Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ik ben nuttig, jij ook? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430503)

Optima 28-10-2002 13:53

Ik ben nuttig, jij ook?

Ik ben nuttig voor de maatschappij. De regering investeerd in mijn studie, en niet voor niets. later zal ik deel uit maken van een groot web dat beschaving heet. Door mij zal een kleine bijdrage worden geleverd in de vooruitgang van de mens, de wetenschap en de bevolkingsgroei. Ik zal betrokken raken in het leven van anderen, ze inspireren en me laten inspireren.

en zeg nu eens eerlijk: jij ook?

Qamra 28-10-2002 13:55

Nee..

Optima 28-10-2002 14:04

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Nee..
jij zegt het, ik denk het.

Qamra 28-10-2002 14:05

Citaat:

Optima schreef:
jij zegt het, ik denk het.
?!

PimpDude86 28-10-2002 14:15

Ja, ik zal alle baantjes opschrapen die niemand wil hebben en daarmee zijn jullie weer van je vuilniszakken op de stoep af :rolleyes:

Onee wacht, ik weiger te werken en zet thee voor mijn kinderen zodat ze zich niet overgeven aan zinloos geweld. Misschien train ik er eentje zelfs zo dat hij/zij een weldoener wordt, een ware moeder Theresa ofzo...

Is dat goed genoeg?

Evito 28-10-2002 14:16

Citaat:

Optima schreef:
Ik ben nuttig voor de maatschappij. De regering investeerd in mijn studie, en niet voor niets. later zal ik deel uit maken van een groot web dat beschaving heet. Door mij zal een kleine bijdrage worden geleverd in de vooruitgang van de mens, de wetenschap en de bevolkingsgroei. Ik zal betrokken raken in het leven van anderen, ze inspireren en me laten inspireren.

Je bent nuttig voor ergernis. Leer spellen.
:D

kHebTrekInWatLekkers 28-10-2002 14:28

Citaat:

Optima schreef:

Voortgangs is als je iets kan leveren wat iemand anders niet kan leveren. Persoonlijk vind ik een bijdrage aan de bevolkingsgroei nu niet echt positief....
Waarschijnlijk doe je de meeste bijdrage leveren aan de maatschappij door zelfmoord te plegen.

Qamra 28-10-2002 14:29

Citaat:

Evito schreef:
Je bent nuttig voor ergernis. Leer spellen.

Ze studeert al Nederlands, wat kan een mens nog meer aan hun spelling doen? :p

Piccola 28-10-2002 14:30

Citaat:

Evito schreef:
Je bent nuttig voor ergernis.

Gothic 28-10-2002 15:02

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Ze studeert al Nederlands, wat kan een mens nog meer aan hun spelling doen? :p
Ze studeert Nederlands?

:D http://www.forum.scholieren.com/show...ordt+behandeld :D

(hij behandelD en ik wordT behandeld voor de domme mensen)

Ik ben vast niet nuttig, misschien beetje voor de economie omdat ik geld uitgeef...

NiKKy-4-LiFe 28-10-2002 15:05

Euh, ja toch?http://www.billybear4kids.com/show/t...r/fiv-face.gif

Qamra 28-10-2002 15:09

Citaat:

Gothic schreef:
Ze studeert Nederlands?

Ja toch?

Trouwens; lekker boeiend of er een paar spelfoutjes in een bericht staan, alsof ik dertig keer de spellingcontrole over mijn berichten heen haal, alleen maar om jullie tevreden te houden :rolleyes:

Alexander 28-10-2002 15:09

Sja... Dat is niet aan mij om te bepalen. Uiteraard zou ik het wel vrij prettig vinden om nuttig te zijn, maar dat is ook alles..
Laat de historici over twee eeuwen maar bepalen of ik nuttig was ;)

Vincent Vega 28-10-2002 15:11

Citaat:

Optima schreef:
Ik ben nuttig voor de maatschappij. De regering investeerd in mijn

Als je Nederlands studeert moet je dit toch wel goed doen. Investeert dus.

Vincent Vega 28-10-2002 15:13

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Ja toch?

Trouwens; lekker boeiend of er een paar spelfoutjes in een bericht staan, als ik dertig keer de spellingcontrole over mijn berichten heen haal, alleen maar om jullie tevreden te houden :rolleyes:

Ja, dan........? komt er nog een conclusie?

beuk 28-10-2002 15:16

Citaat:

Optima schreef:
bla

je bent nogal blij dat je student bent he?

jammer dat het zo'n zinloze alpha-studie is :D

Diablos 28-10-2002 15:21

boeit me niet of ik nuttig ben voor de maatschappij(waarschijnlijk niet hehe).. als de maatschappij maar nuttig is voor mij :D

Qamra 28-10-2002 15:21

Citaat:

Vincent Vega schreef:
Ja, dan........? komt er nog een conclusie?
Zucht.. Laat ook maar..

Al die moeite om een spelfout die niet eens in de zin past.. En dan gaan ze hem nog serieus nemen ook :rolleyes:

waaromniet? 28-10-2002 15:41

En als je morgen overreden word ben je alleen een last voor de samenleving geweest. Op de vraag of je nuttig bént zou jij dus negatief moeten antwoorden, omdat je op dit moment slechts een kostenpost meebrengt. Je zou misschien nog kunnen stellen dat je misschien ooit nuttig gaat worden...

neeltje 28-10-2002 15:45

Jah, als ik het haal, en als ik het niet haal ook. Genoeg dingen waarmee ik me nuttig kan maken.

skyscraper 28-10-2002 15:54

Bijna alle mensen zijn nuttig, ook al doen ze foute of slechte dingen. Men kan niet iets goeds doen, als men slecht niet kent:) He bah wat zeg ik dat toch eo achtig

lareno 28-10-2002 16:05

Citaat:

Optima schreef:

investeerT moet met een T

Quiana 28-10-2002 17:00

Ik ben zeer onnuttig, so?

Mr.Oizo 28-10-2002 17:43

Ja ik probeer tenminste nuttig te zijn jah :)

waaromniet? 28-10-2002 17:44

Citaat:

skyscraper schreef:
Bijna alle mensen zijn nuttig, ook al doen ze foute of slechte dingen. Men kan niet iets goeds doen, als men slecht niet kent:) He bah wat zeg ik dat toch eo achtig
Hmm dat hangt van je definitie van nut af.

cin-D 28-10-2002 17:51

Citaat:

Diablos schreef:
als de maatschappij maar nuttig is voor mij :D

heldin 28-10-2002 18:48

ik word heel nuttig want ik ga later al die gefrustreerde mensen van hun problemen afhelpen :p

de communiceerbeer 28-10-2002 18:48

neen

Dr. Oetker 28-10-2002 19:31

Citaat:

beuk schreef:
je bent nogal blij dat je student bent he?

:D :o

op dit moment ben ik zeer onnuttig voor de maatschappij. voor welke, de nederlandse, de plaatselijke en zelfs de estische, dan ook. ik zit op school, leer dingen die allang bekend zijn, doe aan kamertjeverhuur en vertel-over-jou-vakantie tijdens de les. verder sport ik nog een paar uur per week maar erg veel beteken ik daarmee ook niet voor mijn medemens.

maar ik heb ook een bijbaantje en betaal dus belasting waarmee glasbakken, anti-rook reclames en een failliete voetbalclub in arnhem mee worden betaald

the tourist 28-10-2002 19:32

Mensen zelf zijn niet nuttig, maar ze maken zichzelf nuttig.

stout! 28-10-2002 19:47

Citaat:

waaromniet? schreef:
En als je morgen overreden word ben je alleen een last voor de samenleving geweest. Op de vraag of je nuttig bént zou jij dus negatief moeten antwoorden, omdat je op dit moment slechts een kostenpost meebrengt. Je zou misschien nog kunnen stellen dat je misschien ooit nuttig gaat worden...
Precies wat ik wilde zeggen (y) .
En optima alsjeblieft, get over yourself en ga je eens echt nuttig maken als je daar zo graag mee wil koketteren.
Ik denk dat er niemand mee geholpen is als jij je gaat voortplanten dus jouw zogenaamde "nuttige" bijdrage aan de bevolkingsgroei kun je ook beter achterwege laten.

Unexplained 28-10-2002 20:34

Ik kan het nu niet erg subtiel verwoorden, maar er zijn dagen geweest dat ik wakkeer heb gelegen en heb liggen huilen...omdat dit leven werkelijk geen nut heeft, voor niemand niet

alles wat we opbouwen, voor een latere generatie misschien, alles wat we meemaken, allemaal fragmenten van geluk, zijn vergankelijk. ALLES is vergankelijk, we doen het nergens voor, voor onze kinderen? DACHT het niet! want zij gaan toch zeker ook dood, alles vergaat, en of wij nu een wereldimperium opbouwen, of een simpele ziel blijven. Een gelukkig leven als burgerlijke tut of een junk in de goot: we gaan allemaal dood, ieder van ons, en we herinneren ons niets meer, een hoopje stof, en onze geest vervliegt

wat heeft het dan nog voor nut:

helemaal niets

waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?

Quiana 28-10-2002 20:41

Citaat:

Unexplained schreef:
link
Uhm, ze kan toch veranderen
van gedachte?
Dat topic is uit 04-02-2002 :S

Rollo Tomasi 28-10-2002 20:44

Waarom zou je je nuttig moeten maken voor de maatschappij? Stelletje conformisten. :p

Six4Eight 28-10-2002 22:58

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Waarschijnlijk doe je de meeste bijdrage leveren aan de maatschappij door zelfmoord te plegen.
Aldus een chronische depressieveling

nare man 28-10-2002 23:02

Citaat:

Optima schreef:

Ja Jeanne, je hebt helemaal gelijk.

Ik ben nuttig, ik bevestig jouw misplaats gevoel van nuttigheid...verbeter de wereld begin bij je naaste ;)

Optima 29-10-2002 15:15

Citaat:

Alexander schreef:
Sja... Dat is niet aan mij om te bepalen. Uiteraard zou ik het wel vrij prettig vinden om nuttig te zijn, maar dat is ook alles..
Laat de historici over twee eeuwen maar bepalen of ik nuttig was ;)

:eek:

SANDER! mijn verbazing is net zo groot, als wanneer mijn grootmoeder uit haar graf zou herrijzen

:)

Optima 29-10-2002 15:17

Citaat:

Unexplained schreef:
blabla
bitch, ruineer mijn gevoel van ironie eens niet! :mad:

Optima 29-10-2002 15:19

Citaat:

nare man schreef:
Ja Jeanne, je hebt helemaal gelijk.

Ik ben nuttig, ik bevestig jouw misplaats gevoel van nuttigheid...verbeter de wereld begin bij je naaste ;)

gelijk krijgen heeft niet zo'n lekkere smaak als afgezeken worden, hoe gek dit misschien voor jou mag klinken.

provocerende opmerkingen komen beter tot hun recht wanneer men met vuur gaat spuwen dan er zoetjes eme instemd

bah

Tox 29-10-2002 18:55

Citaat:

Optima schreef:

Kweet nie ga ik niet van mezelf zeggen, ik hoop het wel.

gizmo 29-10-2002 19:12

Ik durf het echt niet te zeggen over mezelf idd.... zou het niet zo weten of ik voor mensen .. de maatschappij nuttig ben....

natuurlijk wil iedeereen denk ik wel nuttig zijn he!

Henri 29-10-2002 19:16

Iedereen is nuttig, al dan niet direct.

Mensen die een betaalde baan hebben: bijdragend.

Mensen die werkloos zijn, invalide zijn, etc etc: ook bijdragend. Zonder hen zouden bijv. invalidebegeleiders niets te doen hebben ;)

Psychopath 29-10-2002 19:26

nuttig¡¿¡¿¡?

zoekt in woordenboek

zoekt........
zoekt.......

sorry komt nie in mijn woordenboek voor! :D

McCaine 30-10-2002 00:07

De threads van Optima doen me altijd aan zo'n schaakprobleem in de krant denken.

Tampert 30-10-2002 00:18

Citaat:

beuk schreef:
hoewel deze gedachte uiterst denigrerend is ben ik het er totaal mee eens...

Ik weet niet of ik nuttig ben. Het is niet aan mij om dat te beoordelen lijkt me. Voor mij 10 andere studenten denk ik maar...

SlapelooZ 30-10-2002 00:55

ik ben helemaal niet nuttig. :(

maar de enige die last van me heeft is mn vader, dus never mind :)

vrolijkevlinder 30-10-2002 09:31

Citaat:

Optima schreef:

Ik ben niet nuttig voor de maatschappij. De regering investeerd in mijn studie terweil ik er later toch niks mee ga doen. Het gaat alleen om de kennis. Ik zal mijn eigen beschaving maken en ergens gaan wonen waar geen mensen zijn. Ik zal alleen een bijdrage leveren aan de plek waar ik zal wonen, ik heb de wetenschap niks te bieden. En ja natuurlijk laat ik me inspireren door anderen en anderen waarschijnlijk door mij. Daar kan je toch niet aan ontkomen.

Ik heb een schijthekel aan de maatschappij. sorrie.

Secreet 30-10-2002 09:34

optima is dus niet nuttig maar hoopt het te worden?

Chimera 31-10-2002 08:10

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Trouwens; lekker boeiend of er een paar spelfoutjes in een bericht staan, alsof ik dertig keer de spellingcontrole over mijn berichten heen haal, alleen maar om jullie tevreden te houden :rolleyes:
Subtiel verschil tussen typefoutjes en grammaticafouten. En komop zeg, d/t/dt fouten zijn wel heel erg, vooral als je mensen probeert te vertellen hoe slim je wel niet bent.

Sade 31-10-2002 10:01

Citaat:

McCaine schreef:
De threads van Optima doen me altijd aan zo'n schaakprobleem in de krant denken.
Same here... (n)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.