Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Waar kan jij echt niet tegen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431429)

Destrøyer 23-01-2003 18:39

Waar kan jij echt niet tegen?

en wat is je reactie erop als dat gedaan wordt?

/me haat zeuren, ik word dan echt helemaal pissed-off

Qimm 23-01-2003 18:44

als mensen eeuwig doordrammen over iets waar ik allang over ben uitgeluld. Wor ik goed sjag van!

the tourist 23-01-2003 18:44

Cheeky girls liedje. Kreeg ik net opgestuurd via msn van een vriendin, zij vindt het leuk.... Echt vreselijk....

Zoveel eigenlijk. Moet ik dat allemaal op gaan noemen? :)

]{ing 23-01-2003 18:46

als mensen iets net iets te vaak zeggen

als mensen denken dat ze interessant zijn terwijl dat niet zo is en dan ook nog boos worden als je ze gaat negeren

als mensen in het dialect blijven praten terwijl ik dat niet doe

]{ing 23-01-2003 18:46

Citaat:

MoonMonkey schreef:
ja gewoon doen he

Destrøyer 23-01-2003 18:48

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Cheeky girls liedje. Kreeg ik net opgestuurd via msn van een vriendin, zij vindt het leuk.... Echt vreselijk....

als't even kan :)

Siyabonga 23-01-2003 18:57

mn broertje, die is af en toe echt zó irritant bezig, zit je rustig te computeren, hoor je ineens allemaal vreemde, lawaaierige geluiden achter je :mad:

ehm..
als iemand een cd-rom in de computer heeft laten zitten, en die begint te spelen als ik de computer dan weer opstart

als iemand een pak sinaasappelsap heeft opgemaakt en dan geen nieuw pak in de koelkast zet...

hmm, naja, geen zin om nog verder door te gaan :o

Destrøyer 23-01-2003 18:58

Citaat:

vleermuissie schreef:
hmm, naja, geen zin om nog verder door te gaan :o
vertel verder :D

marlies 23-01-2003 18:58

Als mensen iets niet snappen dat voor mij echt onmogelijk is om niet te kunnen snappen:

Reactie: Erg chago en schreeuwen..Zijn jullie nu echt zo dom?

Denise84 23-01-2003 19:02

sarcastische opmerkingen. Of ik zeg niets of ik zeg dat ik niet tegen kan en dat diegene moet ophouden. En dan dat op een geirriteerde toon, helpt wel :)

computers e.d. die niet werken. Reactie: chagerijnig!

Siyabonga 23-01-2003 19:02

Citaat:

Reptile schreef:
vertel verder :D
oke, ff denken hoor..
op school als er zon grote groep piepers in de weg loopt, die altijd n stuk langzamer lopen dan ik..

als ik thuiskom uit school, en mn broertje is ook al thuis zet hij z'n fiets altijd precies middenin de schuur. Er passen normaal altijd makkelijk 2 fietsen in, als hij em gewoon een stukje meer naar links of een stukje meer naar rechts zet.. maar nee, z'n fiets staat altijd in het midden zodat ik altijd eerst zijn fiets aan de kant moet zetten en dan pas de mijne kwijt kan

Als mn computer het weer es niet doet, moet ik altijd 10x d'r op slaan voordat ie het doet

The Sims die ik niet goed geïnstalleerd krijg, hij zegt dat ik de cd-rom erin moet doen als ik wil gaan spelen, MAAR DIE ZIT ER GVD IN!!!

nog meer?

Destrøyer 23-01-2003 19:05

Citaat:

vleermuissie schreef:
oke, ff denken hoor..
op The Sims die ik niet goed geïnstalleerd krijg, hij zegt dat ik de cd-rom erin moet doen als ik wil gaan spelen, MAAR DIE ZIT ER GVD IN!!!

nog meer?

heb je soms de crack-versie?

vertel verder :)

the tourist 23-01-2003 19:11

Citaat:

Reptile schreef:
als't even kan :)
Hm.

Leraren die niet weten wat ze willen. Zoals mijn bio-leraar: voor morgen schrijven jullie een werkplan van opdracht 8. Onee het is 9, kras maar ff door in je studiewijzer. Onee, het is wel 8. Onee, het is 9. Enz. Dan krijg je dus dat iedereen iets anders maakt. Dit doet hij dus elke les, erg irritant.

Arrogante mensen, vooral als ze dat duidelijk laten merken.

Dat ik geen kabelinternet heb :)

Dat ik altijd wel iets moet opruimen van mijn moeder.

Dat mijn hemelbed en alle dingen die aan mijn plafond hangen naar beneden zijn gestort.

Mensen die denken dat ze alles beter weten.

Kappers, klusjesmannen, ramenlappers, fietsenmakers, enz. Niet door hun beroep, maar ik vind ze gewoon irritant :o Zit je bijvoorbeeld op een zeldzaam moment huiswerk te maken, zie je ineens een enge man bij je raam, die de hele tijd naar binnen kijkt.

Enz. Zo genoeg? :)

Destrøyer 23-01-2003 19:12

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Enz. Zo genoeg? :)
we want more ;) :p

WishfulDreaming 23-01-2003 19:16

geirriteerd doen :) of negeren

De lijst van wat ik allemaal haat, zie mijn cu2 (y)

Siyabonga 23-01-2003 19:17

Citaat:

Reptile schreef:
heb je soms de crack-versie?

vertel verder :)

zou kunnen, gebrande cd, gekocht via internet, zat een briefje bij met blablabla is het serienummer en als je em geinstalleerd hebt moet je het ene dingetje over het andere dingetje slpene, maar het andere dingetje kan ik niet vinden :o

oke, meer..
mn vader is nu bij ons (mij en mn broertje) omdat mn moeder en zus op vakantie zijn. Maar mn vader zegt altijd dat ik en mn broertje niet hoeven te helpen met de afwas 's avonds en de hond uit te laten na het eten. M'n broertje doet dan ook echt niks, gaat gewoon voor de tv hangen, maar ik vind et wel sociaal om ff te helpen met de afwas, anders moet mn vader alles alleen doen.. K vind et ook echt zo egoistisch van mn broertje dat ie niet aanbied om dan ff met de hond een rondje door t park te lopen...

altijd mn broertje hè.. :D Maarja, dat ís ook gewoon een vervelend, egoistisch k*tblaag :o

verder...
Arrg, nou wil ik weer over mn broertje beginnen..
Laten we het er maar op houden dat mn broertje vooral voor heel veel ergenissen zorgt ;)

ehm, mn videorecorder doet et vaak niet, blijkt dat er achter weer een stekkertje lossig zit, zit ik eerst 10x op play te drukken, zit gewoon dat stekkertje weer los...

Naja, reptile, nou stop ik hoor, volgens mij klink ik nu alsof ik de hele dag geërgerd ben, maar dat valt best mee hoor ;)

Destrøyer 23-01-2003 19:17

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
geirriteerd doen :) of negeren

De lijst van wat ik allemaal haat, zie mijn cu2 (y)

kan je die'ns copypasten?

the tourist 23-01-2003 19:17

Citaat:

Reptile schreef:
we want more ;) :p
Noem zelf eerst ff wat meer dan :)

Destrøyer 23-01-2003 19:18

Citaat:

vleermuissie schreef:
Naja, reptile, nou stop ik hoor, volgens mij klink ik nu alsof ik de hele dag geërgerd ben, maar dat valt best mee hoor ;)
(y)

waarschijnlijk staat dan crack-versie van thesims.exe op die cd... bij die van mij tenminste wél

Destrøyer 23-01-2003 19:20

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Noem zelf eerst ff wat meer dan :)
oke:

ik word helemaal gek van een:

vasthangende computer
vasthangend internet
broer
incomplete download die niet meer verder downt
fietsketting die breekt
schoenveter die knapt (gebeurt me vaak)
beltegoed dat op is

___________________ +

veel frustratie en gevloek

the exploding boy 23-01-2003 19:21

Mensen die grapjes 2x maken, omdat de 1e keer niemand het hoorde ( en jij net wel uiteraard ... ) Dat komt zo desperate over...

the tourist 23-01-2003 19:28

Citaat:

Reptile schreef:
oke:

ik word helemaal gek van een:

vasthangende computer
vasthangend internet
broer
incomplete download die niet meer verder downt
fietsketting die breekt
schoenveter die knapt (gebeurt me vaak)
beltegoed dat op is

___________________ +

veel frustratie en gevloek

Zal ik dan ook nog maar wat noemen? :o Is echt het laatste hoor :)

Broeken met naar binnen lopende pijpen :o
Als mijn moeder lacht (dat is namelijk erg hard en duurt te lang)
Dat ik steeds van msn wordt afgegooid
Dat ik nu eigenlijk nog veel huiswerk moet maken
Mensen die steeds hetzelfde vertellen
Jody Bernal

Nu vind ik het wel weer genoeg.

*gaapt* 23-01-2003 19:29

oa niet tegen vastlopende computers en te vroeg opstaan

WishfulDreaming 23-01-2003 19:33

Citaat:

Reptile schreef:
kan je die'ns copypasten?
Link :)

C&A's 23-01-2003 19:34

Ik kan niet tegen mensen die zo gaar zijn dit allemaal op hun CU2 schirjven. Wat een sukkel zeg.

WishfulDreaming 23-01-2003 19:34

Citaat:

vleermuissie schreef:
http:///PICS/niet%20leuk.jpg
zou je hem weer weg willen halen svp :)

WishfulDreaming 23-01-2003 19:34

Citaat:

C&A's schreef:
Ik kan niet tegen mensen die zo gaar zijn dit allemaal op hun CU2 schirjven. Wat een sukkel zeg.
en een dikke roloog voor jou!

Siyabonga 23-01-2003 19:35

ow nog eentje, ik heb een hekel aan C&A
zonet, plotseling ineens gekregen :o

Siyabonga 23-01-2003 19:35

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
zou je hem weer weg willen halen svp :)
:)

Destrøyer 23-01-2003 19:47

Citaat:

vleermuissie schreef:
ow nog eentje, ik heb een hekel aan C&A
zonet, plotseling ineens gekregen :o

daar krijg ik ook spontaan last van...

nog'n vraag (/me is wazig op't moment, teveel saaie lectuur gelezen)

wie hier kan niet tegen kietelen?

WishfulDreaming 23-01-2003 19:55

Citaat:

Reptile schreef:

:( (y)

Als mijn broer mij onder mijn voet kietelt word ik echt te agressief :\

Siyabonga 23-01-2003 19:58

Citaat:

Reptile schreef:
daar krijg ik ook spontaan last van...

nog'n vraag (/me is wazig op't moment, teveel saaie lectuur gelezen)

ikke :o
ik weet niet meer of het op de sinterklaasmeeting was of op de doordeweeksemeeting, maar toen begon ook iemand me te kietelen.. Maar als het op de sinterklaasmeeting was, was jij daar bij, en wist je dat ik niet tegen kietelen kon, wat dus deze vraag helemaal overbodig maakt :P (andere mensen maken nou ff niks uit ;))

Destrøyer 23-01-2003 20:15

Citaat:

vleermuissie schreef:
ikke :o
ik weet niet meer of het op de sinterklaasmeeting was of op de doordeweeksemeeting, maar toen begon ook iemand me te kietelen.. Maar als het op de sinterklaasmeeting was, was jij daar bij, en wist je dat ik niet tegen kietelen kon, wat dus deze vraag helemaal overbodig maakt :P (andere mensen maken nou ff niks uit ;))

hmm... could be...

Qimm 23-01-2003 20:32

Citaat:

C&A's schreef:
ook kan ik erg slecht tegen lui die net ergens komen kijken en gelijk alles beter willen weten.

en Breezah taa, das ook onwijs irritant!

Thomas 23-01-2003 20:38

n00bs, zeurende mensen, irritante mensen, breezahh taal en -vrouwen, niet intelligente mensen, intelligente mensen die niet intelligent doen etc.

de communiceerbeer 23-01-2003 20:40

mensen die op school midden op de trap gaan zitten zodat je er niet langs kan. ook vindt men het erg leuk om in de deuropening te gaan staan.

deze mensen worden dus aan de kant geduwd, want netjes vragen helpt niet. vervolgens krijg je een enorme scheldkanonnade over je heen. na een tijdje scheldwoorden uitgewisseld te hebben (je leert echt leuke woorden zo (y) ), besef je dat je maar de wijste zal zijn en je loopt door.

Siyabonga 23-01-2003 20:40

idd ja, breezah- en leet-taal
en n00bs...

Piccola 23-01-2003 21:09

Discriminatie, relschoppers, niet aan afspraken houden, te laat komen, breezer taal en mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden.

Destrøyer 23-01-2003 21:57

breezertaal zuigt idd

Zoulou 23-01-2003 23:32

mensen die zich meer aanstellen dan ik
mensen die menen humor te hebben en dat ook sarcasme noemen
gezeur
onverdraagzame houding
en nog heel veel andere dingen

Mr.Oizo 24-01-2003 13:17

Mensen die vooroordelen.

Aardappeltje 24-01-2003 13:19

Alle dommen mensen, die iets zeggen voordat ze erover na denken. En verder niet tegen klitteband dat open wordt gemaakt, krijg ik zulke enge rillingen van...

Siyabonga 24-01-2003 13:25

en verder kan ik ook niet tegen nagels of krijtjes die over het schoolbord krassen *ril*
ow bah, daar heb ik echt een hekel aan..
jaja, ik blíf bezig ;)

*gaapt* 24-01-2003 15:01

ik kan ook niet tegen het geluid van de stofzuiger, afzuiger op de hoogste stand en regen die heel hard tikt

Vogelvrij 24-01-2003 15:13

Ik heb aan veel dingen een hekel, maar wat ik echt heel vervelend vind is als mensen spullen van mij ongevraagd pakken en dan niet terug willen geven.....

En ja, dan ga ik schreeuwen en zo:D

Quiana 24-01-2003 15:35

Citaat:

vleermuissie schreef:
e
jaja, ik blíf bezig ;)

:eek: Da's te lezen.. ;)

Ehm, een mengeling van de dingen
die hier genoemd zijn,
plus de mensen die me irriteren,
die me verhinderen dingen te doen
zoals ik dat wil, en mijn msn.
(ws nog veel meer, maar dit schoot als eerste in mn kop)

Tox 24-01-2003 17:37

dat ik met mijn stomme nieuwe telefoon aanbieder geen smsjes meer kan ontvangen die verstuurd zijn via internet en dan sommige mensen altijd hun irri buien op me afreageren en dan nog liggen te zeiken dat ik juist de gene ben die zo non chalant doet.

euro 24-01-2003 17:39

mensen die niet eens luisteren naar wat je zegt en alleen hun eigen mening accepteren....pf :mad:

Siyabonga 24-01-2003 17:43

Citaat:

Betamethason schreef:
:eek: Da's te lezen.. ;)

sorry :o

ontopic: op het moment even helemaal niks :) ;)

Freggol 24-01-2003 17:49

Bmxers, inliners die voor je neus bezig staan, terwijl je van een qarter komt en een trick op je board wilt uitvoeren :mad:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.