Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- zorgen dat de hele wereld vegetarier wordt =] - mensen overtuigen vegetarier te worden =p - als de goede kanten van het leven de slechte kanten overtreffen - nee, en ik zou het absoluut niet over willen doen.. -elke dag |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geef ze een vis, hebben ze 1 dag eten. Geef ze een hengel en ze hebben voor jaren vis. Ontopic: Mijn doel in mijn leven is om oud en wijs te worden/zijn. Hoe? Door veel met verschillende 'soorten' mensen om te gaan, en vaak van baan te wisselen. Wat opzich niet zo moeilijk zou gaan met een SPH opleiding/diploma. En ik wil veel van de wereld zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Ik wil wel wat van de wereld zien, maar of dat nou zo speciaal is... - Eerst moet ik eens mijn school zien af te maken, dan zie ik wel weer verder - Op het moment ben ik wel blij met mijn leven maar ik ben een aantal jaren psychisch ziek geweest. Ik weet niet of ik zelf iets had kunnen doen om dat te voorkomen, het lijkt erop dat het toch een stofje in mijn hersenen is geweest. - Dat gevoel heb ik heel lang gehad, waardoor ik dus zo depressief werd en ik denk nog steeds dat ik niet echt nuttig ben, maar ben prioriteit ligt nu ergens anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel plannen (bijv. een reis naar Ijsland, werk met paarden enzo) maar daar leef ik niet naartoe zegmaar. Wanneer mijn leven geslaagd is, als ik als bejaarde terug kan kijken en zeggen dat ik lol gehad heb, leuke dingen heb meegemaakt en mensen of dieren geholpen heb, al is het maar een beetje. Ik ben tot nu toe wel blij met mijn leven hoor, ik heb niet zoiets van, was ik maar ergens anders geboren. Er zijn natuurlijk altijd wel dingen die je anders wil maarja, van je fouten leer je. Ik zou wel wat minder verlegen willen zijn want juist omdat ik dat altijd geweest ben is het zo moeilijk er vanaf te komen. 'K heb ook zeker wel afentoe het gevoel nutteloos te zijn, maarja, eigenlijk is alles en iedereen nutteloos denk ik, we doen maar wat we denken dat het beste is.....
||
Citaat:
Dust in the wind I close my eyes only for a moment and the moments gone all my dreams pass before my eyes, a curiosity Dust in the wind all they are dust in the wind Same old song just a drop of water in the endless sea all we do crumbles to the ground though we refuse to see Dust in the wind all we are is dust in the wind *prachtige viool-solo* Now, don´t hang on nothing last forever but the earth and sky it slips away and all your money won`t another minute buy Dust in the wind all we are dust in the wind dust in the wind (everything is dust in the wind) everything is dust in the wind |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik ben niet boos. ![]() Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 00:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige manier om aids daar te beheersen is bij alle mannelijke specimen de leuter eraf te snijden. Stelletje konijnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hihi oke ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat zeg jij nou weer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Van drama tot de beste tijd van je leven! bon bon block | 49 | 26-11-2005 21:52 | |
Psychologie |
Hoe kijk je op dit moment terug op je leven? Daantje_0705 | 23 | 11-03-2004 23:35 | |
Seksualiteit |
sex je leven m4cK | 0 | 08-07-2003 10:40 | |
Psychologie |
Schema Therapie/ Leven in je Leven Rah Digga | 26 | 28-02-2003 10:50 | |
Verhalen & Gedichten |
bekijk je leven positief! Starrie | 1 | 31-10-2001 19:26 |