Advertentie | |
|
![]() |
|
als ze mij uitschelden ofzo, ga ik terugschelden, iets in de trant van geitenneukende tandarts, en dan zijn ze even stil
![]() dat is zo lol. of gewoon sarcastisch natuurlijk ![]() maar ik verneder nooit iemand alleen maar voor de lol, dan hebben ze het er ook naar gemaakt.
||
Citaat:
![]() nee maar idd sarcasme, juist de opmerkingen maken die iedereen wel bij een persoon denkt maar niet durft te zeggen omdat dat "te hard" is. gewoon lekker lage opmerkingen maken dus. en bij sporten werkt poorten altijd, bij elke balsport die er is. volgens mij voel je je zelfs kut als je bij tennis gepoort wordt ![]()
|
in de vriendschappelijke zin gebruik ik altijd sarcasme, als ik iemand echt op een gemene manier wil vernederen maak ik een persoonlijke k*topmerking (kan me niet herinneren wanneer ik de laatste uitgedeeld heb)
|
Vernederen vind ik eigenlijk niets, ik voel me zelf ook de rest van de dag vaak niet prettig als ik door iemand vernederd ben (gelukkig komt dat niet echt vaak voor). Maar als zo'n moment zich voordoet, dan toch maar een rake opmerking. Sarcasme.
||
Verwijderd
|
Citaat:
anyway. mentaal: ik kan soms best wel droog/sarcastisch uit de hoek komen (ben ontslagen bij de mac omdat ik te sarcastisch zou zijn, slecht voor het team en de klanten enzo ![]() fysiek: iemand de pols zo omdraaien dat ze letterlijk voor je door de knieën gaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is echt vreselijk, ik kan er niks aan doen maar het is zoo heerlijk om iemand te pesten, te vernederen.. in mijn 4 magere middelbare school-jaartjes hebben er 3 paar ouders naar school gebeld om te klagen over mij, omdat ik hun kindertjes pestte. Soms komen er gewoon van die (al zeg ik het zelf
![]() ![]() |
![]() |
|
Tja...ik heb er een vreemde aanleg voor...noem het maar een talent, maar als ik iemand niet mag, is dat duidelijk te merken. Ik zeg gewoon wat ik denk, dat is vaak al genoeg...Maar nooit gaan schelden, dat komt alleen maar dom over
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |