Advertentie | |
|
![]() |
|
foto van de eerste van de middelbare.....jammer genoeg vond de school het wel leuk om deze foto tot 10 jaar naar het eindexamen in de schoolPC te houden .......nog 8 jaartjes wachten en dan kan ik weer opgelicht ademhalen.......
![]() oh ja elke foto die er van mij is genomen toen ik 6 jaar oud was en mijn eigen haar afgeknipt had en me ouders besloten om mij een beatles-kapsel aan te meten..........bleughhhhhhh
|
in een poging m'n haar te krullen toen ik 10 was is d'r zo'n krultang vastblijven zitten.
M'n moeder had al een deel van m'n haar d'r af geknipt en voor de rest was ze nog aan het proberen die tang d'r uit te trekken. En ja, dat moest natuurlijk op de foto ![]() ![]()
|
halfonbewust (door de drank) in een hotelkamer in Polen. Kamergenoten helpen me uit te kleden, en een slimmeke maakt dan een foto van mij in boksershort.
Dit was het meest beschamend, maar ik kan er wel mee lachen eigenlijk. Verder, gewoon alle foto's waar ik lelijk op sta ![]()
|
Euh deze (zonder de streepjes natuurlijk)...
![]() En het ergste is niet dat ik er naakt opsta, maar dat hij genomen is snachts na een feestje bij mun zus op de flat en dat ik dus niet weet door wie en of wanneer (ja, nadat ik naar de wc was, zoveel is wel duidelijk)...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |