik heb al eens tegen iemand gezegd dat hij een vies hangbuikzwijn is. Maar dat is dan ook de waarheid.
![]() Verder...Nee, ik zou het niet weten. Mensen die ik niet moet zijn het niet waard om woorden aan vuil te maken. Zelf ben ik ook nog nooit echt beledigd, behalve die keer dat mijn vriend me een psychopatisch kind noemde. Ja, we houden veel van elkaar! ![]() Wel ben ik vaker als een stuk vuil behandeld. Iemand heeft bijvoorbeeld in het begin van onze relatie aan mijn vriend gevraagd 'of hij die slet al gedumpt had'. Ja, dat was ik dus....Maar daar maakte de persoon in kwestie vroeger maar al te graag gebruik van, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
die ik gemaakt heb al helemaal niet moet ik een hele database voor aanleggen man ![]()
|
Hmmz... een tante van mij die ruzie heeft met de hele familie, liep van die verhalen over mij te vertellen... dat ik een rotkind was, dat ik sociaal onderontwikkeld was en dat ik te arrogant was om iets tegen haar te zeggen. Terwijl ik haar notabene nooit zie!
Tsja, en dat is dan je peettante... vond ik echt heel erg toen ik dat hoorde, heb de hele avond zitten huilen ![]() ![]()
|
oja, ik weet nog wel iets, waar ik heel erg om heb moeten lachen
![]() een volwassen vrouw die mijn ouders niet moet, heeft tegen andere volwassen vrouwen (waarvan de mannen bij mijn vader in het hockeyteam zitten) gezegd dat ik erbij loop als een straatslet ![]()
||
![]() |
Citaat:
tis niet leuk als iemand, ook al heb je er ruzie mee hebt, zoiets tegen je zegt ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm dat ik achterbaks was en mensen gebruikte, dat vond ik vooral heel kwetsend omdat het echt echt echt niet zo is. Maar ik wist wel van wie het kwam
![]() Dit zei ze natuurlijk niet tégen mij, maar over mij.
|
Verwijderd
|
nou gister dacht iemand dat ik sex met hem wou
![]() ![]() hij: "je kijkt alsof je verlangt naar een massage" ik: "hoe zie jij het verschil, tussen dat iemand kijkt of ze een massage wil of dat ze kijkt alsof ze sex wil?" (maar dat was gewoon bedoeld al een soort discussie-vraag) hij: (beetje geschokt) "nee sorry maar dat doe ik echt niet" (beetje moeilijk uitleggen, maar hij dacht dat ik me aanbood ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homo's mogen niet, Lesbo's wel?? mepsteen | 155 | 27-10-2006 21:56 | |