Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   plaatsen waar jij je het minste op je gemak voelt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431276)

de communiceerbeer 08-01-2003 16:35

plaatsen waar jij je het minste op je gemak voelt?

ik zat net in de wachtkamer van de tandarts, echt een ware hel :o
het leek wel uren te duren :(

vixen 08-01-2003 16:38

I een kamer vol ergerlijke mensen die ik niet mag. Verder voel ke me wel snel overal op mn gemak.

Vogelvrij 08-01-2003 16:41

School.....

Hé, ik ben ook net naar de tandarts geweest.
vond ik leuk, want toen hoefte ik niet naar school, haha

Mara 08-01-2003 16:45

In 'n kamer met mensen die ik ken en niet mag..
Verder niet echt eigenlijk.. of dat je bij iemand thuis bent en alles is netjes en de ouders kijken je op de vingers (Hyacinth-effect:))

stout! 08-01-2003 16:50

Je hebt wel eens van die verjaardagen waar de gasten elkaar niet zo goed kennen en iedereen een beetje voor zich uit zit te staren totdat iemand weer eens zogenaamd spontaan zegt: "Wat is het stil zeg" of de absolute dooddoener: "En toen was het stil.." maar weer eens in de groep gooit, waarop iedereen even grinnikt en dan zijn mond weer houdt:D. *rilt*
De laatste is voor mij gelukkig al weer een tijd geleden maar de herinnering blijft gruwelijk helder in m'n geheugen gegrift staan. *Is allergisch voor enge stiltes*
Ik voel me sowieso niet op m'n gemak in situaties waarin je gezellige 'smalltalk' moet houden met iemand die je nauwelijks kent.

Optima 08-01-2003 16:53

de trein

- er kan iemand voorspringen
- je kan er niet uit
- er kijken allemaal mensen naar je
- het is er benauwd
- er zijn nooit zitplaatsen
- hij heeft vertraging

Onze Zoon 08-01-2003 16:54

de bijlmerbajes :o

WishfulDreaming 08-01-2003 16:54

gewoon buiten in het donker als het stil is

PV 08-01-2003 16:59

de rechtbank (was daar gister voor school)