![]() |
Marine???
Ben ik aan het forummen, vliegt er een helikopter in me beeld,
Wie heeft er allemaal is gevlogen, en hoe vondt je het?? |
Helemaal zo gek nog niet...
|
In een vliegtuig wel ja.
Wat ik er van vond? Niet speciaal, eerder irritant dat ik er 16u oid in zat :mad: Het eten valt best mee, gewoon geen vlees nemen ;) *bla* Gewoon dus. En die banner is btw foking irritant :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: jaah, ik heb wel eens gevlogen, 33 keer tot nu toe (ik heb al mn vluchten bijgehouden in een "flightrider" boekje van British Airways:)) |
ok poll: wie moest er aan Fleet Admiral denken toen ie dat ding voor het eerst zag:
Ikke!!!!: I Ik niet!: quoten en turven |
Citaat:
|
Citaat:
Ikke niet 0 Trouwens, als je tog wil forummen tijdens de helikopter, moet je onder de boot gaan klikken, dan kan het nog, ga je op 1 lijn met de boot tot en met de helikopter dan ga je automatisch naar deze site |
|
Citaat:
een schuin streepje erdoorheen? ;) :o |
Ik heb welles gevlogen met het vliegtuig. Naar Orlando! :cool:
Ik had hendige angst van tevoren, twas een half jaar ongeveer na 11 september... maar gelukkig viel het mee :) Wel lang, 9 uur in zo'n krappe stoel zitten (n) |
In een vliegtuig
uuh, verder niet echt speciaal. Laatste keer dat ik vloog was naar Brazilie.. (9uur vliegen ong) Uhm, ik vind persoonlijk niet echt fijn.. zeker niet 'snachts. Ik kan absoluut niet slapen in een vliegtuig.. en mensen die extra ver met hun stoel naar achter gaan. Best wel irritant :rolleyes: Zit ik liever in de trein :p |
opstijgen en landen is leuk zolang de reis maar niet te lang duurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OMFG :D VONDT :D:D TEEEEEEEEEEERING :D:D:D |
Mja vlieg ongeveer elk jaar wel... maar heb er echt gruwelijke hekel aan :mad: Zeker als et zo lang duurt..saaaaai.. of als ze niet kunnen landen vanwege problemen met het landingsgestel :eek: Het lukte uiteindelijk wel na 10 pogingen ofzo.. was best creepy :o
|
ik heb een keer naar ijsland gevlogen dat was wel leuk , en een keer naar amerika maar dat duurde veel te lang
over welke banner heeft iedereen het ?? :confused: http://www.in-lease.com/images/vliegtuig.jpg |
K heb 2 keer gevlogen.
- 1 keertje naar griekenland, was wel cool alleen erg veel turbulentie, dus ook wel een beetje eng..... - 1 keertje naar amerika en dat durde best wel lang. Toen was ook de deur van t bvliegtuig kapot dus moesten we heel lang wachten voor we wegkonden..... Maar t was ook wel leuk :) Toch blijf ik vliegen ook wel eng vinden, omdat ik altijd best wel t idee heb dat ik neer zou kunnen storten.... |
nog nooit gevlogen
|
Ja 7 keer (heen en terug apart, anders 3,5 keer :) )
Als je net opstijgt is het wel leuk (wat een kleine huisjes!! :rolleyes: ), maar na een tijdje begint het wel te vervelen. Vliegen in een helikopter is leuker! Hebben er nog meer mensen in een helikopter gevlogen? |
weet je dat ik die hele banner niet gezien heb?
ontopic: ik heb 2 keer gevlogen, beide keren naar Canada. Opstijgen/landen is wel aardig, maar de vlucht is weinig spectaculair. |
een keer
en ik vond het niet zo erg maar ook zeker geen feest opstijgen was een beetje vervelend maar verder zo saai als in een bus |
Citaat:
|
Citaat:
|
vliegen is leuk, en turbulentie is lachen :D
|
k heb nog nooit gevlogen, t lijkt me voor de gein wel ns leuk maar om er uren achter elkaar in te moeten te zitten lijkt me de pest...
|
eng :eek:
Maarjah ik ben overal bang voor. En na m'n traumatische ervaring in eem skilift (cabinelift) ben ik zelfs bang in het reuzenrad, dus tsja... |
Ach wel eens een vliegtuig, het is alleen maar saai maar ja als je beetje de wereld wilt zien moet je wel, ook wel eens in een zweefvliegtuig.
|
Citaat:
Zelf heb ik een keer of zes gevlogen. Nooit echt turbulentie. Ja, de laatste keer, vlogen we langs een storm, maar daar ben ik doorheen geslapen. :( :o |
mjaah als je zoon 4persoonsding op teuge ook meejtelt
|
Citaat:
|
ik heb wel vaak gevlogen ik ga namelijk ook een vliegbrevet halen voor te zweefvliegen
|
Even denken:
een keer in zo'n klein ding, daarna naar mallorca (hebben we nog een klein ongelukje gehad en toen mochten we niet meet verder vliegen) daarna naar florida, daarna naat tunesie, dan turkije en van de zomer naar de westkust van de VS. Naar de VS duurde het wel een beetje erg lang, maar ik vind vliegen heerlijk, helemaal met een beetje wind. Ben nu eenmaal een beetje vreemt... ;) |
nog nooit
|
Lekkere stewards....jammer dat 90% homofiel is..heb je niets aan ;)
|
5x en het zuigt alleen landen is cool
|
Vliegen is leuk .
|
vliegen viel wel mee (3 uurtjes naar Turkije), alleen je oren zitten verstopt, en vliegtuigvoedsel is niet te eten.
Als je een beetje lang bent(zoals ik ), is het wel fijn om extra beenruimte te vragen |
Nooit gevlogen. Ga ik alleen doen als het moet voor mijn werk, niet voor de lol iig *vindt het idee maar niks* :D
|
Citaat:
Daarna begon het ontzettend te kraken, net alsof ie los kwam. Daarna begon het nog erger te kraken...en toen kwamen er een paar kabels naar beneden zetten langs het raampje :eek: En de cabine ging echt een stukje naar beneden....we dachten serieus dat we doodgingen... :S En vlak daarna ging de lift weer verder en waren we er. Zeer traumatisch :D |
Klote banner idd.
Citaat:
Alleen vliegvelden zijn een ramp...ik kwam uit Nederland, mijn bagage uit Afrika oid, terwijl ik toch echt dacht dat ik het van thuis meegenomen had. :confused: |
Citaat:
Ikke tot nu toe 1x, was wel meteen genoeg om te merken dat ik z. niet van vliegen hou, maar moet over iets meer dan twee weken weer een vliegtuig in :( |
Citaat:
|
Vliegtuig redelijk vaak.
Korte vluchten zijn geen probleem. Ben toevallig net vanochtend om half 6 teruggekomen van een vlucht van 14 uur, nou dan is vliegen echt kut: Kan niet normaal slapen, voedsel slecht, stomme stewardes:mad: |
Vliegen vind ik ontzettend leuk! :D
Beetje naar buiten kijken....T.vtje kijken....Boekies lezen... Alleen eten is nie zo lekker :o Maarja mag niet zeuren he :) Behavel Martinair :D...Mijn oom is de diricteur van de Catering (Of hoe je dat ook schrijft) Daar mag ik niet om klagen :p |
ik 2x . Anderhalf jaar geleden naar New York. Het 1e uur was leuk, eerst land dan zee, dan weer land ( Engeland) maar dan gaat het vervelen, alleen maar zee enzo.
En 2 weken geleden ben ik naar Liverpool gevlogen, dat was eigenlijk veel leuker, je stijgt op vliegt een half uur/driw kwartier en dan ga je alweer landen :). En ´s avonds terug vind ik het altijd leuk om al die lampjes te bekijken. |
ik heb al zo'n zeker 75 keer gevlogen en ik vind er echt gen lol meer aan
|
ik vind het eten aan boord altijd heerlijk :) en die pindas zijn ook altijd zo lekker (y)
|
Citaat:
Maar vanochtend om 4 uur ging er bij mij geen verot bakje scrambled eggs in hoor... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |