![]() |
Vuurwerk
Wat voor vuurwerk gaan jullie halen en waar??
Weet er iemand nog sites voor belgisch vuiurwerkverkoop?? IK hoor het wel bedankt... heb echt zin in oud en nieuw! |
Niks.... Denk niet dat we dat mee het vliegtuig in krijgen...
|
ik ga sierpotten halen gewoonj in nl , enik denk ook wel wat nitraat en strijkers , mischien vlinderbommen
|
nix
*heeft een hekel aan vuurwerk en is er bang voor* :o |
ik ben heeeeel erg bang voor vuurwerk enzo :(
|
Ik nix, mn vriend misschien wel, dat weet ik niet.
|
duurt nog wel een tijdje.. :\
Mja, ik koop geen vuurwerk, vind t wel leuk ed, heb gewoon niezo veel geld.. :o ;) |
Gewoon één of ander lowbudget sierpakketje. Eigenlijk kan het me niet zoveel schelen, maar helemaal níks doen vind ik ook weer zo kaal.
|
Citaat:
|
dit is leuk vuurwerk http://www.haarmanvuurwerk.com/afb/bom1.jpg
http://www.haarmanvuurwerk.com/img/bluebox.gif http://www.haarmanvuurwerk.com/img/vuurwerk3.gif http://tonniebenoit.nl/_borders/vuurwerk.jpg *heeft er nu al wer zin in :D* |
Niets. Ten eerste omdat ik het weggegooid geld vind, ten tweede komt dat waarschijnlijk niet het vliegtuig in :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Steek nooit vuurwerk af,
was ik vroeger niet stoer genoeg voor :o |
Ik hou niet zo van vuurwerk! :o Ik ben altijd bang dat er ongelukken gebeuren en ben sowieso bang voor vuur.. :o
|
niet, ik haat vuurwerk, milieuvervuiling, zonde van het geld... Oud & nieuw is gezelligheid met familie voor mij, geen lawaai, al wordt het elk jaar moeilijker het te ontvluchten...
|
Ik heb al een lading gekocht
:) Vanuit de haven 2 kisten |
Citaat:
wat allemaal? |
*houd niet zo van vuurwerk*
Alleen zo'n grote, mooie met veel kleuren zijn wel stoer... als ze maar niet te veel lawaai maken, want daar houd ik niet van. Maar eh ik koop geen vuurwerk, ten eerste omdat ik daar mn geld niet aan uit ga geven en ten tweede omdat ik te laf ben om het af te steken.. geef mij maar gewoon 10 vingers :D |
God, gaat dat nou al weer beginnen.
Ik zag trouwens vanmiddag Sinterklaas (!!!!!) op tv. Belachelijk.. het is pas net herfst |
Citaat:
|
natuurlijk altijd rotjes en knalvuurwerk :rolleyes:;)
Maar de laatste jaren koop ik ook steeds meer siervuurwerk (potten) en vuurpijlen af/toe koop ik ook weleens die mortiershit |
Lading knallen, ligt nog wel wat van vorig jaar. :)
En voor de buurt verzamelen we altijd geld in, koop ik dan wat "beter" werk van. (valt imo nog mee hoor, maar die oudjes zijn snel tevreden ;)). |
Ik ga geen vuurwerk kopen, geldverspilling (n)
|
Citaat:
|
Carbid schieten overdag .. wie weet ga ik nog een doosje strijkers / en of doosje nitraatjes kopen.. Niet echt behoefte om veel meer te gaan doen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niks, ik moet werken:)
|
Niks meer aan, vond het leuk toen ik 16 en jonger was...Nu is het alleen maar geldverspilling voor een paar saaie sierpotten, slappe vuurpijltjes en kleine rotjes.
|
ik vind een 10000-klapper ofzow wel geinig, ff 1 stukkie vuurwerk dat lekker lang blijft ratelen, maar siervuurwerk en die losse rotjes/astronauten vind ik zonde van het geld
|
sterrenflitsters of zo :D (y)
|
Ik doe niet aan vuurwerk, ik vind het echt onzin..
|
Ik denk dat ik dit jaar eens mijn eigen nitraatbommen in elkaar flans, met een scheutje nitroglycerine voor het bekende 'dreun-effect'.
Ik denk dat napalm loslaten van grote hoogte ook voor het nodige spectakel zorgt. |
Ik laat de anderen lekker hun geld uitgeven. Van mn balkon kan ik alle kanten op kijken en zie ik genoeg :)
|
Niks geen vuurwerk... ik heb echt een bloedhekel aan vuurwerk! :(
|
Citaat:
Net herfst?? Al sinds 21 september hoor. Maarja mot ook geen nederlands vuurwerk, nitraten en strijkers is ok en wat sier. Check dit filmpje: http://www.freakpyromaniacs.com/vuur...trijkers_1.WMV en: http://www.freakpyromaniacs.com/vuur...trijkers_2.WMV Yeahhh Ridderkerk rulez...jammer van me vuurwerk |
Ik denk aan motieren.
Iniedergeval geen roomijsekaars daar ben ik bijna blind van geworden (n) |
:D gaat nu al beginnen hoor dat dan en de kerst spullen dan dat vindt ik echt de kloste dag in me leven maar goed mensen zeggen dat ze het zonde geld vinden (die hebben geen geld ) ;)
ik ben ook helemaal gek op vuurwerk en wie er problemen mee hebben moeten ze zelf maar op lossen want zo heb iedereen zo ze eigen dingen ik had voor vlede jaar voor 3500 gld aan vuurwerk dat was echt fun :D maar mensen check dit vuurwerk.pagina.nl tip je kan beter zelf gaan dan weetje precies hoe duur het is en wat ze hebben tip 2 als je weinig wil gaan haalen paar dingentjes ga je tog lekker met de trein maak je ff een koffer met een dubbele boden en smokelen maar en als je veel wil gaan haalen huur je gewoon met iemand een busje en vol propen die handel en dan gewoon een dag in belgie blijven en zo rond 5 uur snachts naar huis blaazen dan is het 100 % save :cool: spreek uit ervaaring grtzz from (((GOTENKS)) bey care full :eek: |
offtopic: HELLUP! Tis 31 oktober en nu hebben we het al over 2 maanden verder! :eek:
ontopic: Ik haal hooguit een pakje sterretjes die ik in me haar ga steken. (heb in me hele leven 3 rotjes, een vuurpijl en 60 pakjes sterretjes afgestoken... :D en de sterretjes bevielen het beste ;)) |
Vuurwerk is leuk om van een afstandje te gaan kijken. Gelukkig hebben we een heel stel van die idioten in de buurt wonen die honderden guldens steken in een uurtje herrie, stoep en straat vol zooi en lucht vol rook.
|
Citaat:
ik steek hoe kinderachtig ook alleen sterretjes af:) durf geen echt vuurwerk af te steken. *wilt 10 vingers houden,das wel zo makkelijk met forummen* |
Geen vuurwerk dit jaar, ik heb nog wat van vorig jaar.
|
koopt ook geen vuurwerk voor het 2de jaar veel te duur (koop ik liever drank voor)
|
ja, ik ga veel vuurwerk kopen. maar geen illegaal vuurwerk. en oud en nieuw is sowieso gezellig.
|
ik haal aleen maar in belgie
das veel beter ik snap echt niet waarom het hier niet mag ik maak wel grapies over dommen belgen maar zo dom zijn ze nou nog net niet denk ik :D |
niks (y)
|
Geen.. ik kijk wel naar dat van een ander, op een veilige afstand.
|
Citaat:
Fuck de politie hier |
Citaat:
|
vuurwerk is een beetje eng nahja rotjes enzow dan, die haat ik
maar van die siervuurwerkdingetjes zijn wel mooi maar k haal nooit vuurwerk veel te duur |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |