Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Woei ![]() ![]()
||
Citaat:
me collega woont ook in dat honselersdijk. ze chatnu pagina is. www.chatnu.nl/axel (ook wel de bekende skater uit hinselersdijk, zegt die dan tegen mij steeds he. miss ken je hem wel. remko
||
Citaat:
![]() Maar om Boogie niet boos te maken--> m'n msn-adres staat in me profiel ![]()
||
Citaat:
![]() ja is nu ook moelijk saai op me werk, maar ja k doe bijna kniks en krijg betaald. (ook om te forummuh ![]() remko
||
Citaat:
k ook wel ![]() k zit nog steeds op me werk. k ben op t forum, chatnu, cu2.. hotmail.com ( geen msn ken niet op deze pc, hebbuh die gasten geblokkeerd ![]() en k mot me nog vervelen tog 6 uur. ga weer ff forummuh. remko
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En laat ik nou ook eens vaak naar de boogaard gaan.. Weleens mensen eruit gezet omdat ze met de playstation aan het kloten waren? ![]() ![]()
||
Citaat:
der staat tog al dat je 15 bent??? ![]() of ben je dat niet dan? k sta in het magazijn, maar zal best wel eens iemand uit gezet worden om welke reden dan ook ![]() knuffel remko
|
ik zit te bedenken op welke dag ik ook weer dat 'ene' nummer van madonne op skyradio hoorde.. zodat ik op die site kan opzoeken hoe het heet, en het vervolgens kan downloaden..
maar het lukt niet.. ik heb de titel op mijn laptop opgeslagen.. maar die staat beneden en uit.. en dan zou ik er dus heen moeten lopen en aanzetten enzo... poe... *moe* (lui ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
voor mezelf eten gemaakt en net opgegeten en ga zo ff douche en voor de rest ben ik een beetje op msn aan het ouwe hoeren en de nieuwtjes op www.fok.nl aan het kijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben op dit moment niets aan het doen, behalve forummen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe dicht jij en wat doe je er daarna mee? Verwijderd | 17 | 15-12-2006 14:12 | |
Psychologie |
je leven sinterklaas44 | 36 | 07-07-2005 00:19 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Liefde & Relatie |
wat doe jij met je vriend(in)? sientjuh | 5 | 07-07-2002 22:35 |