Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leraren die niet weten wat ze willen. Zoals mijn bio-leraar: voor morgen schrijven jullie een werkplan van opdracht 8. Onee het is 9, kras maar ff door in je studiewijzer. Onee, het is wel 8. Onee, het is 9. Enz. Dan krijg je dus dat iedereen iets anders maakt. Dit doet hij dus elke les, erg irritant. Arrogante mensen, vooral als ze dat duidelijk laten merken. Dat ik geen kabelinternet heb ![]() Dat ik altijd wel iets moet opruimen van mijn moeder. Dat mijn hemelbed en alle dingen die aan mijn plafond hangen naar beneden zijn gestort. Mensen die denken dat ze alles beter weten. Kappers, klusjesmannen, ramenlappers, fietsenmakers, enz. Niet door hun beroep, maar ik vind ze gewoon irritant ![]() Enz. Zo genoeg? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oke, meer.. mn vader is nu bij ons (mij en mn broertje) omdat mn moeder en zus op vakantie zijn. Maar mn vader zegt altijd dat ik en mn broertje niet hoeven te helpen met de afwas 's avonds en de hond uit te laten na het eten. M'n broertje doet dan ook echt niks, gaat gewoon voor de tv hangen, maar ik vind et wel sociaal om ff te helpen met de afwas, anders moet mn vader alles alleen doen.. K vind et ook echt zo egoistisch van mn broertje dat ie niet aanbied om dan ff met de hond een rondje door t park te lopen... altijd mn broertje hè.. ![]() ![]() verder... Arrg, nou wil ik weer over mn broertje beginnen.. Laten we het er maar op houden dat mn broertje vooral voor heel veel ergenissen zorgt ![]() ehm, mn videorecorder doet et vaak niet, blijkt dat er achter weer een stekkertje lossig zit, zit ik eerst 10x op play te drukken, zit gewoon dat stekkertje weer los... Naja, reptile, nou stop ik hoor, volgens mij klink ik nu alsof ik de hele dag geërgerd ben, maar dat valt best mee hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik word helemaal gek van een: vasthangende computer vasthangend internet broer incomplete download die niet meer verder downt fietsketting die breekt schoenveter die knapt (gebeurt me vaak) beltegoed dat op is ___________________ + veel frustratie en gevloek |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Broeken met naar binnen lopende pijpen ![]() Als mijn moeder lacht (dat is namelijk erg hard en duurt te lang) Dat ik steeds van msn wordt afgegooid Dat ik nu eigenlijk nog veel huiswerk moet maken Mensen die steeds hetzelfde vertellen Jody Bernal Nu vind ik het wel weer genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet niet meer of het op de sinterklaasmeeting was of op de doordeweeksemeeting, maar toen begon ook iemand me te kietelen.. Maar als het op de sinterklaasmeeting was, was jij daar bij, en wist je dat ik niet tegen kietelen kon, wat dus deze vraag helemaal overbodig maakt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en Breezah taa, das ook onwijs irritant!
|
mensen die op school midden op de trap gaan zitten zodat je er niet langs kan. ook vindt men het erg leuk om in de deuropening te gaan staan.
deze mensen worden dus aan de kant geduwd, want netjes vragen helpt niet. vervolgens krijg je een enorme scheldkanonnade over je heen. na een tijdje scheldwoorden uitgewisseld te hebben (je leert echt leuke woorden zo ![]()
|
Ik heb aan veel dingen een hekel, maar wat ik echt heel vervelend vind is als mensen spullen van mij ongevraagd pakken en dan niet terug willen geven.....
En ja, dan ga ik schreeuwen en zo ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ehm, een mengeling van de dingen die hier genoemd zijn, plus de mensen die me irriteren, die me verhinderen dingen te doen zoals ik dat wil, en mijn msn. (ws nog veel meer, maar dit schoot als eerste in mn kop)
|
dat ik met mijn stomme nieuwe telefoon aanbieder geen smsjes meer kan ontvangen die verstuurd zijn via internet en dan sommige mensen altijd hun irri buien op me afreageren en dan nog liggen te zeiken dat ik juist de gene ben die zo non chalant doet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een decembersprookje in drie delen Verwijderd | 9 | 20-12-2008 18:59 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
Liefde & Relatie |
relatieproblemen freakzor1987 | 52 | 26-01-2005 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
De Kantine |
waar heb jij een diepgewortelde haat tegen? =zwart wit= | 500 | 14-11-2004 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef. Ieke | 0 | 04-04-2004 12:18 |