![]() |
De wat doe je nu topic!
morguh...
k zit al een aantal uurtjuh op me werk. vanaf half 10 vanochtend. k werk in het magzijn bij media markt in de boogaard in rijswijk, het is gelukkig weer lekker rustig hiero, na de feest dagen, zo dat k me ken vermaken op het internet/forum (weer eens zins lange tijd op scholieren :) ) en k zit hier nog tot 6 uur... beetjuh te internettuh en af en toe klanten helpuh hun tv/wasmachine in de auto te zettuh. ( doe der nu al een 30 tal minuten over om dit te posten, omdat der nu af en toe wat klanten hun troep komen op halen. ) maar goed k zit al weer onder uit voor de pc deze topic te typuh en in af w8ting op de volgende klant. en wat hebbuh jullie nu allemaal te doen en doen jullie op het moment. ohw ja k kom uit den haag, typ ook wel hoe k praat ;) Remko |
In den bogaart...
Kan je die verkopers eens een rotschop verkopen met de mededeling dat ze niet zo gruwelijk arrogant moeten zijn.. Ik word gek van ze.. En ik zit nu me dreads te dreaden (euh... ja..) en aan een verslag aan het werken... |
MSN-en met een vriend en ondertussen heel veel liedjes downloaden.. that's about it.
|
Citaat:
kom je wel eens in de boogaard? waar woon je dan? k bedoel woon je zeg maar in rijswijk/den haag. |
Citaat:
Woei :rolleyes: :p |
Wat doe je nu? Forummen natuurlijk, anders lees ik dit niet :rolleyes:
Maar stiekem ben ik ook nog schaatsen aan het kijken. |
Citaat:
me collega woont ook in dat honselersdijk. ze chatnu pagina is. www.chatnu.nl/axel (ook wel de bekende skater uit hinselersdijk, zegt die dan tegen mij steeds he. miss ken je hem wel. remko |
Citaat:
Maar om Boogie niet boos te maken--> m'n msn-adres staat in me profiel :) |
Citaat:
|
ik forum nu en ik aai de kat af en toe(y)
|
Muziek luisteren, beschuit met kipfilet eten en water drinken. Beetje forummen en heel zielig elke 10 minuten m'n mail en m'n LJ gaan kijken. Ik zit hier ook nog lekker in m'n pyama, ben alvast zondag aan het vieren geloof ik.
|
Ben nu muziek aan het luisteren, een email aan het lezen en een beetje forummen.. Ik verveel me eigenlijk dood! :p
|
Citaat:
ja is nu ook moelijk saai op me werk, maar ja k doe bijna kniks en krijg betaald. (ook om te forummuh :)) remko |
Mp3's zoeken van Rammstein en Megaherz, sokken aantrekken, chips eten en cola drinken :)
|
forummen dus, ceedeetje luisteren, ceedeetje branden, ceedeehoesje maken, msn-en
|
dit lezen... :rolleyes:
en zo nu en dan bezig met m'n boekverslag over Eclips. Vaag, saai boek :/ |
Ik luister muziek, heb 3 msn-gesprekken, stel mijn computer in als ftp-server, zoekiest op in een woordenboek, zit op het forum, en praat met de visite.
best aardig :p |
Citaat:
lekkah gezellig doen dusss. :) |
Geen Kut te doen dus
|
me vervelen achter de comp :D
het koud hebben zonder verwarming :( |
Ik forum, ik componeer en ik ben blij dat er iemand online is gekomen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
wat doe jij nu allemaal danz, zekah 1 ding? forumen? ,maar ken je dan ook nog wel je hersens gebruiken :p :p :p gappie togg remko |
Citaat:
|
Citaat:
k ook wel ;) k zit nog steeds op me werk. k ben op t forum, chatnu, cu2.. hotmail.com ( geen msn ken niet op deze pc, hebbuh die gasten geblokkeerd:() en k mot me nog vervelen tog 6 uur. ga weer ff forummuh. remko |
ik verveel me en ik bedenk me of ik niet beter mn boekverslag kan gaan maken
|
forummen. doh. :p
En een leeftijd verzinnen. :p |
Citaat:
leeftijd verzinnuh???? :confused: voor wat danz?? zag dat je ook uit den haagie kwam. gezellig. remko |
ik ben aan het forummen, aan het internetten, aan het msnen, en muziek aan het luisteren
|
Citaat:
En laat ik nou ook eens vaak naar de boogaard gaan.. Weleens mensen eruit gezet omdat ze met de playstation aan het kloten waren? ;) :o |
muziek downloaden
|
Citaat:
der staat tog al dat je 15 bent??? :confused: of ben je dat niet dan? k sta in het magazijn, maar zal best wel eens iemand uit gezet worden om welke reden dan ook ;) knuffel remko |
ik maak huiswerk :cool:
|
niks :P
|
Wat ik nu doe? :eek: .... Lijkt me logisch, ik ben deze reply aan het typen.. :D
|
vervelen..
|
Forummen en deze reply aan het typen (DUH! ;))
Verder ben ik nog aan het msnen... |
ik zit te bedenken op welke dag ik ook weer dat 'ene' nummer van madonne op skyradio hoorde.. zodat ik op die site kan opzoeken hoe het heet, en het vervolgens kan downloaden..
maar het lukt niet.. ik heb de titel op mijn laptop opgeslagen.. maar die staat beneden en uit.. en dan zou ik er dus heen moeten lopen en aanzetten enzo... poe... *moe* (lui ;)) :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had al 2 uur met ze zitten praten, dus een kwartiertje computeren moet kunnen dacht ik :o |
alleen forum :)
|
Forummen :)
|
Het is trouwens het topic.
Sorry. |
voor mezelf eten gemaakt en net opgegeten en ga zo ff douche en voor de rest ben ik een beetje op msn aan het ouwe hoeren en de nieuwtjes op www.fok.nl aan het kijken
|
Mario Karten tegen zus, erg verslavend heletijd winnen ;)
|
Als je het precies wilt weten; ik sabbel wat op me linker duimnagel, ik chat op #onzin en lees F.S.Com. :)
Verder ga ik zo eten, ik heb nog geen idee wat. ;) |
Ik spit een fototopic door en ik reageer hier :D en daarbij drink ik een glas water en kijk ik naar hoe laat het is :)
|
beetje vreten..maar wel snel want ik moet nog wat belangrijks doen :)
|
te msnen, vragenlijst in te vullen, relaxuh en te forummen. :cool:
|
Citaat:
Ik ben op dit moment niets aan het doen, behalve forummen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |