![]() |
Ik ben nuttig, jij ook?
Ik ben nuttig voor de maatschappij. De regering investeerd in mijn studie, en niet voor niets. later zal ik deel uit maken van een groot web dat beschaving heet. Door mij zal een kleine bijdrage worden geleverd in de vooruitgang van de mens, de wetenschap en de bevolkingsgroei. Ik zal betrokken raken in het leven van anderen, ze inspireren en me laten inspireren.
en zeg nu eens eerlijk: jij ook? |
Nee..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik zal alle baantjes opschrapen die niemand wil hebben en daarmee zijn jullie weer van je vuilniszakken op de stoep af :rolleyes:
Onee wacht, ik weiger te werken en zet thee voor mijn kinderen zodat ze zich niet overgeven aan zinloos geweld. Misschien train ik er eentje zelfs zo dat hij/zij een weldoener wordt, een ware moeder Theresa ofzo... Is dat goed genoeg? |
Citaat:
:D |
Citaat:
Waarschijnlijk doe je de meeste bijdrage leveren aan de maatschappij door zelfmoord te plegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D http://www.forum.scholieren.com/show...ordt+behandeld :D (hij behandelD en ik wordT behandeld voor de domme mensen) Ik ben vast niet nuttig, misschien beetje voor de economie omdat ik geld uitgeef... |
|
Citaat:
Trouwens; lekker boeiend of er een paar spelfoutjes in een bericht staan, alsof ik dertig keer de spellingcontrole over mijn berichten heen haal, alleen maar om jullie tevreden te houden :rolleyes: |
Sja... Dat is niet aan mij om te bepalen. Uiteraard zou ik het wel vrij prettig vinden om nuttig te zijn, maar dat is ook alles..
Laat de historici over twee eeuwen maar bepalen of ik nuttig was ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent nogal blij dat je student bent he? jammer dat het zo'n zinloze alpha-studie is :D |
boeit me niet of ik nuttig ben voor de maatschappij(waarschijnlijk niet hehe).. als de maatschappij maar nuttig is voor mij :D
|
Citaat:
Al die moeite om een spelfout die niet eens in de zin past.. En dan gaan ze hem nog serieus nemen ook :rolleyes: |
En als je morgen overreden word ben je alleen een last voor de samenleving geweest. Op de vraag of je nuttig bént zou jij dus negatief moeten antwoorden, omdat je op dit moment slechts een kostenpost meebrengt. Je zou misschien nog kunnen stellen dat je misschien ooit nuttig gaat worden...
|
Jah, als ik het haal, en als ik het niet haal ook. Genoeg dingen waarmee ik me nuttig kan maken.
|
Bijna alle mensen zijn nuttig, ook al doen ze foute of slechte dingen. Men kan niet iets goeds doen, als men slecht niet kent:) He bah wat zeg ik dat toch eo achtig
|
Citaat:
|
Ik ben zeer onnuttig, so?
|
Ja ik probeer tenminste nuttig te zijn jah :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word heel nuttig want ik ga later al die gefrustreerde mensen van hun problemen afhelpen :p
|
neen
|
Citaat:
op dit moment ben ik zeer onnuttig voor de maatschappij. voor welke, de nederlandse, de plaatselijke en zelfs de estische, dan ook. ik zit op school, leer dingen die allang bekend zijn, doe aan kamertjeverhuur en vertel-over-jou-vakantie tijdens de les. verder sport ik nog een paar uur per week maar erg veel beteken ik daarmee ook niet voor mijn medemens. maar ik heb ook een bijbaantje en betaal dus belasting waarmee glasbakken, anti-rook reclames en een failliete voetbalclub in arnhem mee worden betaald |
Mensen zelf zijn niet nuttig, maar ze maken zichzelf nuttig.
|
Citaat:
En optima alsjeblieft, get over yourself en ga je eens echt nuttig maken als je daar zo graag mee wil koketteren. Ik denk dat er niemand mee geholpen is als jij je gaat voortplanten dus jouw zogenaamde "nuttige" bijdrage aan de bevolkingsgroei kun je ook beter achterwege laten. |
|
Citaat:
van gedachte? Dat topic is uit 04-02-2002 :S |
Waarom zou je je nuttig moeten maken voor de maatschappij? Stelletje conformisten. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nuttig, ik bevestig jouw misplaats gevoel van nuttigheid...verbeter de wereld begin bij je naaste ;) |
Citaat:
SANDER! mijn verbazing is net zo groot, als wanneer mijn grootmoeder uit haar graf zou herrijzen :) |
Citaat:
|
Citaat:
provocerende opmerkingen komen beter tot hun recht wanneer men met vuur gaat spuwen dan er zoetjes eme instemd bah |
Citaat:
|
Ik durf het echt niet te zeggen over mezelf idd.... zou het niet zo weten of ik voor mensen .. de maatschappij nuttig ben....
natuurlijk wil iedeereen denk ik wel nuttig zijn he! |
Iedereen is nuttig, al dan niet direct.
Mensen die een betaalde baan hebben: bijdragend. Mensen die werkloos zijn, invalide zijn, etc etc: ook bijdragend. Zonder hen zouden bijv. invalidebegeleiders niets te doen hebben ;) |
nuttig¡¿¡¿¡?
zoekt in woordenboek zoekt........ zoekt....... sorry komt nie in mijn woordenboek voor! :D |
De threads van Optima doen me altijd aan zo'n schaakprobleem in de krant denken.
|
Citaat:
Ik weet niet of ik nuttig ben. Het is niet aan mij om dat te beoordelen lijkt me. Voor mij 10 andere studenten denk ik maar... |
ik ben helemaal niet nuttig. :(
maar de enige die last van me heeft is mn vader, dus never mind :) |
Citaat:
Ik heb een schijthekel aan de maatschappij. sorrie. |
optima is dus niet nuttig maar hoopt het te worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |