![]() |
Wat is de meest beschamende foto die er ooit van jou is gemaakt?
Hey mensen
ff een klein vraagje.... wat is de meest beschamende foto die er ooit van je is gemaakt? Vertel maar gewoon wat, hoe of met wie je er opstond dan weten we al genoeg :D Kus |
Ik zorg er wel voor dat ik er nooit beschameld opsta.
|
|
Hhaha die ga ik echt niet posten :D
|
dat zijn er zoveel, maar de ergste hou ik toch echt voor me :o
|
Oud en nieuw een paar jaar geleden. Die foto krijgt echt niemand te zien :p
|
Citaat:
|
Op dit soort momenten weet ik ze nooit :/ Ik weet wél dat er een paar foto's die best verschrikkelijk zijn óók in handen zijn van wat mede-forummers, maar ik vertrouw ze ;) :p
|
Ik ben vorig jaar met oud&nieuw keihard van een trap gevallen en toen had ik een mega grote blauwe plek op me bil... En als herrinnering heb ik me vader een foto laten maken dus ik sta met een trui en een string aan in het midden van de woonkamer... (n)
|
ik gooi mijn vreselijkste foto's gewoon weg ;)
|
Erm foto's van paar jaar geleden waar ik net een jongetje lijk :mad: En eentje op LL die ik echt aan niemand durf te laten zien :D
|
de foto van mij in groep 4.. mn moeder knipte mn haar.. je weet we. datbloempot kapsel.. vreselijk!!! ben echt blij dak mn haar drna weer lang mocht houden.
|
Met mijn werkweek is er een foto gemaakt waarbij mijn rug te zien was en mijn broek zat iets te laag geloof ik :(:(:(:(
Ik heb dat mens bijna gewurgd omdat ze hem gewoon liet zien aan iedereen |
paaldansfoto :o is alweer vernietigd (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
laatst met uitgaan ik schrok echt van mezelf :eek:
|
TAFKAB die foto is juist hartstikke lief!!
heeft een hoog knuffelgehalte :D |
Citaat:
|
Die komt iig niet in dit topic.. ;)
|
die foto heb ik ergens ver weg gestopt in een oud fotoalbum
k was toen 6 jaar denk ik die foto heb ik echt nog nooit aan iemand laten zien en ik denk dat dat ook niet zo heel erg snel zou gaan gebeuren |
Dat zijn zeker weten de dronken en/of brakke foto's die in Rome 2000 zijn gemaakt. Verschrikkelijk :D
|
Citaat:
:) |
Citaat:
(zat en nog niet eens goed aan het paaldansen zelfs :( :eek: ) |
alleen de foto op mn schoolpasje, maar mn pasje ben ik kwijt:o
|
- een foto waar ik met een heeeeeeeeel mooie jongen naast me zit met zomerkleedje maar jammergenoeg met m'n benen open en een witte onderbroek :o
|
foto van de eerste van de middelbare.....jammer genoeg vond de school het wel leuk om deze foto tot 10 jaar naar het eindexamen in de schoolPC te houden .......nog 8 jaartjes wachten en dan kan ik weer opgelicht ademhalen....... :o
oh ja elke foto die er van mij is genomen toen ik 6 jaar oud was en mijn eigen haar afgeknipt had en me ouders besloten om mij een beatles-kapsel aan te meten..........bleughhhhhhh |
in een poging m'n haar te krullen toen ik 10 was is d'r zo'n krultang vastblijven zitten.
M'n moeder had al een deel van m'n haar d'r af geknipt en voor de rest was ze nog aan het proberen die tang d'r uit te trekken. En ja, dat moest natuurlijk op de foto :(:o |
Citaat:
|
http://www.couperscafe.nl/fotojan04/.../photo_19.html
Als dit niet schandalig is weet ik het ook niet meer :o |
Citaat:
http://www.couperscafe.nl/fotojan04/...2003%20019.jpg hahah :D |
ik laat me niet fotograferen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk een van m'n schoolfoto's van zo'n 8 jaar geleden :)
|
Eehhm... zeker wel de Nina-kenau foto
De smurfen onder ons weten waar ik het over heb... :o |
midden in de nacht springt het licht aan en ineens word er een foto gemaakt van mijn rode kop van de zon(was op wintersport) wat een kut foto!
|
Een schoolfoto waar ik met een oog dicht en eentje half open stond en die we toen met een boze brief terug hebben gestuurd.
Sukkel, nu mis ik 1 jaar :mad: :mad: |
halfonbewust (door de drank) in een hotelkamer in Polen. Kamergenoten helpen me uit te kleden, en een slimmeke maakt dan een foto van mij in boksershort.
Dit was het meest beschamend, maar ik kan er wel mee lachen eigenlijk. Verder, gewoon alle foto's waar ik lelijk op sta :p |
Een foto van mij terwijl ik mijn vriend ehm... oraal bevredigde. Beschamend omdat mijn moeder de negatieven onder ogen kreeg..:o
|
Citaat:
I would be dead.. |
euh een naakt foto toen dat ik me juist aan het omklede was aan zee en heel de school heeft ze ook nog eens gezien :(
|
Euh deze (zonder de streepjes natuurlijk)...
http://communities.zeelandnet.nl/dat...d-censored.jpg En het ergste is niet dat ik er naakt opsta, maar dat hij genomen is snachts na een feestje bij mun zus op de flat en dat ik dus niet weet door wie en of wanneer (ja, nadat ik naar de wc was, zoveel is wel duidelijk)... |
dat is nou wat je noemt een nuttige up :D
|
Citaat:
|
1tje van Kerst vorig jaar, toen ik met een Kerstmuts op de bank zat :rolleyes:
|
|
Citaat:
|
1tje die me broertje maakte toen ik achter de computer zat. eerst riep ie me, vervolgens keek ik om en toen *flits*
stonder zwaar debiel op, maar met een digitale camera is ie er ook zo weer vanaf :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |