Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het bos vind ik ook wel cool, maar durf ik niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
thuis met gezins en/of familieleden in de buurt.
of anders gezegd; omringd door mensen die van me houden terwijl ik ze haat. - wel erg ingewikkeld... op een bepaalde manier haat ik ze ook weer om de manier waarop ze van me houden enzo.
||
Citaat:
Hoe durf je zoveel mensen zo over een kam te scheren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() then again, vin het net zo eng als daar een groepje van die hardrockers staat ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
in de bus.. en dan vooral als je zo zit dat je iedereen 'moet' aankijken
![]() ![]() ![]() Verder voel ik me ook niet echt op mn gemak als ik voor de klas sta om een presentatie te houden ![]() Of kledingwinkel rondkijken terwijl er geen andere klanten zijn en de verkopers gaan de hele tijd naast je staan om te zien wat je doet enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En,vat.het.niet.verkeerd.op, maar.aan.1.kant.begrijp.ik.benchMarc.wel. Tis.net.zoals.dat.ik.me.niet. op.mn.gemak.voel.bij.allemaal.nederlanders.. Ik.ben.anders,en.heb.veel.met.mensen te.maken.gehad.die.buitenlanders.minder.ed.vinden. Ja,dan.voel.ik.me.heel.onzeker,als.ik.dan in.een.groepjes.nederlanders.kom. En.ik.denk.heus.niet:'alle.nederlanders.discrimineren.'.oid, het.geeft.me.gewoon.geen.prettig.gevoel. Op.zo'n.manier.vinnik.t.best.logisch.
|
Verwijderd
|
Op sommige momenten, thuis. Maar ook als ik omringd ben met allemaal mensen die ik niet ken, en van wie ik het gevoel heb dat ze me niet mogen. Ook in de klas als ik iets persoonlijks moet zeggen (en iedereen naar me kijkt) en als ik een presentatie of zoiets moet houden voor een groep. (Zeker klasgenoten, waarvan je weet dat er een zooi je niet moeten.) Kvoel me ook niet op mn gemak als ik tussen mensen zit die heeeel anders denken dan ik. Dan heb ik het gevoel me in te moeten houden, omdat ik anders strax als enige alles over me heen krijg, omdat ik dus de enige verschillende ben.
Meestal voel ik me op verjaardagen van familie en vrienden (soms) ook niet op gemak. Vooral familie is erg. Dan zit ik daar in mn eentje, want ik ben dan de jongste. En iedereen lacht en praat en ik vraag me af wat er in Godsnaam zo leuk is en wanneer we weer gaan... Pff, echt een verschrikking. Tis nooit gezellig, want ik word duidelijk als 'de jongste' gezien en zou daarom maar meteen geen inhoud hebben... Irritant. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 |