![]() |
plaatsen waar jij je het minste op je gemak voelt?
ik zat net in de wachtkamer van de tandarts, echt een ware hel :o
het leek wel uren te duren :( |
I een kamer vol ergerlijke mensen die ik niet mag. Verder voel ke me wel snel overal op mn gemak.
|
School.....
Hé, ik ben ook net naar de tandarts geweest. vond ik leuk, want toen hoefte ik niet naar school, haha |
In 'n kamer met mensen die ik ken en niet mag..
Verder niet echt eigenlijk.. of dat je bij iemand thuis bent en alles is netjes en de ouders kijken je op de vingers (Hyacinth-effect:)) |
Je hebt wel eens van die verjaardagen waar de gasten elkaar niet zo goed kennen en iedereen een beetje voor zich uit zit te staren totdat iemand weer eens zogenaamd spontaan zegt: "Wat is het stil zeg" of de absolute dooddoener: "En toen was het stil.." maar weer eens in de groep gooit, waarop iedereen even grinnikt en dan zijn mond weer houdt:D. *rilt*
De laatste is voor mij gelukkig al weer een tijd geleden maar de herinnering blijft gruwelijk helder in m'n geheugen gegrift staan. *Is allergisch voor enge stiltes* Ik voel me sowieso niet op m'n gemak in situaties waarin je gezellige 'smalltalk' moet houden met iemand die je nauwelijks kent. |
de trein
- er kan iemand voorspringen - je kan er niet uit - er kijken allemaal mensen naar je - het is er benauwd - er zijn nooit zitplaatsen - hij heeft vertraging |
de bijlmerbajes :o
|
gewoon buiten in het donker als het stil is
|
de rechtbank (was daar gister voor school)
al die beveiliging enzo :/ en mensen die verdacht worden van vanalles :o zit k eigenlijk liever niet mee in 1 ruimte. |
Voor de klas (spreekbeurten e.d.) en in mun eentje in het donker langs een bos, daarom doe ik dat maar niet. Die spreekbeurten kan ik helaas niet om heen...
AAAAAAAAAAh! Morgen spreekbeurt :eek: :eek: |
Citaat:
Verder vind ik die verjaardagen en zo ook vreselijk, om over een spreekbeurt nog maar niet te spreken, haha... |
tussen mensen wie een hekel aan mij hebben...
|
Citaat:
Het bos vind ik ook wel cool, maar durf ik niet :D |
In een kamer vol mensen die ik niet mag of een kamer vol onbekenden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verplichte openbare reclames.
|
thuis met gezins en/of familieleden in de buurt.
of anders gezegd; omringd door mensen die van me houden terwijl ik ze haat. - wel erg ingewikkeld... op een bepaalde manier haat ik ze ook weer om de manier waarop ze van me houden enzo. |
Citaat:
Hoe durf je zoveel mensen zo over een kam te scheren :mad: ?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wachterkamers zijn idd altijd wel erg
|
Als mijn vijand ergens binnenstapt waar ik ook ben en waar ik niet om hem heen kan, en dat hij dan vlakbij me gaat zitten en van die niet leuke grapjes gaat maken :mad: dan weet ik egt niet hoe ik me moet gedragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waar ik me minder thuis voel is het bejaardenhuis |
Bij sabre...
|
bij tafkab
|
Citaat:
then again, vin het net zo eng als daar een groepje van die hardrockers staat :eek: ik hou gewoon niet van groepjes :P |
Citaat:
|
bij onbekenden, wil meestal eerst de kat uit de boom kijken
|
in t kippenhok
|
met mijn hoofd in de wc als ik ziek ben :p
|
Overal waar je niemand kent en waar ik me bekeken voel.
In corporale kroegen/discotheken. Op het damrak in A'dam (ik haat die straat). Op de markt (en dan bedoel ik van die 'gewone' wekelijkse markten. Heb ik helemaal niks mee. Ik weet niet waarom. |
in de bus.. en dan vooral als je zo zit dat je iedereen 'moet' aankijken :o blegh :D mja ik ben raar.. :confused:
Verder voel ik me ook niet echt op mn gemak als ik voor de klas sta om een presentatie te houden :) Of kledingwinkel rondkijken terwijl er geen andere klanten zijn en de verkopers gaan de hele tijd naast je staan om te zien wat je doet enzo :eek: |
In zo'n ongure buurten waar je 's nachts over straat mot lopen richting huis...
|
In een kamer vol mensen die ik niet mag of een kamer vol onbekenden! idd
en in het bos savonds :o |
auto (pure verveling&hoofdpijn)
ziekenhuis/huisarts uitzendbureau voor een grote groep mensen |
wachtzaal van dokters enzo :eek:
op een feesje vol snobs, thunderdome-achtige-fuiven, ergens waar ik weet dat veel mensen me niet fijn vinden :(, ... |
Begraafplaats.
Of.iets.waar.iedereen.me.kan.zien. (een.podium.oid) Met.mensen.die.ik.niet.goed.ken. |
Citaat:
|
Op.stille,verlaten.plaatsen.in.het.donker.btw.ook.:o
|
Citaat:
En deze mensen? Welke mensen precies? |
Citaat:
En,vat.het.niet.verkeerd.op, maar.aan.1.kant.begrijp.ik.benchMarc.wel. Tis.net.zoals.dat.ik.me.niet. op.mn.gemak.voel.bij.allemaal.nederlanders.. Ik.ben.anders,en.heb.veel.met.mensen te.maken.gehad.die.buitenlanders.minder.ed.vinden. Ja,dan.voel.ik.me.heel.onzeker,als.ik.dan in.een.groepjes.nederlanders.kom. En.ik.denk.heus.niet:'alle.nederlanders.discrimineren.'.oid, het.geeft.me.gewoon.geen.prettig.gevoel. Op.zo'n.manier.vinnik.t.best.logisch. |
Citaat:
Ga.me.niet.vertellen.dat.je.alleen 'slechte'.buitenlanders.tegen.komt, er.zijn.zat.'goede'. :\ |
Op sommige momenten, thuis. Maar ook als ik omringd ben met allemaal mensen die ik niet ken, en van wie ik het gevoel heb dat ze me niet mogen. Ook in de klas als ik iets persoonlijks moet zeggen (en iedereen naar me kijkt) en als ik een presentatie of zoiets moet houden voor een groep. (Zeker klasgenoten, waarvan je weet dat er een zooi je niet moeten.) Kvoel me ook niet op mn gemak als ik tussen mensen zit die heeeel anders denken dan ik. Dan heb ik het gevoel me in te moeten houden, omdat ik anders strax als enige alles over me heen krijg, omdat ik dus de enige verschillende ben.
Meestal voel ik me op verjaardagen van familie en vrienden (soms) ook niet op gemak. Vooral familie is erg. Dan zit ik daar in mn eentje, want ik ben dan de jongste. En iedereen lacht en praat en ik vraag me af wat er in Godsnaam zo leuk is en wanneer we weer gaan... Pff, echt een verschrikking. Tis nooit gezellig, want ik word duidelijk als 'de jongste' gezien en zou daarom maar meteen geen inhoud hebben... Irritant. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |