Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ikke niet 0 Trouwens, als je tog wil forummen tijdens de helikopter, moet je onder de boot gaan klikken, dan kan het nog, ga je op 1 lijn met de boot tot en met de helikopter dan ga je automatisch naar deze site
|
Ik heb welles gevlogen met het vliegtuig. Naar Orlando!
![]() Ik had hendige angst van tevoren, twas een half jaar ongeveer na 11 september... maar gelukkig viel het mee ![]() ![]()
|
In een vliegtuig
uuh, verder niet echt speciaal. Laatste keer dat ik vloog was naar Brazilie.. (9uur vliegen ong) Uhm, ik vind persoonlijk niet echt fijn.. zeker niet 'snachts. Ik kan absoluut niet slapen in een vliegtuig.. en mensen die extra ver met hun stoel naar achter gaan. Best wel irritant ![]() Zit ik liever in de trein ![]()
||
Citaat:
|
K heb 2 keer gevlogen.
- 1 keertje naar griekenland, was wel cool alleen erg veel turbulentie, dus ook wel een beetje eng..... - 1 keertje naar amerika en dat durde best wel lang. Toen was ook de deur van t bvliegtuig kapot dus moesten we heel lang wachten voor we wegkonden..... Maar t was ook wel leuk ![]() Toch blijf ik vliegen ook wel eng vinden, omdat ik altijd best wel t idee heb dat ik neer zou kunnen storten....
|
weet je dat ik die hele banner niet gezien heb?
ontopic: ik heb 2 keer gevlogen, beide keren naar Canada. Opstijgen/landen is wel aardig, maar de vlucht is weinig spectaculair.
|
k heb nog nooit gevlogen, t lijkt me voor de gein wel ns leuk maar om er uren achter elkaar in te moeten te zitten lijkt me de pest...
||
Citaat:
![]() Zelf heb ik een keer of zes gevlogen. Nooit echt turbulentie. Ja, de laatste keer, vlogen we langs een storm, maar daar ben ik doorheen geslapen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Even denken:
een keer in zo'n klein ding, daarna naar mallorca (hebben we nog een klein ongelukje gehad en toen mochten we niet meet verder vliegen) daarna naar florida, daarna naat tunesie, dan turkije en van de zomer naar de westkust van de VS. Naar de VS duurde het wel een beetje erg lang, maar ik vind vliegen heerlijk, helemaal met een beetje wind. Ben nu eenmaal een beetje vreemt... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarna begon het ontzettend te kraken, net alsof ie los kwam. Daarna begon het nog erger te kraken...en toen kwamen er een paar kabels naar beneden zetten langs het raampje ![]() En de cabine ging echt een stukje naar beneden....we dachten serieus dat we doodgingen... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Klote banner idd.
Citaat:
Alleen vliegvelden zijn een ramp...ik kwam uit Nederland, mijn bagage uit Afrika oid, terwijl ik toch echt dacht dat ik het van thuis meegenomen had. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ikke tot nu toe 1x, was wel meteen genoeg om te merken dat ik z. niet van vliegen hou, maar moet over iets meer dan twee weken weer een vliegtuig in ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ik 2x . Anderhalf jaar geleden naar New York. Het 1e uur was leuk, eerst land dan zee, dan weer land ( Engeland) maar dan gaat het vervelen, alleen maar zee enzo.
En 2 weken geleden ben ik naar Liverpool gevlogen, dat was eigenlijk veel leuker, je stijgt op vliegt een half uur/driw kwartier en dan ga je alweer landen ![]()
||
Citaat:
![]() Maar vanochtend om 4 uur ging er bij mij geen verot bakje scrambled eggs in hoor... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|