![]() |
Extra nicks
Van welke forummers ken jij meerdere nicknames?
|
******** > marc_s
nare man > nare conjo :D bliksem > deWit italianboy> Bor beuk > carnaval xii etc |
Shadina&icegirl.com (is toch dezelfde?)
Oh, en ik zelf: MoonMonkey&*Ikke* (niet dat ik die ooit nog gebruik) Meer weet ik er ff niet.. |
Supermach&maartenlof
Italianboy is bor uiteraard :) |
Anneee en Proud?
Uhm.. Icegirl.com en Shadina? Naja.. dat wassut wel.. :o *als het niet zo is, sorrie :o ;)* |
bovengenoemden
heb er zelf 3 :o |
[list=1][*]Secreet en Era[*]******** en Marc S en MAS_187[*]SevenLayersDeep en wallflower[*]Conan the Librarian en Canon the Brilarian :p[*]Dreams en Cybernetic Joosie en Cybernetic Dreams[*]TMWLKY en FB[*]Ulfheidin en Angel Shaped Bastard[*]White Dragon en Soullar[*]Cryptic Winterstorm en mrblack[*]Aegishjalmur en Thyrfi en cmoi[*]eefspamteef en flowgirl[*]ieyor en candysuck[*]Squall en running spirit[*]ikheetjurjen en SAS[Q] en NiW[*]STP en Thutsui[*]Hukkie en ^Marije^[*]a new noise en ForumPunk[*]bLaCkAnGeL en *Catwz* en TseTsePunkFly[*]Lord Of Mystique en Masked Mage[*]ikheetsanne en ikheetfroukje[*]jewel en prettyinpink[*]the exploding boy en ~*DOOR*~[*]Optima en Koningin van de Nijl[*]Alicia Silverstone en meesteresje_A[*]Dutchgirlie en pannekoeketrut[*]A* en Kleine Aster[*]communiceerbeer en SeXy TaRzAn[*]vakje27 en Cubus en Cube[*]Ik en Slaughterer[*]Kez en kezmanian devil[/list=1]
edit: inspiratie :o |
kéb er nog wel meer hoor ;)
8 intact om precies te zijn :) |
Van een boel mensen, die van ******** en Shadina zijn al genoemd, van de rest denk ik dat ze die extra nickname niet voor niks hebben. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
2. hoe heet ze? :confused: |
hm...
|
Van een aantal mensen, maar dat verklap ik niet. :p
|
Citaat:
|
Bikkel,
Dikke zeug ooit op mirc Satan op Unrealtournement Knutselsmurfie, Kleintje slappeling :d |
Soullar - White Dragon
Italianboy - Bor ******** - Marc S Optima - Koningin van de Nijl Kez - Kezmanian Devil |
Weinig mensen die de mijne kennen :rolleyes:
|
Citaat:
Xannie :p ;) |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
MoonDance --> Stoel
strafcorner, jesus crust, DWJ :confused: |
Citaat:
|
Ik ken er erg veel, maar die hebben ze niet voor niets, dus hou ik ze beter voor mezelf :p
|
nobody
|
Unexplained -> Abt van Sion :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Feestbeest nummer 1 = ADHD De = Kiet??! |
ThaBlackEye en WolterB
Cleo en Amidala (uit de periode dat ze geband was :)) en mijne weet lekker niemand :) |
oeh.. allemaal namen die ik niet aan elkaar wist te koppelen :eek: (nou ja, een aantal dan ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus? |
Citaat:
|
waarom kent niemand meer mijn nick:
FRED KROKET :eek: (volgens mij werkt hij niet eens meer) |
Citaat:
|
had t me 2 jaar geleden gevraagd!:)
|
Ik weet er best wel wat, maar ik denk dat die mensen niet voor niks een extra nick hebben. Btje onzin om dus hier te gaan zitten vertellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wel een nick Ce-El-Toe, maar Cube is toch echt een ander persoon :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik ben The Cube geweest. En ook Alex Chiu. :o |