![]() |
Hoe verneder jij iemand?
Wat zijn je beste manieren, en werkt echt altijd?
En heb je er een goede reden voor als je dat doet, of is het een soort natuurlijke drang? |
Ik probeer niemand te vernederen, omdat ikzelf het verschrikkelijk vind om vernedert te worden, en ik doe het dan ook zo min mogelijk. Maar soms komt er opeens zo'n sarcastische opmerking naar buiten en is het te laat en heb ik (vaak per ongeluk) iemand ontzettend vernedert...
|
Ik heb niet echt vaak dat ik iemand echt wil vernederen omdat ik neit aan echt veel mensen een hele grote hekel heb eigenlijk.
Maar als ik het doe dan pak ik ze op iets hele lulligs waar ze zich heel erg voor schamen ofzo |
sarcasme
natuurlijke drang :) |
Ik verneder nooit mensen.
IRL maak ik uberhaupt al nooit dat soort opmerkingen, hier zeg ik het ironisch/sarcastisch. |
Hoe ik dat doe? Door het gewoon goed te laten blijken. Direct zijn en eerlijk!
|
Niet, ik kan mensen laten merken dat ik ze niet mag. Ik kan zorgen zichzelf voor schut zetten maar iemand vernederen? Nee, niet expres tenminste, is ook best laag vind ik zelf.
|
Ik verneder bijna nooit (zeg nooit 'nooit' :D :p) mensen. Meestal voldoet een sarcastische opmerking :p
|
ik eeh... geef m 'de look'
(pas als ik echt heelheelheeeeeeel pissed ben trouwes :cool: ) ik sta rechtop, trek mn neus en kin de lucht in, rol mn oogjes een stukje naar beneden -op de ik-ben-arrogant-manier dus- en neem iemand van top tot teen op dan snuif ik minachtend, sla mn ogen neer en draai me om geen idee of het werkt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe okeej, ik ben er dan ook niet erg sterk in...
misschien wel goed? :confused: vernederen is niet lief... |
ik doe daar niet aan
iig niet gemeend, áls ikt al doe, dan meen ik het eignelijk nooit |
Gewoon, onderuitschoppen en onderpissen.
|
als ze mij uitschelden ofzo, ga ik terugschelden, iets in de trant van geitenneukende tandarts, en dan zijn ze even stil :D
dat is zo lol. of gewoon sarcastisch natuurlijk (y) maar ik verneder nooit iemand alleen maar voor de lol, dan hebben ze het er ook naar gemaakt. |
Citaat:
nee maar idd sarcasme, juist de opmerkingen maken die iedereen wel bij een persoon denkt maar niet durft te zeggen omdat dat "te hard" is. gewoon lekker lage opmerkingen maken dus. en bij sporten werkt poorten altijd, bij elke balsport die er is. volgens mij voel je je zelfs kut als je bij tennis gepoort wordt :) |
Doe ik eigenlijk nooit (bijna nooit ;) ), ik maak alleen wel eens sarcastische opmerkingen.
|
ik verneder geen personen in het open baar, dat is lullig
|
door bijzonder sarcastische opmerkingen te plaatsen. Ik schijn daar volgens sommigen goed in te zijn
|
Voetjes vastbinden, handjes op de rug binden, op de knietjes laten zitten en een duwtje in de rug geven; dit alles op een zo ruw mogelijke ondergrond http://rene.tyne.nl/ubb/devil.gif
|
Citaat:
|
*zucht*
Ja, dat jij dat er meteen mee associeert, daar kunnen wij niets aan doen hè.. :rolleyes: |
in de vriendschappelijke zin gebruik ik altijd sarcasme, als ik iemand echt op een gemene manier wil vernederen maak ik een persoonlijke k*topmerking (kan me niet herinneren wanneer ik de laatste uitgedeeld heb)
|
Ik kan feilloos iemands zwakke plekken opsporen en hak er dan flink op in. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aanvallen op zwakke plekken. Maar alleen als ze mij iets dergelijks aan hebben gedaan, ik doe het alleen uit vernedering. En dan meteen zo goed dat ze het niet weer doen. (meestal houd ik me in tho -_-)
|
indd juist op die punten zeiken waar je van weet dat ie het egt kut vindt
|
ehm meestal op dingen die ze fout doen... of als iemand zichzelf tegenspreekt :)
ohw ennn als iemand onzin aan het lullen is, hem gewoon zooo afkraken en z'n argumenten omlaag halen :) |
Ik verneder niemand, ben ik veel te braaf voor :D ;)
|
ik verneder alleen mensen die dat ook bij mij hebben gedaan/geprobeerd...maar niet expres, opmerkingen zijn er vaak al uit voordat ik et doorheb, dan is er nix meer aan te doen
|
de meeste mensen verdienen het niet om vernederd te worden en de rest doet dat zelf beter
|
Citaat:
|
Vernederen vind ik eigenlijk niets, ik voel me zelf ook de rest van de dag vaak niet prettig als ik door iemand vernederd ben (gelukkig komt dat niet echt vaak voor). Maar als zo'n moment zich voordoet, dan toch maar een rake opmerking. Sarcasme.
|
..het is een gave..
:d |
Niet... ik ben geen haar beter dan (als :confused: ) iemand anders :o :)
|
Citaat:
anyway. mentaal: ik kan soms best wel droog/sarcastisch uit de hoek komen (ben ontslagen bij de mac omdat ik te sarcastisch zou zijn, slecht voor het team en de klanten enzo :o) fysiek: iemand de pols zo omdraaien dat ze letterlijk voor je door de knieën gaan :) |
Sarcastisch en arrogant doen.
Diegene zo achterlijk aankijken dat 'ie zich belachelijk voelt, duidelijk laten merken dat hij/zij ont-zet-tend irritant is. (maar dat gebeurt alleen bij extreem irritante mensen ;) :o) |
sarcasme en als die ander wat wil zeggen er gewoon doorheen praten vervelender kan bijna niet.
|
Mijn aanwezigheid is genoeg, dat haalt t niveau al ver genoeg naar beneden :D
|
Dat is echt vreselijk, ik kan er niks aan doen maar het is zoo heerlijk om iemand te pesten, te vernederen.. in mijn 4 magere middelbare school-jaartjes hebben er 3 paar ouders naar school gebeld om te klagen over mij, omdat ik hun kindertjes pestte. Soms komen er gewoon van die (al zeg ik het zelf :D) geniale uitspraken in me op, zo cynisch als iets maar ooh zo heerlijk :)
|
Citaat:
|
Tja...ik heb er een vreemde aanleg voor...noem het maar een talent, maar als ik iemand niet mag, is dat duidelijk te merken. Ik zeg gewoon wat ik denk, dat is vaak al genoeg...Maar nooit gaan schelden, dat komt alleen maar dom over
|
'sarcasme onder de gordel'
|
Sarcasme idd :)
|
Als het een meisje is vraag ik: Als je geen voeten had, zou je dan schoenen dragen?
Als ze dan neej zegt zeg ik : waarom draag je dan een BH!! ;) ;) |
Citaat:
:D :D |
bepaald manier van kijken en bepaalde opmerking, dat wil wel helpen om mensen te vernederen
|
als je mensen vernederd denk ik dat er iets mis is met jezelf, jeugdtrauma of zoiets?
Ik doe er dus niet aan, duidelijk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |