Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   plaatsen waar jij je het minste op je gemak voelt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431276)

de communiceerbeer 08-01-2003 16:35

plaatsen waar jij je het minste op je gemak voelt?

ik zat net in de wachtkamer van de tandarts, echt een ware hel :o
het leek wel uren te duren :(

vixen 08-01-2003 16:38

I een kamer vol ergerlijke mensen die ik niet mag. Verder voel ke me wel snel overal op mn gemak.

Vogelvrij 08-01-2003 16:41

School.....

Hé, ik ben ook net naar de tandarts geweest.
vond ik leuk, want toen hoefte ik niet naar school, haha

Mara 08-01-2003 16:45

In 'n kamer met mensen die ik ken en niet mag..
Verder niet echt eigenlijk.. of dat je bij iemand thuis bent en alles is netjes en de ouders kijken je op de vingers (Hyacinth-effect:))

stout! 08-01-2003 16:50

Je hebt wel eens van die verjaardagen waar de gasten elkaar niet zo goed kennen en iedereen een beetje voor zich uit zit te staren totdat iemand weer eens zogenaamd spontaan zegt: "Wat is het stil zeg" of de absolute dooddoener: "En toen was het stil.." maar weer eens in de groep gooit, waarop iedereen even grinnikt en dan zijn mond weer houdt:D. *rilt*
De laatste is voor mij gelukkig al weer een tijd geleden maar de herinnering blijft gruwelijk helder in m'n geheugen gegrift staan. *Is allergisch voor enge stiltes*
Ik voel me sowieso niet op m'n gemak in situaties waarin je gezellige 'smalltalk' moet houden met iemand die je nauwelijks kent.

Optima 08-01-2003 16:53

de trein

- er kan iemand voorspringen
- je kan er niet uit
- er kijken allemaal mensen naar je
- het is er benauwd
- er zijn nooit zitplaatsen
- hij heeft vertraging

Onze Zoon 08-01-2003 16:54

de bijlmerbajes :o

WishfulDreaming 08-01-2003 16:54

gewoon buiten in het donker als het stil is

PV 08-01-2003 16:59

de rechtbank (was daar gister voor school)

al die beveiliging enzo :/ en mensen die verdacht worden van vanalles :o zit k eigenlijk liever niet mee in 1 ruimte.

Qimm 08-01-2003 17:03

Voor de klas (spreekbeurten e.d.) en in mun eentje in het donker langs een bos, daarom doe ik dat maar niet. Die spreekbeurten kan ik helaas niet om heen...
AAAAAAAAAAh! Morgen spreekbeurt :eek: :eek:

Vogelvrij 08-01-2003 17:06

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
gewoon buiten in het donker als het stil is
Echt? Als ik zeker weet dat ik alleen ben vind ik dat heeeerlijk, echt waar! Normaal voel ik me altijd niet op mijn gemak buiten, maar als ik echt helemaal alleen ben of zo, vind ik juist fijn...

Verder vind ik die verjaardagen en zo ook vreselijk, om over een spreekbeurt nog maar niet te spreken, haha...

Gothic 08-01-2003 18:59

tussen mensen wie een hekel aan mij hebben...

WishfulDreaming 08-01-2003 19:01

Citaat:

Monrath schreef:
Echt? Als ik zeker weet dat ik alleen ben vind ik dat heeeerlijk, echt waar! Normaal voel ik me altijd niet op mijn gemak buiten, maar als ik echt helemaal alleen ben of zo, vind ik juist fijn...

Verder vind ik die verjaardagen en zo ook vreselijk, om over een spreekbeurt nog maar niet te spreken, haha...

Ligt eraan waar je bent eigenlijk. We hebben zo'n park in het midden van dit dorp en daar wil ik echt niet in mijn eentje zijn.
Het bos vind ik ook wel cool, maar durf ik niet :D

Piccola 08-01-2003 19:03

In een kamer vol mensen die ik niet mag of een kamer vol onbekenden!

Milk 08-01-2003 19:10

Citaat:

Piccola schreef:
of een combi van die 2, dat je het gevoel krijgt dat mensen om een of andere reden (geen idee welke) op je neer kijken en daarom alleen met de ''incrowd'' lullen.. ergerlijk gewoon.

the tourist 08-01-2003 19:10

Citaat:

Piccola schreef:

stout! 08-01-2003 19:23

Citaat:

Gothic schreef:
tussen mensen wie een hekel aan mij hebben...
Oeh ja lijkt me vreselijk:( vooral omdat ik dan zou proberen het ijs te breken met grapjes die dan niet goed uitpakken..

Thomas 08-01-2003 20:02

Verplichte openbare reclames.

Rerisen Phoenix 08-01-2003 20:05

thuis met gezins en/of familieleden in de buurt.

of anders gezegd;
omringd door mensen die van me houden terwijl ik ze haat. - wel erg ingewikkeld... op een bepaalde manier haat ik ze ook weer om de manier waarop ze van me houden enzo.

stout! 08-01-2003 21:09

Citaat:

benchMarc schreef:
In een disco vol met buitenlanders.
Ook in een disco vol met hardwerkende, liefdevolle en gastvrije buitenlanders (om maar een paar dingen te noemen)?
Hoe durf je zoveel mensen zo over een kam te scheren :mad: ?!

jellerd 08-01-2003 21:12

Citaat:

benchMarc schreef:
Ik in een disco met alleen maar types die zo denken als jij denkt.

stout! 08-01-2003 21:14

Citaat:

jellerd schreef:
Ik in een disco met alleen maar types die zo denken als jij denkt.
dankjewel:) ik dacht al dat het niemand anders wat kon schelen.

jellerd 08-01-2003 21:17

Citaat:

stout! schreef:
dankjewel:) ik dacht al dat het niemand anders wat kon schelen.
geen dank ;) :D tsja agh er zitten een paar zieke sukkels op dit forum, agh lekker boeien, moet je gewoon boven staan......

WolterB 08-01-2003 21:20

wachterkamers zijn idd altijd wel erg

Kamilla 08-01-2003 21:25

Als mijn vijand ergens binnenstapt waar ik ook ben en waar ik niet om hem heen kan, en dat hij dan vlakbij me gaat zitten en van die niet leuke grapjes gaat maken :mad: dan weet ik egt niet hoe ik me moet gedragen.

stout! 08-01-2003 21:36

Citaat:

jellerd schreef:
geen dank ;) :D tsja agh er zitten een paar zieke sukkels op dit forum, agh lekker boeien, moet je gewoon boven staan......
Ik weet t, maar ik blijf me er toch kwaad om maken :o . Nou ja, gelukkig was jij er ook nog om mijn vertrouwen weer wat te herstellen:D.

jellerd 08-01-2003 21:44

Citaat:

stout! schreef:
Ik weet t, maar ik blijf me er toch kwaad om maken :o . Nou ja, gelukkig was jij er ook nog om mijn vertrouwen weer wat te herstellen:D.
graag gedaan....je moet niet onzeker zijn, geen goed plan! :)

Qimm 08-01-2003 22:34

Citaat:

benchMarc schreef:
niet disciminerend bedoeld hoor, ken zat aardige buitenlanders, maar daar voel ik me ook nie lekker. :o Echt het gevoel dat iedereen je aan loppt te staren van wat doe jij hier... brrrr... nah, doe maar niet.

jellerd 08-01-2003 22:37

Citaat:

Qimm schreef:
niet disciminerend bedoeld hoor, ken zat aardige buitenlanders, maar daar voel ik me ook nie lekker. :o Echt het gevoel dat iedereen je aan loppt te staren van wat doe jij hier... brrrr... nah, doe maar niet.
oghh, geen last van, wat maakt t nou uit of je ali, joussef, jan of piet heet?

FlorisvdB 08-01-2003 22:47

Citaat:

de communiceerbeer schreef:
ik zat net in de wachtkamer van de tandarts, echt een ware hel :o
het leek wel uren te duren :(

ik gisteren een half uur, maar viel wel mee, hij had er genoeg tijdschriften.
Maar waar ik me minder thuis voel is het bejaardenhuis

TAFKAB 08-01-2003 22:50

Bij sabre...

sabre 08-01-2003 22:50

bij tafkab

Qimm 08-01-2003 22:56

Citaat:

jellerd schreef:
oghh, geen last van, wat maakt t nou uit of je ali, joussef, jan of piet heet?
naam gaat het me ook niet om :D Ik weet niet. Geeft mij geen rustig gevoel... net als je in de stadt loopt en net voor die winkel waar jij moet staan staat een groepje, samen te smoezen, en te loeren... bah... ah dan glip ik maar gauw naar binnen en blijf daar wat rond hangen in de hoop dat ze weg zijn als ik er weer uit wil...

then again, vin het net zo eng als daar een groepje van die hardrockers staat :eek: ik hou gewoon niet van groepjes :P

jellerd 08-01-2003 23:02

Citaat:

Qimm schreef:
naam gaat het me ook niet om :D Ik weet niet. Geeft mij geen rustig gevoel... net als je in de stadt loopt en net voor die winkel waar jij moet staan staat een groepje, samen te smoezen, en te loeren... bah... ah dan glip ik maar gauw naar binnen en blijf daar wat rond hangen in de hoop dat ze weg zijn als ik er weer uit wil...

then again, vin het net zo eng als daar een groepje van die hardrockers staat :eek: ik hou gewoon niet van groepjes :P

hardrockers :D :D hehe, ik begrijp ook wel dat het niet om die namen gaat, maar ik gaf het eventjes als voorbeeld....

T.e.s.s 09-01-2003 00:06

bij onbekenden, wil meestal eerst de kat uit de boom kijken

DJ Incompetent 09-01-2003 00:29

in t kippenhok

Zoulou 09-01-2003 01:45

met mijn hoofd in de wc als ik ziek ben :p

ii 09-01-2003 10:19

Overal waar je niemand kent en waar ik me bekeken voel.
In corporale kroegen/discotheken.
Op het damrak in A'dam (ik haat die straat).
Op de markt (en dan bedoel ik van die 'gewone' wekelijkse markten. Heb ik helemaal niks mee. Ik weet niet waarom.

Screenager 09-01-2003 10:23

in de bus.. en dan vooral als je zo zit dat je iedereen 'moet' aankijken :o blegh :D mja ik ben raar.. :confused:

Verder voel ik me ook niet echt op mn gemak als ik voor de klas sta om een presentatie te houden :)

Of kledingwinkel rondkijken terwijl er geen andere klanten zijn en de verkopers gaan de hele tijd naast je staan om te zien wat je doet enzo :eek:

Mr.Oizo 09-01-2003 11:29

In zo'n ongure buurten waar je 's nachts over straat mot lopen richting huis...

Forumtalker 09-01-2003 11:57

In een kamer vol mensen die ik niet mag of een kamer vol onbekenden! idd

en in het bos savonds :o

Dr. Oetker 09-01-2003 13:03

auto (pure verveling&hoofdpijn)
ziekenhuis/huisarts
uitzendbureau
voor een grote groep mensen

damaetas 09-01-2003 13:05

wachtzaal van dokters enzo :eek:

op een feesje vol snobs, thunderdome-achtige-fuiven, ergens waar ik weet dat veel mensen me niet fijn vinden :(, ...

Quiana 09-01-2003 18:04

Begraafplaats.
Of.iets.waar.iedereen.me.kan.zien.
(een.podium.oid)
Met.mensen.die.ik.niet.goed.ken.

~Golvend Badeendje~ 09-01-2003 18:26

Citaat:

stout! schreef:
Ook in een disco vol met hardwerkende, liefdevolle en gastvrije buitenlanders (om maar een paar dingen te noemen)?
Hoe durf je zoveel mensen zo over een kam te scheren :mad: ?!

Misschien omdat hij alleen maar de slechte kant van deze mensen kent ?

betamuis 09-01-2003 18:35

Op.stille,verlaten.plaatsen.in.het.donker.btw.ook.:o

stout! 09-01-2003 18:38

Citaat:

~Golvend Badeendje~ schreef:
Dè slechte kant van zoveel miljoen mensen? Apart.
En deze mensen? Welke mensen precies?

Quiana 09-01-2003 18:44

Citaat:

stout! schreef:
Dè slechte kant van zoveel miljoen mensen? Apart.
En deze mensen? Welke mensen precies?

Hij.had.het.toch.over.buitenlanders?
En,vat.het.niet.verkeerd.op,
maar.aan.1.kant.begrijp.ik.benchMarc.wel.
Tis.net.zoals.dat.ik.me.niet.
op.mn.gemak.voel.bij.allemaal.nederlanders..
Ik.ben.anders,en.heb.veel.met.mensen
te.maken.gehad.die.buitenlanders.minder.ed.vinden.
Ja,dan.voel.ik.me.heel.onzeker,als.ik.dan
in.een.groepjes.nederlanders.kom.
En.ik.denk.heus.niet:'alle.nederlanders.discrimineren.'.oid,
het.geeft.me.gewoon.geen.prettig.gevoel.
Op.zo'n.manier.vinnik.t.best.logisch.

Quiana 09-01-2003 18:48

Citaat:

~Golvend Badeendje~ schreef:
Of.niet.wil.leren.kennen?
Ga.me.niet.vertellen.dat.je.alleen
'slechte'.buitenlanders.tegen.komt,
er.zijn.zat.'goede'. :\

Xia 09-01-2003 18:49

Op sommige momenten, thuis. Maar ook als ik omringd ben met allemaal mensen die ik niet ken, en van wie ik het gevoel heb dat ze me niet mogen. Ook in de klas als ik iets persoonlijks moet zeggen (en iedereen naar me kijkt) en als ik een presentatie of zoiets moet houden voor een groep. (Zeker klasgenoten, waarvan je weet dat er een zooi je niet moeten.) Kvoel me ook niet op mn gemak als ik tussen mensen zit die heeeel anders denken dan ik. Dan heb ik het gevoel me in te moeten houden, omdat ik anders strax als enige alles over me heen krijg, omdat ik dus de enige verschillende ben.

Meestal voel ik me op verjaardagen van familie en vrienden (soms) ook niet op gemak. Vooral familie is erg. Dan zit ik daar in mn eentje, want ik ben dan de jongste. En iedereen lacht en praat en ik vraag me af wat er in Godsnaam zo leuk is en wanneer we weer gaan... Pff, echt een verschrikking. Tis nooit gezellig, want ik word duidelijk als 'de jongste' gezien en zou daarom maar meteen geen inhoud hebben... Irritant.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.